Версия за печат

02538-2018-0008

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Гергана Чолакова, България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: gcholakova@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://prb.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-185.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПИ-590 от 15.05.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02538-2018-0008
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката има за цел да осигури доставка на офис и мебелно обзавеждане по 2 (две) обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Доставка на столове и мека мебел“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на офис мебели“. Обем и количество: Обособена позиция № 1: 1.Стол магистратски-15 бр.; 2.Стол служител – 44 бр; 3.Посетителски стол – 153 бр.; 4.Стол президиум – 10 бр.; 5.Стол президиум – 6 бр. 6. Стол за конферентна зала-конфигурация от 3 стола – 70 бр.; 7.Стол еко кожа – 40 бр.; 8.Стол метал и мрежа – 88 бр.; 9.Шезлонг – 30 бр.; 10.Диван и един фотьойл – 2 бр.; 11.Диван и 2 броя фотьойли – 3 бр.; 12.Диван и 2 броя фотьойли – 4 бр; 13.Канапе двуместно без подлакътници – 9 бр. 14.Канапе с подлакътници – 1 бр.; 15. Канапе двуместно без подлакътници с допълнителни възглавници на облегалката – 2 бр. Обособена позиция № 2: 1.Бюро – 30 бр.; 2.Бюро - 1 бр.; 3.Бюро – 2 бр.; 4.Бюро – 5 бр.; 5.Помощно бюро – 31 бр.; 6.Помощно бюро – 3 бр.; 7.Помощно бюро – 2 бр.; 8.Свързващ модул – 22 бр.; 9.Бюро с присъединител – 7 бр.; 10.Гардероб двукрилен – 11 бр.; 11.Гардероб двукрилен – 7 бр.; 12.Гардероб двукрилен – 7 бр.; 13.Гардероб еднокрилен – 7 бр.; 14.Гардероб еднокрилен – 7 бр.; 15.Секция стелаж 3/5 – 11 бр.; 16.Секция стелаж 3/5 – 2 бр.; 17.Секция стелаж 3/5 – 14 бр.; 18.Секция стелаж – 2 бр.; 19.Маса холна – 10 бр.; 20.Холна маса – 1 бр.; 21.Маса холна – 1 бр.; 22.Маса холна – 7 бр.; 23.Маса метална с термоплот – 12 бр.; 24.Маса метална с термоплот - 12 бр.; 25.Заседателна маса – 7 бр.; 26.Заседателна маса – 1 бр.; 27.Заседателна маса – 1 бр.; 28.Заседателна маса – 1 бр.; 29.Маса за учебна зала – 12 бр.; 30.Трибуна – 1 бр.; 31.Трибуна – 2 бр.; 32.Контейнер със заключване – 43 бр.; 33.Контейнер със заключване - 1 бр.; 34.Контейнер със заключване - 6 бр.; 35.Контейнер със заключване - 7 бр.; 36.Бюро с работна маса – 1 бр.; 37.Помощно бюро – 1 бр.; 38.Шкаф – 1 бр.; 39.Библиотека състояща се от двукрилен гардероб и секционен шкаф със стъклени врати и секционен шкаф с плътни врати – 1 бр.; 40.Вграден шкаф, състоящ се от двукрилен гардероб с надстройка с две врати, двукрилен гардероб за мивка с надстройка с две врати и свързващ шкаф с две врати – 39 бр.; 41.Сгъваемо легло – 5 бр.; 42.Метален шкаф – 12 бр.; 43.Стъклена витрина – 2 бр.; 44.Комплект маса и 4 стола – 11 бр.; 45.Комплект маса 2 пейки и 1 стол - 2 бр.; 46.Закачалка – 10 бр.;


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 90 от 03.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Мебел Перфект ЕООД, район Подуяне, ж.к. Сухата река, ул. Петрохан, бл. 213, ет. 1, ап. 125, България 1000, София, Тел.: 08 87423921, E-mail: mebelperfect@abv.bg, Факс: 08 87423921

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на офис мебели

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

40

ІII.7) Стойност, посочена в договора
66022 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 353
Причини за забавянето: Чрез определения от страна на Възложителя служител към дружеството са подадени 3 заявки за доставки, направени както следва: на 03.09.2018г., 07.11.2018г. и 21.11.2018г., чийто срок за изпълнение изтича съответно на 15.10.2018г., 17.12.2018г. и на 31.12.2018 г. В периода от 06.03.2018г. до 05.12.2019г. са подписани приемо-предавателни протоколи между страните за доставка и монтаж на стоките по договора, удостоверяващи забавеното изпълнение на всяка от тях с период на забава от 2 до 353 дни.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
66022 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 6602.2 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Съгласно клаузите на договора срокът за доставката и монтажа на артикулите е 40 календарни дни, считано от датата следваща деня на получаване от изпълнителя на заявка от възложителя, направена в срок до 3 месеца от датата на сключване на договора. В определения срок, от страна на г-жа Рядкова са изпратени 3 заявки за доставки, направени както следва: на 03.09.2018г., 07.11.2018г. и 21.11.2018г. По отношение на направените заявки, уговореният срок изтича съответно на 15.10.2018г., 17.12.2018г. и на 31.12.2018 г. В периода от 06.03.2018г. до 05.12.2019г. са подписани приемо-предавателни протоколи между страните за доставка и монтаж на стоките по договора, удостоверяващи забавеното изпълнение на всяка от тях, вариращо с период на забава от 2 до 353 дни. На основание чл. 16 от договора „Мебел перфект“ ЕООД дължи на Прокуратура на Република България – Главен прокурор, неустойка в размер на 6 602,20 лева, представляваща 10 % от общата стойност на договора

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мирослава Емилова Райковска- Горанова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на АГП, Определено дл. лице на основание чл. 7, ал. 1 ЗОП съгласно Заповед РД-04-136/17.04.2019г. на г-н Сотир Цацаров