Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.1–7 ЗОП. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се отнасят за лицата, посочени в чл. 40 ППЗОП. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от посочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1,2, 4 и 5 от ЗОП. На основание чл.55, ал.4 от ЗОП възложителят има право да не отстрани от процедурата кандидат или участник на основание чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. На осн. чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълнен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП. Заплащането се извършва в срок от 10 дни от подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на фактура от изпълнителя. Ценовите предложения на участниците следва да включват стойността на материалите франко склад на участника и не включват разходите за доставка. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали до посочен от възложителя обект, последният ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи при цена до 0,34 лв. без ДДС на километър от най-близкия склад на изпълнителя до съответното място. Общата стойност на транспортните разходи не може да надвишава 29 999 лв. без включен ДДС за целия срок на договора. Към техническото си предложение, участникът следва да представи документите, посочени в Указанието за подготовка на оферта и Техническите спецификации. Предоставените мостри, каталози и материали ще бъдат използвани за оценка на техническите изисквания на предложените артикули, която следва бъде извършена от страна на назначената от Възложителя комисия чрез преглед на търговския вид на стоките, проверка на съответствието им с поставените условия за размер, количество в опаковка и т.н. Участник, предоставил мостра, за която бъде констатирано несъответствие с декларираното в техническото предложение, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Възложителят ще върне на участниците всички представени мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени в срок до 10 дни от сключване на договора. Възложителят ще задържи мострите на участника, с когото сключи договор за обществена поръчка до приключване на договора (когато целостта и търговският вид на мострите не са нарушени). Мострите, чието цялост и/или търговски вид бъдат нарушени, подлежат на заплащане от страна на Възложителя при спазване разпоредбите на чл. 76, ал. 2 от ППЗОП. Материалите по раздел II. от Техническата спецификация – медицински книги, ще бъдат отпечатвани по образец на Възложителя. Образците са на разположение в Централния офис на Възложителя – град София, бул. „Васил Левски“ №54 всеки ден между 09:00 и 17:00 часа до изтичане на срока за подаване на оферти.
|