Деловодна информация
00120
39-4 07/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
07/01/2020 (дд/мм/гггг)
00120-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
София BG411 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 29876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg/

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и консумативи за принтери за нуждите на "СБР-НК" ЕАД
30192000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали и консумативи за принтери за нуждите на "СБР-НК" ЕАД:
I. Канцеларски материали - 153 артикула: II. Медицински книги по образец - 15 артикула; III. Консумативи за принтери - 109 артикула; IV. Зареждане с мастило за тонеркасети - 80 артикула.
Посочените в Техническите спецификации количества за всеки от артикулите са прогнозни и не обвързват възложителя да заявява цялото посочено количество от даден артикул.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
936000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

1. Централен офис на "СБР-НК" ЕАД, 2. Филиал Баните, Смолянско; 3. Филиал Кюстендил; 4. Филиал Момин проход; 5. Филиал Баня, Карловско; 6. Филиал Павел баня; продължава в поле II.2.14.

Предметът на поръчката включва доставка на видовете канцеларски материали и консумативи за принтери, посочени изчерпателно в Техническите спецификации – част от документацията за участие в процедурата. Количествата от всеки от артикулите не могат да бъдат определени към момента на обявяване на поръчката и следва да се доставят във вид и количество в зависимост от заявките и потребностите на възложителя. При всяка заявка възложителят ще посочва дали изпълнителят на обществената поръчка трябва да доставя заявените материали до сградите на възложителя или служители на възложителя ще приемат заявените материали в склада на изпълнителя и ще ги превозват до сградите на възложителя. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали в сградите на възложителя, възложителят ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи съгласно условията на проекта на договор - част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
936000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

7. Филиал Велинград; 8. Филиал Поморие; 9. Филиал Овча могила; 10. Филиал Сандански; 11. Филиал Хисаря; 12. Филиал Наречен; 13. Филиал Вършец; 14. Филиал Банкя или друго посочено от възложителя място.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с валидно към датата на подаване на офертата разрешително в съответствие със Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за дейности по събиране, транспортиране, сортиране и съхранение на отпадъци с код 080317* - Отпадъчен тонер за печатане, съдържащ опасни вещества, съгласно Наредба № 2 от 23 юли 2014 г . за класификация на отпадъците, издаден на името на участника или да има сключен договор с организация по оползотворяване на отпадъци, притежаваща разрешение, издадено по реда на глава пета, раздел III от ЗУО, за отпадъци с код 080317*. Съответствието с този критерии се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валидно разрешително по ЗУО за дейности по събиране, транспортиране, сортиране и съхранение на отпадъци, както и на сключен договор с организация по оползотворяване на отпадъци, притежаваща разрешение, издадено по реда на глава пета, раздел III от ЗУО (когато е приложимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да прилага система за управление на качеството - Съответствието с този критерий се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен;
2. Всеки участник трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда - Съответствието с този критерий се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентен;


1.Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката. Под „обхват, сходен с предмета на поръчката“ се разбира изпълнение на дейности по доставка на офис техника, консумативи и/или принадлежности;
2. Всеки участник трябва да има внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката. Под „обхват, сходен с предмета на поръчката“ се разбира изпълнение на дейности по доставка на офис техника, консумативи и/или принадлежности;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации и Проекта на договор - неразделна част от документацията. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от датата на сключване на договора. Посочените в Техническите спецификации количества за всеки от артикулите са прогнозни. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на възложителя за периода на договора. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали в сградите на възложителя, възложителят ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи.
Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора. Гаранцията се представя по един от законоустановените начини по избор на изпълнителя. Гаранцията да бъде валидна най-малко за срока на действие на договора за обществена поръчка + 30 календарни дни;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

"СБР-НК" ЕАД, Централен офис, гр. София, бул. "Васил Левски" № 54, ет. 3

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След тригодишен период

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.1–7 ЗОП. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се отнасят за лицата, посочени в чл. 40 ППЗОП. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от посочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1,2, 4 и 5 от ЗОП. На основание чл.55, ал.4 от ЗОП възложителят има право да не отстрани от процедурата кандидат или участник на основание чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. На осн. чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълнен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП. Заплащането се извършва в срок от 10 дни от подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на фактура от изпълнителя. Ценовите предложения на участниците следва да включват стойността на материалите франко склад на участника и не включват разходите за доставка. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали до посочен от възложителя обект, последният ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи при цена до 0,34 лв. без ДДС на километър от най-близкия склад на изпълнителя до съответното място. Общата стойност на транспортните разходи не може да надвишава 29 999 лв. без включен ДДС за целия срок на договора. Към техническото си предложение, участникът следва да представи документите, посочени в Указанието за подготовка на оферта и Техническите спецификации. Предоставените мостри, каталози и материали ще бъдат използвани за оценка на техническите изисквания на предложените артикули, която следва бъде извършена от страна на назначената от Възложителя комисия чрез преглед на търговския вид на стоките, проверка на съответствието им с поставените условия за размер, количество в опаковка и т.н. Участник, предоставил мостра, за която бъде констатирано несъответствие с декларираното в техническото предложение, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Възложителят ще върне на участниците всички представени мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени в срок до 10 дни от сключване на договора. Възложителят ще задържи мострите на участника, с когото сключи договор за обществена поръчка до приключване на договора (когато целостта и търговският вид на мострите не са нарушени). Мострите, чието цялост и/или търговски вид бъдат нарушени, подлежат на заплащане от страна на Възложителя при спазване разпоредбите на чл. 76, ал. 2 от ППЗОП. Материалите по раздел II. от Техническата спецификация – медицински книги, ще бъдат отпечатвани по образец на Възложителя. Образците са на разположение в Централния офис на Възложителя – град София, бул. „Васил Левски“ №54 всеки ден между 09:00 и 17:00 часа до изтичане на срока за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 100, ал. 3 от ЗОП решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневен срок от публикуването в РОП на настоящото обявление.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва