Деловодна информация
00797
93-ОП19-81 31/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
31/12/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0082 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40977


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40977
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Бургас по обособени позиции 93-ОП19-81
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Бургас по обособени позиции: №1. Месо и месни продукти, №2. Мляко, млечни продукти и млека от растителен произход , №3 Риба, №4. Плодове и зеленчуци, №5. Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти, №6 Яйца и пакетирани стоки, №7. Хляб и хлебни изделия, съгласно видове и предвидени приблизителни (прогнозни) количества в Приложение №1”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1305520.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Месо и месни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Телешки шол замразен по ТД – 7300 кг., Свински бут без кост охладен по ТД – 3000 кг., Свински бут без кост замразен по ТД – 9500 кг.,Пиле грил замразено – 19800 кг., Пиле филе замразено – 3100кг., Пилешко бутче замразено - 3500 кг., Пуешки гърди замразени – 3200 кг., Пуешко бутче замразено – 2400 кг., Заешко месо замразено – 2780 кг., Мляно месо смес - 60% телешко месо , 40% свинско месо по УС 10/2018 „Стара планина“ – 8500 кг., Мляно месо свинско месо по УС 01/2010 „Стара планина“ – 120 кг. Количествата са примерни на средногодишна база.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
292291.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко, млечни продукти и млека от растителен произход 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Проложение А

Прясно мляко – 3% по ТД -53250 л., Прясно мляко - 2% по ТД – 30000 л., Българско кисело мляко - 3,6% по БДС 12:2010 - 0,400 кг – 12000 бр. кофички, Българско кисело мляко - 2% по БДС 12:2010 - 0,400 кг – 80000 бр. кофички, Козе кисело мляко по БДС 12:2010 – 100 кг., Биволско кисело мляко по БДС 12:2010 – 50 кг., Овче кисело мляко по БДС 12:2010 – 50 кг., Соево мляко – 300 л., Оризово мляко – 300 л., Бадемово мляко – 100 л., Кокосово мляко – 50 л.,Натурален кокосов йогурт без мляко, лактоза, глутен и консерванти – 30 кг., Българско бяло саламурено сирене от краве мляко по БДС 15:2010 – 12300 кг., Българско бяло саламурено сирене от козе мляко по ТД – 50 кг., Български кашкавал от краве мляко по БДС 14:2010 – 4200 кг., Български кашкавал от краве мляко по БДС с понижено съдържание на сол до 2% - 1000 кг., Кашкавал от козе мляко – 30кг., Кашкавал без лактоза – 20 кг., Сирене без лактоза – 20 кг., Извара – 3000 кг., Извара със съдържание до 1% сол – 300 кг., Кокосово масло – 5 кг., Масло от краве мляко - 82% масленост- 125 гр. – 19500 бр., Масло блок от краве мляко - 82% масленост – 50 кг. Количествата са примерни на средногодишна база.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
308270.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Риба 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Риба скумрия замразена - 400/600 – 3540 кг., Риба скумрия замразена- 300/500 – 2360 кг., Риба скумрия филе замразено – 8300 кг., Хек филе замразено - 1500кг. Количествата са примерни на средногодишна база.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60608.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодове и зеленчуци 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Ябълки-18000 кг., Банани-8300 кг., Портокали-7400 кг., Мандарини-8200 кг., Киви-2500 кг., Лимони-1500 кг.,Грозде-4200 кг., Праскови-4500 кг.,Кайсии-5000 кг., Череши-4000 кг.,Сини сливи-3700 кг.,Дини-3000 кг.,Пъпеши-10000 кг.,Дюля-3000 кг., Грейпфрут-1500 кг.,Круши-2000 кг., Нектарина-3000 кг.,Малини-700 кг.,Тиква-4500 кг.,Картофи-8000 кг.,Лук сух-4000 кг.,Зеле-3000 кг.,Моркови-2000 кг.,Домати-7000 кг., Краставици-6000 кг.,Тиквички-3000 кг.,Спанак /лапад/-3200 кг.,Брюкселско зеле-1000 кг.,Карфиол-1000 кг.,Ряпа-1200 кг.,Патладжан-500 кг., Зелен фасул-3700 кг., Пипер червен-3400 кг., Пипер зелен-4200 кг., Маруля-8500 бр., Репичка-4500 вр., Зелен лук-4500 вр., Магданоз-1000 вр., Праз лук-4000 бр.,Грах-150кг., Кервиз-глави-50 кг.,Кервиз-листа-300 вр.,Червено цвекло-300 кг., Копър-1000 вр., Царевица-1500 кг., Авокадо -50 кг. Количествата са примерни на средногодишна база.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
148783.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Замразен грах, Замразен зелен боб, Замразени броколи, Замразен „Микс”, Замразен спанак, Замразен печен пипер, Замразен пипер за пълнене, Замразен гювеч, Замразен карфиол, Замразени тиквички, Замразени боровинки, Замразени малини, Консерва зелен фасул, Консерва грах, Консерва домати белени, Консерва домати небелени, Консерва моркови, Доматено пюре, Краставички мариновани, Кисело зеле, Лютеница-по БС 01/2011, Лютеница-по БС 01/2011, Консерва гювеч, Маслини средни без костилка обезсолени, Конфитюр с мин. 55% плодово съдържание и със съдържание на добавена захар под 50%, Конфитюр с мин. 55% плодово съдържание и със съдържание на добавена захар под 50%, Мармалад от шипки, Мармалад от ябълки, Тахан слънчогледов без консерванти и примеси, Тахан сусамов, Натурален сок- 100% - портокал, Натурален сок- 100% - праскова, Натурален сок - 100% - ябълка, Натурален сок - 100% - ананас, Компот-праскови белени, Компот-кайсии, Компот-круши, Компот-сливи, Обикновени бисквити без хидрогенирани мазнини, Бисквити с овесени ядки, Бишкоти без хидрогенирани мазнини, Безглутенови бисквити, Оризови бисквити, Стафиди, Сушени сини сливи без костилка, Орехи ядки, Сушени кайсии. Разфасовка, мярка и прогнозни количества на всеки един продукт се съдържа в Раздел IX Технически спецификации от документацията на настоящата обществена поръчка, както и в Приложение № 1, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
171529.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Яйца и пакетирани стоки 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Рафинирано слънчогледово масло по БС01/2016, Оцет - 0,700, Брашно тип „Бяло“ по УС 01/2011 , Брашно тип „Добруджа“ по УС 01/2011, Брашно типово по УС 01/2011, Бяло брашно без глутен, Овесено брашно, Брашно от нахут, Оризово брашно, Царевично брашно, Соево брашно, Рафинирана бяла захар, Захар кафява,Пудра захар-0,500 кг,Сол йодирана, Мая жива-0,500 кг, Мая суха – 11 гр.,Ориз – първо качество, Ориз кафяв,Зрял фасул –първо качество, Зрял фасул лющен, Леща –първо качество, Леща лющена, Жито-0,500 кг, Грис пшеничен-0,500 кг, Царевичен грис-0,500 кг, Макарони-0,400 кг, Домашна юфка - 0,200 кг, Кус-кус - 0,400 кг, Макарони оризови – 0,250 кг, Макарони без глутен, Макарони пълнозърнести, Спагети-0,400 кг, Спагети без глутен, Оризово фиде - 0.250, Фиде без глутен-0.400, Фиде - 0,400 кг,Елда, Чия, Амаран, Киноа, Просо, Лимец, Нахут, Нишесте пшенично - пак. 60 гр., Нишесте пшенично-1 кг.,
Нишесте без глутен, Нишесте царевично, Чай билков по 20 пак. в кутия, Чай плодов несъдържащ кофеин, Червен пипер млян -п.100 гр.,Черен пипер млян -п.100 гр., Чубрица ронена -100 гр.,Джоджен- п. 100 гр., Лимонена киселина – 100 гр., Дафинов лист – 100 гр., Копър сух- 10 гр., Ванилия-2 гр., Канела-10 гр., Сода бикарбонат -100 гр., Амонячна сода-10 гр.
Бакпулвер-10 гр.,Какао на прах- 0,050 гр.,Овесени ядки, Мюсли, Шарена сол - 0,100 кг., Мед - 100% - 0,680 кг.,Яйца ”L”, клас „А“. Разфасовка, мярка и прогнозни количества на всеки един продукт се съдържа в Раздел IX Технически спецификации от документацията на настоящата обществена поръчка, както и в Приложение № 1, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200137.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас по списъка на Приложение А

Хляб „Бял“ - 0,650 кг.(нарязан )УС „България” – УС -02-2011- 120000 бр., Хляб пълнозърнест -(нарязан)-20000 кг., Хляб от лимец 100% - 200 кг., Хляб без глутен – 200 кг., Галета – 50 кг., Козунак без консерванти и оцветители – 4000 кг., Кори за баница – І -ви вид с тънки листове – 3000 кг., Кори за баница - ІІ –ри с вид-по-дебели листове – 1800 кг. Количествата са примерни на средногодишна база.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
123900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да разполага с обект, регистриран по чл. 12 от ЗХ за търговия с храни от животински и от неживотински произход с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на обособената позиция, издадено от съответната ОДБХ. При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия с храни от животински и от неживотински произход, включващо групите храни от предмета на обособената позиция, съобразно с извършваната от лицето дейност, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14, ал. 3 от Закона за храните). При участник чуждестранно лице, същото следва да разполага с обект, регистриран съгласно законодателството на съответната държава. При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „А“, т.1 информацията за обекта за търговия с хранителни продукти, с който разполага с посочване на адрес, телефон и лице за контакт, номер и дата на регистрация на обекта съгласно чл.12 от Закона за храните (за чуждестранните лица, съгласно законодателството на съответната държава), както и групите храни за които е валидна регистрацията му.В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя декларация-описание на обекта/обектите, регистрирани по чл. 12 ЗХ, от които се извършва дейността, както и удостоверение за регистрация по чл. 12 ЗХ за търговияс хранителни продукти, с обхват, съответстващ на предмета на обособената позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. За всички Обособени позиции: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка! На осн. чл. 62, ал. 3, ЗОП, данните за оборота, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.

Участникът трябва да е реализирал минимален конкретен оборот попадащ в обхвата на предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция, а именно: за ОП 1. „Месо и месни продукти“, не по-малко от 350 000 лв. (триста и петдесет хиляди) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 2 Мляко, млечни продукти и млека от растителен произход, не по-малко от 380 000 лв. (триста и осемдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 3 „Риба“, не по-малко от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 4 „Плодове и зеленчуци“, не по-малко от 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 5 „Консерви-плодови и зеленчукови и други хранителни продукти“, не по-малко от 180 000 лв. (сто и осемдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 6 „Яйца и пакетирани стоки“, не по-малко от 180 000 лв. (сто и осемдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години; за ОП 7 „Хляб и хлебни изделия“, не по-малко от 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) финансово приключили години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит в: доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира по обособени позиции, както следва: За ОП 1 - доставка на месо и месни продукти; За ОП 2 - доставка на мляко и млечни продукти; За ОП 3 - доставка на риба; За ОП 4 - доставка на плодове и зеленчуци; За ОП 5 – доставка на консерви-плодови и зеленчукови и други хранителни продукти; За ОП 6 - доставка на пакетирани стоки и подправки; За ОП 7 – доставка на хляб и хлебни изделия.
2. За ОП 1 Месо и месни продукти”, ОП 2 „Мляко и млечни продукти“; ОП 3 “Риба“ и ОП 7 „Хляб и хлебни изделия , участникът трябва да е сертифициран по стандарти EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и 9001:2015 - Система за управление на качеството или еквивалентни или еквивалентни, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
За Обособени позиции № 4, 5 и 6, участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, или еквивалент.
3. За Обособени позиции № 1, № 2 и № 3, участникът трябва да разполагат със собствен или нает транспорт за целия срок на договора, „Удостоверение за регистрация” за превоз на хранителни продукти от животински произход от БАБХ. За Обособени позиции № 4, 5, 6 и 7 е необходимо участникът да разполага със собствен или нает транспорт за целия срок на договора, съответстващо на изискванията за безопасно транспортиране на храните.
4. За всички обособени позиции, участника трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения за изпълнение на предмета на обществената поръчка, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект.


1.Участниците трябва да имат опит в: доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира по обособени позиции, както следва: За ОП 1 - доставка на месо и месни продукти; За ОП 2 - доставка на мляко и млечни продукти; За ОП 3 - доставка на риба; За ОП 4 - доставка на плодове и зеленчуци; За ОП 5 – доставка на консерви-плодови и зеленчукови и други хранителни продукти; За ОП 6 - доставка на пакетирани стоки и подправки; За ОП 7 – доставка на хляб и хлебни изделия.
2. За ОП 1 Месо и месни продукти”, ОП 2 „Мляко и млечни продукти“; ОП 3 “Риба“ и ОП 7 „Хляб и хлебни изделия , участникът трябва да е сертифициран по стандарти EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и 9001:2015 - Система за управление на качеството или еквивалентни или еквивалентни, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
За Обособени позиции № 4, 5 и 6, участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, или еквивалент.
3. За Обособени позиции № 1, № 2 и № 3, участникът трябва да разполагат със собствен или нает транспорт за целия срок на договора, „Удостоверение за регистрация” за превоз на хранителни продукти от животински произход от БАБХ. За Обособени позиции № 4, 5, 6 и 7 е необходимо участникът да разполага със собствен или нает транспорт за целия срок на договора, съответстващо на изискванията за безопасно транспортиране на храните.
4. Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения за изпълнение на предмета на обществената поръчка, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество,както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска 26

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
При изпълнение дейностите по обществената поръчка, Изпълнителя следва да спазва всички приложими нормативни документи.
При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
1.В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.2.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.3.Настоящата поръчка е разделена на 7 (седем) обособени позиции. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции. Финансирането на обществената поръчка ще се извършва със средства от бюджетите на детските градини до размера на одобрения бюджет за годината.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва