Деловодна информация
00797
93-ОП19-97 30/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
30/12/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0080 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Янислав Тенев +359 56907269
ya.tenev@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/news/details/62/40991


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/news/details/62/40991
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Външна техническа помощ за управление на проект: "Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово"
79400000      
Услуги

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избан изпълнител за предоставяне на консултантски услуги за оказване на външна техническа помощ на Община Бургас при управление на проект "Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово", съгласно изискванията Оперативна програма „Околна среда“2014-2020. Основна цел на услугата е да бъде предоставена консултантска подкрепа, чрез която да се гарантира цялостната организация и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване на АДБФП от страна на Община Бургас.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Tериторията на Община Камено, обл. Бургас

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избан изпълнител за предоставяне на консултантски услуги за оказване на външна техническа помощ на Община Бургас при управление на проект "Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово", съгласно изискванията Оперативна програма „Околна среда“2014-2020. Основна цел на услугата е да бъде предоставена консултантска подкрепа, чрез която да се гарантира цялостната организация и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване на АДБФП от страна на Община Бургас.
Поръчката включва следните групи дейности,:
•Подготвителни дейности и разработване на документи, свързани с управлението на проекта;
•Юридически услуги и правно-нормативно обезпечаване на управлението на проекта;
•Съдействие на Възложителя за техническата реализация на дейностите по проекта;
•Администриране на проекта, контрол и мониторинг на изпълнението;
•Дейности по финансово управление и отчитане на проекта.
Критериите по-долу
 
ДА „Стратегия за изпълнение на поръчката” – П1    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да са реализирали за последните три приключили финансови години - минимален оборот, в размер не по-малко от 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева, без вкл. ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
- Документ, с който се доказва: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б, Част IV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, а именно: справка за оборота, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците трябва да са реализирали за последните три приключили финансови години - минимален оборот, в размер не по-малко от 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева, без вкл. ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се има предвид сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка: реализиран оборот от услуги по управление и отчитане на проекти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2.Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г: в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация.


1.Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на дейности, свързани с: разработване на документи, свързани с управлението на проект и/или юридически услуги и правно-нормативно обезпечаване на управлението на проект и/или контрол и мониторинг на изпълнението на проект и/или финансово управление и отчитане на проект.
2.Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: 1.Експерт „Мониторинг“ - с висше образование, минимум бакалавър или еквивалентна образователна степен в областите „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 2.Финансист: Висше образование минимум степен „бакалавър“ в област „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Икономика“ или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години. Специфичен опит: участие във финансовото управление на минимум два проекта, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 3. Юрист – висше образование, магистър или еквивалентна в професионално направление „Право“, или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 5 (пет) години. Специфичен опит: да притежава опит при изготвяне на правни становища и/или процесуално представителство по жалби, свързани с възлагането и/или изпълнението на договори за обществени поръчки и/или по реда на ЗОП, АПК или ГПК. 4. Експерт „Строителство и инвеститорски контрол“– с висше образование, минимум степен магистър или еквивалентна образователна степен в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица); Общ професионален опит: минимум минимум 5 (пет) години. Специфичен опит: опит в изпълнението, координацията, контрола и администрирането на инфраструктурни проекти, организиране и изпълнение на строителството и/или опит в осъществяване на инвеститорски/строителен надзор самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на най-малко два инфраструктурни обекта; Опит в прилагане на законовите процедури в областта на строителството и създаване на документацията, свързана с тях. Участниците могат да предложат допълнителни експерти за изпълнението на поръчката, като обосноват тяхната необходимост и посочат задълженията им в техническото си предложение.
3.Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл.55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП и при условията на чл. 114 от ЗОП.
3. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
4. Начинът и редът на разплащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
5. Гаранция за обезпечаване на авансово плащане е в размер на 10 % от стойността на договора без включено ДДС, авансово предоставените средства се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса съгласно разпоредбата на чл.111, ал.3 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
2. Във връзка с възможността, която чл. 114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата няма осигурено финансиране за целия обем на поръчката, тъй като Възложителят не е сключил АДБФП.
Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва