Деловодна информация
00797
93-ОП19-77 09/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/12/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0071 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 59860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/index/62


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40539
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Осигуряване на техническа помощ във връзка с изпълнение и управление на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт“.
79400000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е осигуряване на техническа помощ за управление на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт“, с което да се гарантира своевременното и качествено изпълнение на дейностите по проекта и отчитане пред Управляващия орган (УО), съгласно изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
Избраният изпълнител, следва да осигури техническа помощ за организация и управление на проекта и цялостното администриране на процеса по управление на АДБФП, сключен между на УО на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ от една страна и Община Бургас в партньорство с „Бургасбус“ ЕООД -от друга. В обхвата на ангажимента за оказване на техническата помощ, се включва изпълнението на дейности и услуги, свързани с управлението на проектния цикъл.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
79140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Основна цел на проектното предложение „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт“ е подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас, посредством намаляване нивата на фини прахови частици ФПЧ10 и азотни оксиди NOx с източник обществен транспорт.Проектното предложение се изпълнява в партньорство с дружеството – оператор на обществен транспорт „Бургасбус“ ЕООД, съгласно Договор за обществена услуга за превоз на пътници. Проектът ще се реализира, чрез следните дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта, информация и комуникация. Дейността включва: сформиране на екип за управление на проекта, съставен от служители на Община Бургас, дружеството - партньор „Бургасбус“ ЕООД и външни експерти; подготовка и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на дейностите, предвидени по проекта; дейности по информация и комуникация. Дейност 2: Доставка и въвеждане в експлоатация на електрически превозни средства и допълнително оборудване към тях. Дейността включва: доставка и въвеждане в експлоатация на следните електрически превозни средства и допълнително оборудване към тях: 10 нови съчленени 18-метрови електрически автобуси; 34 нови 12-метрови електрически автобуси; 12 нови 9-метрови електрически автобуси; 56 станции за зареждане на превозните средства, включително система за телеметрично наблюдение. Дейност 3: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване за електронна билетна система, автоматично позициониране на превозните средства, система за информация за пътниците в реално време. Дейността има за цел доставка на оборудване за новозакупените електрически превозни средства, осигуряващо функционирането на следните системи за управление на обществения транспорт: система за електронно таксуване на борда на превозните средства; система за автоматично позициониране на превозните средства; система за информация на пътниците в реално време. Дейност 4: Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета до зарядни станции за електрически автобуси, комплектни трансформаторни подстанции и присъединяване към електропреносна мрежа. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: изготвяне на технически инвестиционен проект за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и изграждане на нови КТП за захранване на нови зарядни станции за ел. автобуси; изпълнение на предвидените строително - монтажни работи на територията на автобусно и тролейбусно депо на „Бургасбус“ ЕООД; осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Дейност 5: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор по време на строителството. Общата продължителност на дейностите по проекта е 24 месеца. Външни експерти, които отговарят за подготовката и провеждането на обществени поръчки, управление на изпълнението на договорите с изпълнители, подготовка на необходимата проектна документация, доклади, отчети, справки и анализи, свързани с напредъка на проектните дейности, изготвяне на становища и техническа експертиза, управление на документооборота, извършват експертна работа, свързана с контрола и координацията при осъществяване на специфичните проектни дейности, по изготвяне на технически спецификации, приемане на работата по договорите, свързани с доставка на подвижен състав, оборудване, инфраструктура, интеграция към системи за управление на обществения транспорт.
Критериите по-долу
 
ДА „Стратегия за изпълнение на поръчката” – П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП BG16M1OP002-5.004-0003-C01, процедура за предоставяне на БФП BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяванена атмосферния въздух“, приоритетна ос 5

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на оферта участниците попълват раздел Б, Част IV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, а именно: справка за оборота, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП.


Участниците трябва да са реализирали за последните три приключили финансови години - минимален оборот, в размер не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1. При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. По т. 2 При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника да представи списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението, както и документи, които е доказват професионалната компетентност на лицата.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. По т. 3. При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от е-ЕЕДОП, като посочва обхват и валидност на документа. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки. При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП.

1. Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проекти. 2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, които притежават професионална квалификация и опит: 2.1 Експерт „Обществени поръчки и юридически въпроси“, Образователно-квалификационна степен „магистър”, проф. направление „Право“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с Постановление №125 на МС от 24.06.2002 г., или еквивалент. Общ професионален опит: не по-малко от 3 г; Спец. професионален опит: 2 годишен опит в подготовката на процедури за възлагане на обществени поръчки и/или участие в комисии за избор на изпълнител на обществени поръчки и/или процесуално представителство по жалби, свързани с обществени поръчки.2.2 Експерт „Строителство и инвеститорски контрол“- Висше образование в област „Технически науки“, проф. направление „Архитектура строителство и геодезия“ съгласно Класификатор на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с ПМС №125 от 2002 г.“, или еквивалент (включително ако образованието е придобито в друга държава) Общ професионален опит–не по-малко от 3 г; Спец. професионален опит: Опит в изпълнението, координацията, контрола и администрирането на инфраструктурни проекти, организиране и изпълнение на строителството и/или опит в осъществяване на инвеститорски/строителен надзор самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на най-малко един инфраструктурен обект; Опит в прилагане на законовите процедури в областта на строителството и създаване на документацията, свързана с тях. 2.3. Експерт „Системи за управление на електрически превозни средства“ - Висше образование в област „Технически науки”, проф. направления „Електротехника, електроника и автоматика“ или „Транспорт“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС №125 от 2002 г., или еквивалент (включително ако образованието е придобито в друга държава).Спец. професионален опит: Опит в изпълнението на дейности/услуги, свързани с приемане и/или въвеждане в експлоатация на превозни средства в обществения транспорт. 2.4. Експерт „Системи за управление на транспорта“ - Висше образование в областите „Природни науки, математика и информатика“ или „Технически науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС №125 от 2002 г., в едно от следните направления: Информационни системи, Електроника, Автоматика, Комуникационна и компютърна техника, Компютърни и комуникационни системи, Информационни технологии или еквивалент (включително ако образованието е придобито в друга държава). Спец. професионален опит: Опит в изграждането и/или интеграцията на информационни системи. 2.5. Технически сътрудник - Минимум средно образование, без изисквания за квалификационна степен. Спец. професионален опит: Опит в изпълнението на дейности/услуги, свързани с управление на документация и/или отчитане на проект/и. 3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (ЕСА) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество,както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска 26

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3, 4 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
4. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.
6. Гаранция за изпълнение на поръчката е 3% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни, когато се представя банкова гаранция или застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва