Деловодна информация
00797
93-ОП19-76 29/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
29/11/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0070 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Павлин Михов; Даниела Георгиева +359 56907405/ 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40744


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40744
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на 5 броя мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци от домакинствата, с електронно отчитане на предадените количества“ 93-ОП19-76
44613800      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка на 5 броя Мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци, които да бъдат предназначени за разделно събиране най-малко на следните потоци отпадъци: метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба електрическо и електронно оборудване /ютии, ел. отоплителни печки, компютри, телефонни апарати, сешоари и др./, опасни отпадъци от бита /опаковки от почистващи препарати, лекарства с изтекъл срок, стари термометри и др./, акумулатори, луминисцентни лампи, текстилни отпадъци. Оборудване на центровете с необходимата техника за електронно отчитане на предадените количества разделно събрани фракции и отопление.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44613800      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Предмет на обществената поръчка е доставка на 5 броя Мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци, които да бъдат предназначени за разделно събиране най-малко на следните потоци отпадъци: метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба електрическо и електронно оборудване /ютии, ел. отоплителни печки, компютри, телефонни апарати, сешоари и др./, опасни отпадъци от бита /опаковки от почистващи препарати, лекарства с изтекъл срок, стари термометри и др./, акумулатори, луминисцентни лампи, текстилни отпадъци. Оборудване на центровете с необходимата техника за електронно отчитане на предадените количества разделно събрани фракции и отопление.
Основни габаритни размери и материали за изработката на един мобилен център/станция за разделно сметосъбиране:
- дължина на пункта-до 6100 мм
- широчина на пункта-до 2600 мм
- височина на пункта-до 2400 мм
- основна конструкция, обшивка (стени) и таван – метални профили, ламарина и др.
- цветовете на мобилните центрове трябва да са съгласно цветови кодове по RAL.
- мобилните центрове да са разработени така, че да са лесно преместваеми и превозвани.
Характеристика на отвори за отпадъци – 4 броя
- широчина-700 мм
- височина-500 мм
Характеристика на отваряема двукрила врата:
- Отваряема навън със заключващ механизъм
- Отвор ширина-мин. 1800 мм
- Отвор височина-мин. 1800 мм
Минимални изисквания за електрическа инсталация: Снабден с вътрешо осветление; Снабден с електро табло с предпазители и инсталация с минимум два контакта за захранване на мобилен компютър и настолна лампа; Снабден с автономен източник на захранване, осигуряващ минимум 8 ч. работа на мобилния център в т.ч.–лаптоп, теглещ блок, осветление, баркод регистратор.
Всички мобилни центрове следва да бъдат оборудвани с необходимия тип и брой съдове съобразно вида на събираните отпадъците.Всеки мобилен център трябва да има необходимото оборудване за електронно отчитане на индивидуално предадените от всеки ползвател разделно събрани количества отпадъци- електронен теглещ блок( ел. везна, лаптоп, принтер) осигуряващ възможност за интегриране в съществуващата “ Система за отчитане на разделно събрани отпадъци SORSO 01“.Всички мобилни центрове следва да бъдат оборудвани с отоплителен уред, с автономно захранване, гарантиращ пожаробезопасност.Всеки мобилен център от вън да е обозначен с подходящи указателни стикери с размери и шрифт, одобрен от възложителя преди изработката им и поставянето им върху мобилния център. Указателните стикери да съдържат следните надписи: Логото на общината възложител – от всички страни на мобилния център.Надпис „МОБИЛЕН ЦЕНТЪР ЗА РАЗДЕЛНО СМЕТОСЪБИРАНЕ” – от всички страни на мобилния център.Стикери, указващи местата за изхвърляне на отпадъците с надписи съответно: „МЕТАЛ”, „СТЪКЛО от опаковки”, „ХАРТИЯ”, „ПЛАСТМАСА”.Стикер с надпис, указващ мястото за предаване на „ЕЛЕКТРИЧЕСКО И ЕЛЕКТРОННО ОБОРУДВАНЕ, ОПАСНИ ОТПАДЪЦИ ОТ БИТА, АКУМУЛАТОРИ И БАТЕРИИ, ПЪРЖИЛНА МАЗНИНИ, ЛЕКЕРСТВА С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ, ФЛАКОНИ СЪС СГЪСТЕНИ ГАЗОВЕ, ТОНЕР КАСЕТИ ,ЛУМИНИСЦЕНТНИ ЛАМПИ”.
Във вътрешната част трябва да бъдат предвидени места за 4 броя пластмасови стандартни контейнери с обем 700/800 литра, позиционирани срещу четирите отвора за отпадъци, клетки и стелажи за разделно събиране на отпадъците, както и обособяване на офис работно място с бюро, стол, ел. захранване за мобилен компютър, настолна лампа. Офис работното място да е обособено така, че да е осветено от дневна светлина.Както в досега изградената система за разделно събиране на отпадъци в България за метал, хартия, стъкло и пластмаса, така и при тези мобилни центрове ще е необходимо да се запазят цветовите кодове на основните отпадъци.Тези мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци е необходимо да имат възможността за събиране на метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба дребно и едро електрическо и електронно оборудване от домакинствата както и опасни отпадъци като акумулатори.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Техническо предложение: П1 = П1а + П1б + П1в    50
П1а – Срок на доставка    10
П1б – Гаранционен срок на предлаганите мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци    10
П1в– Срок за реакция    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност е максимална! При офериране на цена над прогнозната, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионалната дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние.

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в извършването на доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Деклариране:
При подаване на офертата, участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Документ с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи:
- Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, вкл. специалисти с позиции, квалификация и професионален опит.
Деклариране:
При подаване на офертата, участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Документ с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи:
- Списък на персонала, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки.
4. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
По т. 3. и т. 4. при подаване на офертата участникът попълва поле Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и/или стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, чрез посочване на препратка към публичния регистър, а в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни - подробно описание на сертификата, в тази част номер, дата, валидност, издател, и др.
Документ с който се доказва:
По т. 3. и т. 4. преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в извършването на доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
* Забележка: Под „идентични или сходни“ с предмета на поръчката се има предвид: договори за доставка на оборудване за инсталации за третиране на отпадъци и/или системи за разделно събиране.
2. Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, вкл. специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, както следва:
Ключови експерти:
- Ръководител екип – с висше образование в област „Технически науки”, професионално направление „Машинно инженерство“ и „Електротехника, електроника и автоматика“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС №125 от 2002 г., или еквивалент (включително ако образованието е придобито в друга държава), с опит в управление на дейности за доставка на оборудване за третиране на отпадъци и/или контейнери за отпадъци и/или оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци.
- Експерт „Техника и оборудване“ – висше образование в област „Технически науки“, професионално направление „Машинно инженерство“, „Електротехника, електроника и автоматика“ и „Комуникационна и компютърна техника“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалент (включително ако образованието е придобито в друга държава) и опит в реализацията на дейности за доставка на оборудване за третиране на отпадъци и/или контейнери за отпадъци и/или оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци.
Неключови експерти по предложение на участника, когато прецени.
!!! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-технически състав).
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки), издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
4. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество,както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Когато участникът избере да внесе гаранциите като парична сума, тя се внася по сметка: ОБЩИНА БУРГАС,IBAN – BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01,BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Максималният срок за изпълнение на поръчката (на доставката) е 5 календарни месеца, а най-краткият реален срок за изпълнение на поръчката (на доставката), според Възложителя, е 3 календарни месеца. Предложения, които са над 5 календарни месеца или по-кратки от 3 календарни месеца ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. За целите на изчислението на точките относно срокът за изпълнение от методиката за оценка на офертите се приема, че 1 календарен месец съдържа 30 календарни дни.
Минималният гаранционен срок на предлаганите мобилни центрове за разделно сметосъбиране, определен в Техническата спецификация, е 2 години – 24 месеца. ВАЖНО! Максималният гаранционен срок на посочените доставки, определен от Възложителя, не може да бъде повече от 4 години – 48 месеца. Това е така с цел да се избегне предлагане на гаранционен срок за посоченото за доставяне оборудване, който е необосновано голям и може впоследствие да доведе до невъзможност да бъде спазен. Предложения, които са под мималния и/или над максимално допустимия гаранционен срок ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата!
При изпълнение дейностите по обществената поръчка, Изпълнителя следва да спазва всички приложими нормативни документи.
При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва