Деловодна информация
00797
95-ОП19-85 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова- Даалова +359 56907288
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40603


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40603
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на доклад за съответствието със съществените изисквания към строежите и изпълнение на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект:“Анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими
71520000      
Услуги

Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на чл.142,ал.10 и ал.11 от ЗУТ,включително технически контрол на ТИП по части „Конструктивна“,“ЕЕ“и ПБЗ в съответствие с Наредба 10 на МРРБ,обн.ДВ.бр.58 от 29.06.2001г.на ТИП;Докладът за ОСИП обхваща:проверка за съответствие с предвижданията на ПУП; правилата и нормативите за устройство на територията; изискванията по чл.169,ал.1 и ал.3 от ЗУТ;взаимната съгласуваност между частите на проекта;пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност; други специфични изисквания.Дейност 2.Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на оконч. доклад/и по чл.168,ал.6 от ЗУТ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
385184.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Място за изпълнение: Имотът с идентификатор 07079.605.254 е публична общинска собственост с Акт № 8729 с обща площ 125дка. ПУП ПРЗ за обособяване на част от имота „за анаеробна инсталация за третиране

Дейност 1. Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на чл. 142, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ, включително технически контрол на ТИП по части и и ПБЗ в съответствие с Наредба 10 на МРРБ, обн. ДВ. бр.58 от 29 Юни 2001г. на техническия проект; Докладът за ОСИП обхваща: проверка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план; правилата и нормативите за устройство на територията; изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ; взаимната съгласуваност между частите на проекта; пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност; други специфични изисквания.
Дейност 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад/и по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
385184.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
990

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
БФП № BG16M1OP002-2.004 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“

По процедура чрез директно предоставяне № BG16M1OP002-2.004 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“, по приоритетна ос 2 „Отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020г“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и Държавния бюджет на Република Българи
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Условия за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
1.1. Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или строителен надзор. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Деклариране: Участникът попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) Раздел А:„Годност “;
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с копие на Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, придружен/о със списъка на правоспособните физически лица или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има за последните три финансово приключени години (2016г., 2017г. и 2018г.) минимален общ оборот от 400 000.00лева (четиристотин хиляди лева) без ДДС.
2.Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" за минимум втора категория строежи или еквивалент, с минимална застрахователна сума в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева за всяка дейност, съгласно чл.5, ал.3, т.2 и ал.4, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или строителен надзор. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява. За чуждестранни участници – еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.


1.Деклариране: Участникът попълва раздел Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с представянето на:годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, и справка за общия оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
В случай, че документите не се изискат в хода на процедурата, същите се представят само от участника, избран за изпълнител, преди сключването на договора за обществена поръчка.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2.Деклариране: Участникът попълва раздел Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 5). Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката.Минимално изискване: изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.Под „сходен предмет“ да се разбира: консултантски услуги по извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор при изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строежи, попадащи минимум във II-ра категория, съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.Посочените услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от участника.
2.Участникът следва да разполага с екип от специалисти, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва:1.Ръководител екип – притежаващ професионална квалификация съобразно някоя от изброените по–долу в т.2 - 5,който да осъществява цялостното ръководство при реализирането на дейностите по поръчката;2.Експерт-координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалент, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство.3.Експерт-контрол по качеството на материалите - притежаващ правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществени изисквания за безопасност или еквивалент.4.Физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“, включен в списък, изготвен и ежегодно актуализиран от КИИП, който се обнародва в „Държавен вестник”, или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 142, ал.10 от ЗУТ.5.Експерти с висше техническо образование или еквивалентна специалност, респективно призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации по следните части на инвестиционния проект: Част Технологична, Част Архитектура, Част Конструктивна, Част Отопление, Вентилация и Климатизация, Част Електрическа, Част Пожарна безопасност,Част Геодезическа (трасировъчен план и вертикална планировка);Част Геология,Част Паркоустройство и благоустрйство; Част ВиК, Част Енергийна ефективност, Част Пътна, Част План за безопасност и здраве;Част План за управление на строителните отпадъци; Част Проекто-сметна документация (ПСД),Част КИПиА.Всички длъжности могат да бъдат съвместявани, т.е. едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, при условие, че отговаря на съответните условия.Под „еквивалентна специалност” в настоящата процедура следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието.Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица е достатъчно да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК. Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации.На етап сключване на договор с избрания за изпълнител участник, всички членове на екипа трябва да фигурират в утвърдения и/или разширения списък на правоспособните физически лица към лиценза/удостоверението по чл.166, ал.2 от ЗУТ.


1.Деклариране: Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП - Списък на услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите.Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със списък на услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, дати и получатели, заедно с доказателство за извършената услуга.2.Деклариране: Участникът попълва поле 6) „Следната образователна и професионална квалификация се притежава от:...“ от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП.Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112 ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Ако след сключването на договора по настоящата процедура възникнат нови правила и условия в нормативен документ, ДБФП, както и всякакви други документи и указания от УО, свързани с размера на цената по проекта на договор, начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата поръчка, продиктувани от новите правила, се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл.116 от ЗОП, ако са налице предпоставките за това, като обхватът и естеството на възможните изменения, както и условията, при които те могат да се използват, не трябва да води до промяна в предмета на договора. 2.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.69 от ЗПКОНПИ, както и чл.54 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 3.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум 60 дни след срока на изпълнение на дейностите по строитерство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул.Александровска №26, ет.1, Заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осводемяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички документи, които не са представени в оригинал и за които не се изисква нотариална заверка, трябва да са: заверени (когато са копия) с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и мокър печат /ако има такъв/.Всички документи, свързани с предложението, трябва да бъдат на български език или в превод на български език. Ако в предложението са включени документи, референции или сертификати на чужд език, същите трябва да са придружени от официален превод на български език.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg,http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).При изпълнение дейностите по обществената поръчка,Изпълнителя следва да спазва всички приложими нормативни документи.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!Посочената прогнозна стойност в раздел II.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс,с който разполага възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедура и/или решение за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва