Деловодна информация
00797
93-ОП19-67 18/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/11/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0061 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова - ст. юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40373


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40373
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на предварително обследване и проучване и изготвяне на технически инвестиционни проекти за:
71220000      
Услуги

Изработване на предварително обследване и проучване и изготвяне на ТИП за:1. Реконструкция на съществуващи кръстовища на бул.“З. Стоянов“ (републ. път II-79 „Елхово – Бургас“) при о.т.97 и при о.т.7 по плана на ж-к М. рудник, гр.Бургас с въвеждане на нова организация на движението, с подобекти както следва :1.1.Кръгово кръстовище 1 – Кръст-ще при о.т.97, пресичане на бул.“З. Стоянов“ (репуб.път II-79 „Елхово – Бургас“) с улица о.т.1039-о.т.6-о.т.97-о.т.149 (републ. път III-7909)по плана на ж.к.“М. рудник“ , гр.Бургас;1.2.Кръгово кръст-ще 2 – Кръстовище при о.т.7, пресичане на бул.“З. Стоянов“ (републ.път II-79 „Елхово - Бургас“) с улица „Г.Попаянов“ с о.т.1154-о.т.1155-о.т7-о.т.8 по плана на ж.к.“М. рудник“ , гр.Бургас.2. Нова улица от о.т.10-170-169-168-167-166-165-164-163-187-162-161-160-159-158-158а-157-156-155 до продължение на ул. о.т.97-149-150 от второстепенната ул. мрежа по плана на кв.7, кв.8, кв.6, кв.4 от ПУП-ПРЗ на ПЗ „ЮГ“, гр.Бургас.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
61666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Изработване на предварително обследване и проучване и изготвяне на ТИП за:1.Реконстр. на съществуващи кръстовища на бул. “З. Стоянов“ (републ. път II-79 „Елхово - Бургас“) при о.т.97 и при о.т.7 по плана на ж-к М. рудник, гр.Бургас с въвеждане на нова организ. на движ-то, със следните подобекти:1.1.Кръг. кръстовище 1 –при о.т.97, пресичане на бул.“З.Стоянов“ с ул. о.т.1039-о.т.6-о.т.97-о.т.149 по плана на ж.к.“М. рудник“;1.2.Кръг. кръстовище 2 –при о.т.7, пресичане на бул.“З.Стоянов“ с ул. „Г. Попаянов“ с о.т.1154-о.т.1155-о.т7-о.т.8 по плана на ж.к.“М. рудник“ , гр.Б-с.2. Нова улица от о.т.10-170-169-168-167-166-165-164-163-187-162-161-160-159-158-158а-157-156-155 до продължение на ул. о.т.97-149-150 от второстеп.ул. мрежа по плана на кв.7, кв.8, кв.6, кв.4 от ПУП-ПРЗ на ПЗ „ЮГ“, гр.Бургас“. Основната задача на проекта е да даде техническо решение за изпълнението на кръстовища и улица при отчитане характера на територията и функционалното предназначение на прилежащите имоти, транспортното натоварване, наличните мрежи на техническата инфраструктура и предвижданията за тях, геоложко обследване на терена, изготвяне на взаимно обвързана организация на движение, както и да предвиди необходимите средства за реализиране.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне - К2    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
61666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо! Възложителят не поставя изисквания, по отношение на този критерий.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По точка1.Деклариране: Участникът попълва раздел Б: „ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ " в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с копие от валидна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране.


1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договор, които ще изпълняват проектирането, застраховката по чл. 171 от ЗУТ за дейност проектиране се посочва за всеки един от проектантите поотделно.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Сходни с предмета на настоящата ОП са дейности по: изготвяне на Технич. или работен инвестиционен проект за пътища I-ви клас и/или II-ри клас от републиканската пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната улична мрежа с републикански път. 2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правосп. персонал от квалиф. експерти с определена проф.компетентност, за изпълнение предмета на поръчката, в това число мин.:ключови експерти които притежават необходимата квалиф. и правоспособност съгласно чл. 229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП и следния специф.н опит:1.Рък-л на екипа-Експерт ”Пътен инженер”: проф. квалиф.:образ.- висше в областта на пътното строителство;наличие на пълна проектантска правоспособност(ППП) по посочената спец.; общ проф. опит: мин. 5 г. опит в проектирането;спец. проф. опит – да е участвал в проектирането на мин. 1 обект във фаза „тех.” или „работен” инвестиц. проект на пътища I-ви клас и/или II-ри клас от републ. пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната ул. мрежа с републ. път.2. Експерт “Геодезия“:проф. квалиф.:образование- висше в областта на геодезията;наличие на ППП по посочената специалност;общ проф. опит: мин. 5 г. опит в проектирането;спец. проф. опит – да е участвал в проектирането на мин. 1 обект във фаза „тех.” или „работен” инвест. проект на пътища I-ви клас и/или II-ри клас от републ. пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната улична мрежа с републ. път.3.Експерт ”Геология”- проф. квалификация:образ - висше в областта на геологията;наличие на ППП по посочената специалност;общ професионален опит: мин.5 г. опит по специалността;спец. проф. опит – да е извършвал проучване и изготвял становище на терен минимум на 1 обект във фаза „технически” или „работен” инвестиц.проект на пътища I-ви клас и/или II-ри клас от републиканската пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната улична мрежа с републ. път.4.Експерт „Строит. конструкции“- проф. квалификация:образование- висше в областта на строит. на сгради, инж.конструкции и съоръжения;наличие на ППП по посочената спец.;общ проф. опит: мин. 5 г. опит в проектирането;специфичен професионален опит – да е участвал в проектирането на мин. 1 обект във фаза „тех.” или „работен” инвестиц.проект на пътища от републ. пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната улична мрежа с републикански път.5.Експерт ”ВиК”:проф. квалиф.:образование - висше в областта на водоснабдяването и канализацията; наличие на ППП по посочената специалност;общ проф. опит: мин.5 г. опит в проектирането спец. проф. опит – да е участвал в проектирането на мин. 1 обект във фаза „технически” или „работен” инвестиц. проект на пътища от репуб. пътна мрежа с пътни възли на едно ниво и/или кръстовища на улици от първостепенната улична мрежа с републикански път. Ключ. експерти могат да бъдат и членове на проектантския екип ако отговарят на мин. изисквания посочени от възложителя. 3.Освен горепосоч.проектанти с необх. специф. опит, участникът следва да разполага с персонал - екип от проектанти, притежаващи необх. квалиф. и правоспособност съгласно чл.229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП. Участникът следва да разполага със сл. експерти - проектанти по всяка една от частите – 1.част „Геология и хидрология“;2.част„Геодезия“;3.част „Конструктивна“;4.част „ВиК“;5.част „Проектно-сметна докум-я“;6.част „Ел. мрежи и съоръжения“;7.част „Слаботокова и видеонаблюдение“.Проектантите следва да притежават, ППП по всички специалности, съгласно приложените задания за проектиране, както и застраховки за проф. отговорност за целия период на изготвяне на проекта.

По точка 1. Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел В: Тех. и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.По точка 2 и 3:Документ, с който се доказва:При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.Участниците следва да имат предвид, че при изпълнение на поръчката следва да използват посочените от тях в офертата експерти. Всяка промяна следва да бъде мотивирана и одобрена от Възложителя. Навсякъде в документацията за обществена поръчка и приложенията към нея, където се съдържа посочване на регистър, документ за право на изпълнение на конкретна дейност или правно основание за извършване на конкретна дейност да се чете и разбира „аналогична/и, в зависимост от законодателството на държавата, в която чуждестранният участник е установен“. Забележка! Съгласно Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) право да упражняват професиите „инженер в инвестиционното проектиране“ и „архитект“ в Република България имат чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.УТОЧНЕНИЕ:В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че участниците ползват подизпълнители, в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на изисквания, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ, чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2.Във връзка с чл.55,ал.1,т.2 от ЗОП, под "определена професия или дейност" участниците следва да разбират професия или дейност в сферата на проектантските услуги.3.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.3.Условията, размера и начина на плащане са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осводемяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
4. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. 5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6.В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедура и/или решение за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва