Версия за печат

00797-2019-0059

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 3455 от дата 15.11.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Валерия Димитрова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40548.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на униформено облекло за нуждите на служителите от дирекция УКОРС, отдел ОФК, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Зимно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Зимно черно яке от плат с подвижна подплата – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Черна плетена фланела – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Зимен панталон тип „клин“ – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза с дълъг ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Лятно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Лятно черно яке – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Летни панталони – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза-яке с къс ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмета на поръчката включва доставка на униформено облекло за нуждите на служителите от дирекция УКОРС, отдел ОФК, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и същите следва да се изработят по еднакъв начин, поради което не могат да бъдат възложени на повече от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 17916.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение №1745 от 28.06.2019 г. бе обявена процедура за възлагане на обществена поръчка, чрез публично състезание, с предмет: „Доставка на облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по обособени позиции, с уникален номер в РОП 00797-2019-0035. С Решение за избор на изпълнител № 2716/19.09.2019г. участник „ПАЛАДИУМ“ ЕООД, бе избран за изпълнител по обособена позиция 1, като на 01.11.2019г., същия депозира отказ от сключване на договор за същата позиция за изпълнение предмета на обществената поръчка. Предвид изложеното и на основание чл.110, ал.4 от ЗОП, процедурата по обособена позиция 1, бе прекратена с Решение № 3354 от 04.11.2019г., което към днешна е влязло в сила. В процедурата няма втори класиран участник, с който да бъде сключен договор, поради което считам, че са на лице предпоставките по чл.182, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно, провеждане на пряко договаряне, тъй като не е подадена оферти или заявления за участие или всички подадени оферти или заявления за участие са неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени. След направени проучвания на пазара и предвид обстоятелството, че посочената по- горе обществена поръчка, открита с Решение №1745 от 28.06.2019 г., бе запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като артикулите включени в предмета , фигурират в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за участие в настоящото договаряне се кани: „ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ” ЕООД, ЕИК: 000430710, регистрирано в регистъра при Агенцията за хора с увреждания, под № 35/ 04.05.2005г. Другият поканен участник "РАЯ ПРИМА" ЕООД, ЕИК 147153623, адрес: Бургас, ул. „Янко Комитов“ № 24, ет.3, представлявано от Тонка Черелова, ел.поща: raya_prima@abv.bg, не е регистриран в при Агенцията за хора с увреждания, поради което офертата му ще бъде разгледана при наличие на условията по чл.81, ал.2 от ППЗОП. РАЯ ПРИМА" ЕООД, ЕИК 147153623, се ползва с добро име на пазара, както и разполага с необходимият опит и капацитет за изпълнение на поръчката. Мотивиран от гореизложеното, след извършен преглед на документите по предходната процедура, както и след проведеното проучване на поканеното за участие дружество считам, че са налице предпоставки за избора на процедура, съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както и да се поканят дружествата, описани по- горе, за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ” ЕООД, ЕИК: 000430710, адрес: гр. Пловдив, ул. "Прохлада", e-mail: tihtrud_pd@mail.bg, представлявано от Дойчин Загорски и "РАЯ ПРИМА" ЕООД, ЕИК 147153623, адрес: Бургас, ул. „Янко Комитов“ № 24, ет.3, представлявано от Тонка Черелова ел.поща: raya_prima@abv.bg

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 1745 от 28.08.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00797-2019-0035

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Посочената прогнодна сотйност е максимално предвиденият финансов ресурс!

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.5 от Закона за обществените поръчки, в десетдневен срок, считано от датата на публикуване на настоящото решение в РОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.11.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Красимир Иванов Стойчев

VIII.2) Длъжност

Заместник - кмет при Община Бургас, дл.лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, съгласно Заповед № 1190/ 04.05.2016г.