Деловодна информация
00120
39-79 31/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00120-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
София BG411 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 29876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg/

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рамково споразумение за упражняване на строителен надзор и контрол при изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) на обекти собственост на „СБР-НК“ ЕАД“
71520000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Упражняване на строителен надзор и контрол при изпълнение на СМР на обекти собственост на СБР-НК ЕАД, и включва следните дейности:
1. Подготовка, организация, координация на строителния процес и контрол върху СМР (инвеститорски контрол), за обекти, за които не е необходимо упражняване на строителен надзор.
2. Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно чл. 166, ал. 1 и чл. 168, ал. 1 и ал. З от ЗУТ и съответствието на извършващото се строителство с нормативните актове, строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания; одобрения инвестиционен проект, договора за строителните работи.
3. Съставяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, съгласно чл. 142 от ЗУТ и внасяне на проектите в съответните одобряващи органи за издаваразрешение за строеж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
279900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

1.Централен офис на "СБР-НК" ЕАД, 2. Филиал Баните, Смолянско; 3. Филиал Кюстендил; 4. Филиал Момин проход; 5. Филиал Баня, Карловско; 6. Филиал Павел баня; продължава в поле II.2.14.

Предметът на настоящата обществена поръчка е сключване на рамково споразумение за упражняване на строителен надзор и контрол при изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) на обекти собственост на „СБР-НК“ ЕАД“, и включва следните дейности:
1. Подготовка, организация, координация на строителния процес и контрол върху строително-монтажните работи (инвеститорски контрол), за обекти, за които не е необходимо упражняване на строителен надзор.
2. Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно чл. 166, ал. 1 и чл. 168, ал. 1 и ал. З от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и съответствието на извършващото се строителство с нормативните актове, строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания; одобрения инвестиционен проект, договора за строителните работи.
3. Съставяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, съгласно чл. 142 от ЗУТ и внасяне на проектите в съответните одобряващи органи за издаване разрешение за строеж. Оценката за съответствие се извършва в обхват съгласно чл. 142, ал. 5 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
279900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

7. Филиал Велинград; 8. Филиал Поморие; 9. Филиал Овча могила; 10. Филиал Сандански; 11. Филиал Хисаря; 12. Филиал Наречен; 13. Филиал Вършец; 14. Филиал Банкя в зависимост от необходимостта на Възложителя и договорите за обществена поръчка, сключени въз основа на рамковото споразумение - предмет на настоящата поръчка.;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът и/или неговия подизпълнител, следва да притежава Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор придружено от поименен списък на технически правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице, представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри съгласно законодателството на държавата членка в която е установен или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружено с превод на български език.
Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, първо поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП чрез представяне на Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалентен документ - (заверено от участника копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава – чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, първо поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП чрез представяне на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” на консултант, извършващ строителен надзор, придружена от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица с минимална застрахователна сума за строежи втора категория. Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, с минимална застрахователна сума за строежи втора категория, съгласно чл. 5, ал. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
Застраховка „Професионална отговорност“ следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV, Раздел В, поле 1б) от образеца на ЕЕДОП и се доказва по реда на чл.67 ал.5 и чл.112 ал.1 т.2 ЗОП чрез представяне на Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. Под „сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект/и.
2. Относно изискването по чл.63, ал.1, т.5 ЗОП, участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Не е допустимо две или повече от позициите да бъдат съвместявани от едно техническо лице, като всяка от изброените позиции следва да бъде заета от отделно лице с необходимите квалификации и професионален опит.
Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV, Раздел В, полета 2) и 6) от образеца на ЕЕДОП с посочване на информацията необходима за установяване на съответствие с изискванията на възложителя и се доказва чрез представяне по реда на чл.67 ал.5 и чл.112 ал.1 т.2 ЗОП на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


1. Участникът следва да представи информация за минимум една изпълнена услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката с посочване на стойността, датата и получателя на услугата, както и да посочи националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. 2. Участникът следва да разполага със следния персонал: 1. Експерт Архитект с ОКС магистър, специалност Архитектура с ППП и валидно УППП; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 2. Експерт Конструктор с ОКС магистър, специалност ПГС, Технология и механизация на строителството, ССС или еквивалент; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 3. Експерт Електроинженер с ОКС магистър по инженерна специалност; да е упражнявал строителен надзор или да е ръководил строителството по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 4. Експерт ВиК с ОКС магистър по специалност ВиК или еквивалент; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 5. Експерт „Инженер по газоснабдяване“ с ОКС магистър по инженерна специалност, съгласно действащите нормативни актове, относими към професионалната квалификация; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 6. Експерт Координатор по безопасност и здраве -да отговаря на изискванията по чл.5,ал.2 от Нар. 2 от 22.03.04г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на Нар. 2 от 22.03.04г.; 7. Експерт Инженер по пожарна техника и безопасност с ОКС магистър по инженерна специалност, съгласно действащите нормативни актове, относими към професионалната квалификация; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект; 8.Експерт по част „Геодезия“ с ОКС магистър по инженерна специалност; да е упражнявал строителен надзор по съответната част по време на изпълнение на СМР на поне един обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията. Срокът на рамковото споразумение е 4 години, считано от подписването му. Срокът за изпълнението на договор, сключен въз основа на рамково споразумение, ще се определя като клауза във всеки договор. Срокът на договорите, сключени въз основа на рамково споразумение, може да надхвърля крайния срок на споразумението с не повече от 12 месеца, когато е необходимо време за приключване изпълнението на договора.
Целта на поръчката е сключването на Рамково споразумение с двама участника, в което не са определени всички условия, за възлагане на договори за изпълнение на дейностите по упражняване на строителен надзор и контрол при изпълнение на СМР на обекти собственост на СБР-НК ЕАД.
Обхватът, параметрите и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на поръчката, ще се определят при всяко конкретно възлагане чрез провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82,ал.4 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  2
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

"СБР-НК" ЕАД, Централен офис, гр. София, бул. "Васил Левски" № 54, ет. 3

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1 – 7 ЗОП. Основанието в т.3 не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 % от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50000 лв. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от горепосочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 ЗОП.
Когато е налице необходимост от защита на личните данни при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние на лицата по чл.54, ал.2 и 3 ЗОП, информацията относно изискванията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП, подписан от съответното лице. При необходимост от деклариране на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3 - 6 и чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, както и тези, свързани с критериите за подбор, относими към обединение, което не е юридическо лице, представляващият обединението подава ЕЕДОП за тези обстоятелства. Когато документи, свързани с участие в обществени поръчки, се подават от лице, което представлява кандидата или участника по пълномощие, в ЕЕДОП се посочва информация относно обхвата на представителната му власт. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 4. партньор, който ще представлява обединението за целите на обществената поръчка; За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ. На основание чл.67, ал.4 ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП. Когато участникът е обединение, се прилага отделен ЕЕДОП за всеки един от участниците в обединението.
Когато участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, се прилага отделен ЕЕДОП за всяко лице, посочено като подизпълнител, заедно с доказателство за поетите от подизпълнителя ангажименти и съответните доказателства, както е посочено по-долу.
Когато участникът е посочил, че ще ползва ресурсите на трето лице, се прилага отделен ЕЕДОП за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по чл.65, ал.2 – 4 ЗОП.
Офертите на потенциалните изпълнители ще бъдат оценявани и класирани въз основа на Икономически най-изгодната оферта, който се определя въз основа критерия за възлагане най-ниска цена, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Възложителят изпраща покана за представяне на оферти до всички потенциални изпълнители на обществената поръчка за провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82,ал.4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 179 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на 7-дневен срок от публикуване в РОП на настоящото обявление.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва