Деловодна информация
00797
93-ОП19-56 11/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/10/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/39641


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/39641
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по обособени позиции: 93-ОП19-56
39000000      
Доставки

ОП1: "Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19"; Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас; Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст и Център за обществена подкрепа /ЦОП/ за деца и семейства. ОП 2: "Доставка и монтаж на компютърно и офис оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19"; Център за обществена подкрепа /ЦОП/ за деца и семейства; Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр.Бургас; Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст". ОП 3: "Доставка и монтаж на специализирано оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните сем. в УПИ III в кв.19", ЦОП за деца и семейства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
220947.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване за ДЦ, Преходно и наблюдавано жилище, и ЦОП за деца и семейства 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
39143110      
39120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Бургас

Единично легло, с подматрачна рамка, матрак-ПДЧ, размер: 193/84/70 см;повдигащ механизъм размер на матрака: 82/190 см,2 бр. чекмеджета-3бр.; гардероб с огледало-ПДЧ, с размери 80/50/180 см. – 3бр.; нощно шкафче-ПДЧ, 40х40х36см.- 3бр.;Бюро-размери:120/60/75H, материал:ПДЧ, цвят по избор на възложителя -3бр.; Работен стол- вис:94-102см.шир: 61см,дълбочина седалка: 45см, вис.седалка от земята: 43-51см. дължина облегалка: 55см.,Плавно регулиране височината и фиксиране, цвят: черен с люлеещ се механизъм от еко кожа схромирана основа и подлакътници-3бр.; Готварска ел. печка- клас A+,фурна: Мултифункционална,котлони:4 Керамични, Полезен обем на фурната: 48л. – 1бр.; Хладилник с фризер- клас А, NO FROST – 1бр.; Кухня с вградени шкафове, горен и долен ред,ПДЧ,по инд. проект и мивка- материал ПДЧ,по инд. проект-1бр.; Пасатор- Метален накрайник, мензура, купа за нарязване, 2 степени на работа, мощност мин. 700 W, Съдомиялна машина- 14 к-та, клас А, регулируема кошница, кошница за прибори, функция за половин зареждане, индикатори за сол и гланц, ширина 60см, Аспиратор- Дебит мин. 430м3/час, ниво на шум макс. 69 dB, Маса за хранене- 110/70/83см, Трапезен стол- L41 B46 H97,крака: хром,седалка и облегалка еко кожа, цвят по изборна възложителя, Пералня- клас А,мин. 1200 об./мин.,мин. 8кг.,Капацитет на сушене - мин.5 кг., Функция отложен старт и кратка програма, Микровълнова фурна- 20 L обем, мощност -800W, Сокоизтисквачка- Mощност - 1000W, възможност за работа с цели плодове, кана за сок, вместимост за пулпата 1.6л, Ел. кана за вода- 2200W, вместимост 1.7л, Тостер за хляб- мин 760 W, Тостер за сандвичи-мин 760 W,ютия- мин. 2500W;авт. изключване, анти калк и противокапкова с-ма,незалепваща гладеща повърхност, Мека мебел /ъглов диван/- Ъглов диван, Дъл: 235 см.Шир: 155 см.Вис. на гърба: 80 см.Площ за спане: 190/140 см.,Дълбочина на седалищна част: 70 см.- дамаска: еко кожа, цвят по избор на възложителя. Меки табуретки- 100х60х72, плот - 25 мм - ПДЧ клас Е1 с меламиново покритие, кант ABS 2 мм, сгъваеми хромирани метални крака, Ниска маса –холна- 100х60х72,плот - 25 мм - ПДЧ клас Е1 с меламиново покритие, кант ABS 2 мм, сгъваеми хромирани метални крака, лесно сгъване и разгъване; цвят по изборна възложителя; Всички артикули са изчерпателно описани в Приложение № ОП1, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
77760.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането е със средства по Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5

II.2) Описание 1

"Доставка и монтаж на компютърно и офис оборудване за нуждите на Преходно и наблюдавано жилище, и ЦОП за деца и семейства“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Бургас

Телевизор с поставка- LED TV, мин. 32", HD 1920x1080, Smart TV, WI-FI, USB порт, HDMI изход, клас В, Компютърна конфигурация с монитор- Хард диск: HDD 1 TB 7200RPM;Процесор:Четириядрен Intel Core i3-8100 3.60 GHz 6 MB cache или еквивалент;
Оптично устройство: DVD-RW;Видео карта: 2 GB;Портове: DVI + HDMI, 4xUSB 3.0, жакове за слушалки и микрофон; PSU: 220W;Клавиатура надписана на бълг. език + оптична мишка;монитор: Размер на екрана: 21.5 " IPS; Макс. резолюция: 1920x1080, Портове: HDMI, VGA,Предлаганите изделия (настолен компютър), трябва да се доставят с инсталирана, лицензирана операционна система и приложения (Офис пакет), ползвани в държавната администрация съгласно предоставяните чрез Система за Управление на Лицензите на Държавната Администрация (СУЛДА) лицензи. Продуктите следва да са с осигурени драйвери за предлаганата операционна система и приложения, МФУ- Лазерно устройство, формат мин. А4, функции -сканиране, копиране, принтиране, цветно и черно-бяло, минимална скорост за печат черно - 20стр./мин., минимална скорост за копиране черно - 20 копия/мин; Музикална уредба- Обща мощност:100 W;Тип аудио система : Микро; Функции: Bluetooth, USB, Радио тунер FM;Възпроизвеждани формати: CD, MP3; Дистанционно управление,3-посочен високоговорител с високочестотна колона с копринен купол.Технология за коригиране изкривяването на цифровото възпроизвеждане на музика. Алуминиеви електролитни кондензатори, мобилен тел. апарат,таблет- Екран: LCD технология с размер на екрана мин. 10.1", 16:10 съотношение;
Резолюция: 1280 х 800 пиксела;Процесор: Quad-Core, честота до 1.84GHz, литография 14nm;RAM: мин. 4 GB;ROM: мин. 64 GB;Батерия: 3.7V/7700mAh;Поддръжка на: Bluetooth, Wi-Fi, USB 3.0;Вградени високоговорители: 2 x 8?/0.8W ;Операционна система; Помагащите технологии за контрол с погледпокриване на нуждите на деца и възрастни с различни специфични потребности /устройство, специализирани софтуери за комуникация, обучение и синтезирана реч/- Системи за контрол с поглед и глава (хардуер + софтуер), материали на българаски език за специализирания софтуер, обучения и консултации. Пакет "Внимание и умения за контрол с поглед, обучение, комуникация" включващ: устройство за проследяване на поглед със софтуер за управление на мишка, софтуер за комуникация и обучение, софтуер за синтезирана реч на български език, специализиран софтуер за въваждащо обучение за контрол с поглед и задържане на вниманието, Проектор- Проектор работещ с маслени филтри. Проекторът се върти около оста си и проектира изображения с диаметър до 1,5 м върху тавана и стените. Сменяеми цветни маслени филтри. Захранване: 220-250V, 50/60 Hz. Лампа - 20W, 12V.Размери: ?240 мм, ширина 50 мм; Лаптоп- Процесор:Intel Core i5-8300H (4-ядрен, 8-нишков), 8 MB кеш;Оперативна памет: 8GB DDR4 2400 MHz;Памет: 256 GB SSD;Видео карта: 2GB GDDR5Екран: 15.6-инчов - 1920x1080 (Full HD), IPS матов;
Портове: 2 x USB 3.0, HDMI, RJ45 10/100/1000, четец на карти памет, вградена камера, комбиниран жак за слушалки/микрофон.Свързаност: Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 4.1;
Батерия; * Предлаганите изделия (лаптоп), трябва да се доставят с инсталирана, лицензирана операционна система и приложения (Офис пакет), ползвани в държавната администрация съгласно предоставяните чрез Система за Управление на Лицензите на Държавната Администрация (СУЛДА) лицензи. Продуктите следва да са с осигурени драйвери за предлаганата операционна система и приложения. Всички артикули са подробно описани в Приложение № ОП2, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
36040.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на специализирано оборудване за нуждите на ДЦ, Преходно и наблюдавано жилище, и ЦОП за деца и семейства 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
33192000      
37442100      
37441100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Електронно болнично легло с матрак- Матрак 900/1900мм, за секционно легло, средна степен на твърдост, с калъф от водонепромокаема материя и възможност за пране Легло:Вис. на леглото без матрак 44 см,Два електро мотора, които задвижват секциите за глава и крака на леглото,дистанционно управление,повдигане на секцията глава, движение на краката, сгъване, Регулеруеми странични алуминиеви парапети със заключване при повдигнато положение,плот и основа от метал с антикорозионно покритие,разглобяема пластмасова ABS платформа с вентилационен дизайн за матрака,индивидуално заключващи се колела,метална конструкция на леглото, прахово боядисана – 1бр.; Вибро тръба- нечуплива вибрираща тръба с батерии – 1бр.; Тактилна пътека- дървени тактилни плочки със заоблени ръбове за стъпване, с възможност за подреждане една върху друга, всяка от които покрита с различен материал – 1бр; Позициониращ (терапевтичен) стол за деца с увреждания с работен плот и регулируеми разстояния- Размер: широчина на седалката от 34 до 50 см; долбочина на седалката от 24 - 42 см; височина на облегалката 29- 43 см; височина на седалката с опора за главата от 60-69; наклон на седалката 15; наклон на облегалката до180; височина на столчето 76 -140см; широчина на столчето 50 - 73 см; дължина 82 -105 см, височина на ползвателя до:150см, тегло:14 - 34кг,тегло на ползвателя до: 60кг, Оборудване: Подкрачници с колани за фиксация (индивидуално регулируеми), Седалка с регулируем наклон и мека възглавничка,Облегалка с регулируем наклон и мека тапицерия, Свалящ се и регулируем абдукторен блок, Странични опори за торса и таза с регулируема височина и широчина, Регулируема опора за главата,Подлакътници с регулируеми височина и наклон,Работен плот с обезопасителен ръб, Обезопасяваща жилетка, Махащ се абдуктор, Подлакътници – 1бр.; Гумена бъркотия- цветна, гъвкава гумена играчка за тактилен стимул – 2бр.; Моментална скулптура- 18 x 12 см, рамка с метални пръчици, образуващи 3D форми при обръщане – 2бр.; Тактилна кула- набор от пръстени, с различни тактилни повърхности – 1бр.; Комплект пъзели животински звуци- 28/ 21 см, две дървени дъски с издаващи звук парчета – 2бр.; Виброакустичен сух басейн- Сух виброакустичен басейн с топки,Цветовете на топките се променят, Размери: 145х145хВ70 см. -1бр.; Висяща люлка със захващане по таван- Висяща люлка в комплект с анкери за монтаж на таван;Диаметър 98 см., Височина от 190-250 cm. – 1бр.; Фикс за водна кула- Акрилна приставка за фиксиране на водна кула с размер ? 15 см. – 1бр.; Водна кула- С цветен диск с двигател, с приблизително 10 оборота в минута. LED-осветление. Възможност за регулиране на големината на водните мехурчета,Височина 190 см, ? 15 см. – 1бр.; Огледална сфера с двигател- размер - Ф300 mm;материал - PVC и стъкло;размер на огледалцата - 10 x 10 mm.,мотор за огледална сфера; прожектор с постоянен филтър с дистанционно управление. Ултравиолетов панел и аксесоари- UV панел за монтаж на стена,вградено огледало, скрито в корпуса,UV осветление, повърхност за рисуване върху лист с UV активни, маркери, висящи нишки - UV активни и пет вида UV аксесоари - UV ръкавици, UV лак за нокти, UV моливи – различни цветове, UV фигурки, UV боя за тяло
на водна основа – 1бр.; Звездно небе – комплект-Светещ панел за таван ? 65 см с акрилно огледало и LED технология, пластмасови закачалки за балдахин или друга декорация, дистанционно управление, за закачване на тавана с дюбел,Бял балдахин с оловна лента, 2,80х7 м. – 1бр.; Акрилно огледало Полусфери- Монтаж към тавана. Сертифицирани акрилни огледала – 1бр.; Огледална полусфера 360°-Монтаж към тавана. Сертифицирани акрилни огледала-1бр.; Музикално легло- Виброакустично водно легло и подматрачна платформа, работеща на 240V,Размери: 120х240хВ40см.Воден матрак единичен- размери: ш122 х д244 х в20 см; покрит с пожароустойчив винил-1бр.; Всички артикули са подробно описани в Приложение № ОП3, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    25
Срок за гаранционно обслужване    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
107147.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят условия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят условия.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За всички обособени позиции.
1. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
2. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи заверено копие на валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството, с обхват по съответната обособена позиция, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


За всички обособени позиции.
1. Участниците следва да са изпълнили доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „идентични“ или „сходни“ доставки с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира: по ОП 1 - производство и/или продажба на мебели и/или офис обзавеждане и/или кухненско оборудване; по ОП 2- дейности, свързани с доставка и/или монтаж на компютърно и/или сървърно и/или прожекционно оборудване и/или програмни продукти; по ОП 3- дейности, свързани с доставка и/или монтаж на помощни средства за лица със специални нужди и/или медицинско, и/или болнично оборудване.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват съобразно обособената позиция: за ОП 1 - производство и/или доставка, и/или монтаж на обзавеждане и/или кухненско оборудване или еквивалентен; за ОП 2 - доставка и/или монтаж на компютърно и/или сървърно и/или прожекционно оборудване и/или програмни продукти; за ОП 3 - доставка и/или монтаж на помощни средства за лица със специални нужди и/или медицинско, и/или болнично оборудване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за от по чл.54,чл.55,ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% /три на сто/ от стойността на договорa без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 /шестдесет/ календарни дни. Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в т.7 от Указанията за изготвяне на офертите и проекта на договор. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП,преди предсключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска № 26, ет. 1, Заседателна зала

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,
http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При УНП: 3de1e658-5e0f-4450-ab26-66c3258f0c76 7 Партида: ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА (версия 7) изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.4.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.Финансирането е със средства по проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“. Настоящата поръчка е разделена на 3 обособени позиции. Участниците имат право да подават самостоятелни оферти само за една от обособените позиции. Обществената поръчка ще завърши с избор на трима различни изпълнители по трите обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва