Деловодна информация
00467
04-00-163 26/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00467-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Крумовград 000235913
пл. България № 5
Крумовград BG425 6900 България
инж. Асен Хаджиев - заместник-кмет на община Крумовград +359 36412004
minkrum@abv.bg +359 36417024

Интернет адрес/и

https://www.krumovgrad.bg/

https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1254-26-09-2019.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1254-26-09-2019.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на медицинско оборудване по проект „Политики за подобряване достъпа до здравно обслужване в отдалечените райони“ с акроним „Здрава община“......./„The Healthy Municipality“
33100000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на медицинско оборудване по проект „Политики за подобряване достъпа до здравно обслужване в отдалечените райони“ с акроним „Здрава община“/“Policies for Enhancing Access to Health Services in Deprived Areas” whit acronym „The Healthy Municipality“, а именно: доставка на 1 брой ехокардиограф, 1 брой модулен транскраниален магнитен стимулатор, 1 брой остеоденсинометър и 2 броя 3 - канален ЕКГ холтер. Количествата и пълното описание на медицинското оборудване са посочени в ТС, неразделна част от документацията за ОП. В предмета на ОП е включено и изпълнението на следните дейности: доставка на медицинското оборудване до мястото на доставка, посочено в настоящата документация за ОП; монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното медицинско оборудване; - обучение/инструктаж на персонала на Възложителя за работа с доставеното медицинско оборудване; - доставка на необходимите части и материали, в рамките на гаранционния срок
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
74583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

„Медицински център проф. д-р Никола Милчев – Крумовград“ ЕООД находащ се на адрес гр. Крумовград, ул. Христо Бoтев № 2

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на медицинско оборудване по проект „Политики за подобряване достъпа до здравно обслужване в отдалечените райони“ с акроним „Здрава община“/“Policies for Enhancing Access to Health Services in Deprived Areas” whit acronym „The Healthy Municipality“, а именно: доставка на 1 брой ехокардиограф, 1 брой модулен транскраниален магнитен стимулатор, 1 брой остеоденсинометър и 2 броя 3 - канален ЕКГ холтер. Количествата и пълното описание на медицинското оборудване са посочени в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка. В предмета на обществената поръчка е включено и изпълнението на следните дейности:
- доставка на медицинското оборудване до мястото на доставка, посочено в настоящата документация за обществената поръчка;
- монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното медицинско оборудване;
- обучение/инструктаж на персонала на Възложителя за работа с доставеното медицинско оборудване;
- доставка на необходимите части и материали, в рамките на гаранционния срок.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
74583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Пол-ки за подобр. достъпа до здр. обслужване в отдалечените р-ни“ с акроним „Здрава община“/“Policies for Enhancing Access to Health Services in Deprived Areas” whit acronym „The Healthy Municipali

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя критерии за подбор свързани с годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии за подбор свързани с икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да докаже опит в изпълнението на поне 1 (една) доставка, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
* Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират: доставки на медицинско оборудване или апаратура до краен клиент и/или еквивалент.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка.
Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да докаже опит в изпълнението на поне 1 (една) доставка, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
* Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират: доставки на медицинско оборудване или апаратура до краен клиент и/или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключването на договор за възлагане на обществената поръчка, определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение.
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичане на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите.
2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/10/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сградата на Възложителя, намираща се в гр. Крумовград, пл. "България" № 5, залата на ет. 1

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява доставката, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
3. Други специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са изискванията по:
- чл. 107, т. 4 от ЗОП, а именно наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в процедурата (изискването не се прилага за подизпълнители и трети лица);
- чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Удостоверяване: При подаването на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представянето на Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) – като попълва разделите на Част III „Основания за изключване“.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП Възложителят изисква документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
2. Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва