Версия за печат

01271-2019-0004

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

77. Горива и биоенергийни технологии.


Решение номер РСР19-РД93-8 от дата 13.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270476

BG411, Кметът на СО-район Сердика, бул. Княгиня Мария Луиза 88, За: Райна Сотирова, България 1202, София, Тел.: 02 9218036, E-mail: kmet.serdika@abv.bg, Факс: 02 8322095

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.serdika.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.serdika.bg/index.php/2-uncategorised/66-2017-08-28-17-45-10.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 7 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на гориво за отопление за стационарни отоплителни инсталации в учебни и детски заведения на територията на СО-район "Сердика".

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейностите, предмет на поръчката, включват доставка на гориво за отопление (газьол, дизелово гориво, тежко гориво или др. гориво)-CPV 09135100, с прогнозно количество-600 000 л. (шестстотин хиляди литра) +/-10%, съгласно номенклатурата на "Лукойл Нефтохим Бургас" АД, с което са пригодени да работят отоплителните системи на възложителя. Горивото за отопление трябва да отговаря на Наредбата за изисквания за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, приета с ПМС № 156/15.07.2003 г. (ДВ, бр. 66 от 2003г.), изменена и допълнена с ПМС № 192/16.08.2005 г. (ДВ, бр. 69 от 2005г. и БДС. Доставката се извършва по заявка на представител на възложителя до обекти, както следва: 58 ОУ - кв. "Орландовци", ул. "Железопътна" №65; 59 ОУ - кв. "Малашевци", ул. Кестен №1; 60 ОУ - кв. "Бенковски", ул. "Наука" 2; ДЯ №70 - ул. "Ком" №24; ПГИИ - кв. "Орландовци", ул. "Проф. Н. Райнов" №2; ДГ №149 - кв."Орландовци", ул. "Железопътна" №22-основна сграда и ул. „Училищна" №10-втора сграда. Опаковка: наливно.Страна на произход:ЕС.Година на производство: съответна на доставките.Срок на годност: по БДС.Модул на делимост:1 контракт.Норма на товарене: доставка на минимум 5 хил. литра при една заявка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обособени позиции не е целесъобразно, тъй като предметът на възлаганата обществена поръчка не съдържа в себе си дейност, която може да бъде отделена и възложена като самостоятелен предмет на обществена поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1000000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В качеството си на публичен възложител по чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП, кметът на СО-район "Сердика" може да прилага на основание чл.19, ал.1 от ЗОП процедурата по чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. Предметът на поръчката е доставка на стоки, които се търгуват на стоковата борса, съгласно Списък на стоките по чл.79, ал.1, т.7 и чл.191, ал.1, т.6 от ЗОП, одобрен с Постановление на Министерския съвет № 191/29.07.2016г., обн., ДВ, бр.61 от 2016г., изм. бр.99 от 2016г. В този случай договорът за обществена поръчка се сключва на стоковата борса на отделен борсов кръг по реда на Закона за стоковите борси и тържищата (ЗСБТ). Борсата осигурява на членовете си и на техните клиенти равни условия за участие в търговията и режимът на борсовата търговия, регулиран от ЗСБТ, с което се гарантира постигане на целите и принципите, залегнали в чл.1 и чл.2 от ЗОП.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

На основание чл.64, ал.1 и чл.65, ал.1 от ППЗОП, настоящото изискване не е приложимо.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

1. Процедурата за възлагане на обществената поръчка ще се реализира чрез борсово посредничество на ''Софийска стокова борса'' АД и при условията на чл. 79, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Договорът за доставка се сключва по реда на ЗСБТ, чрез борсов посредник. 2. Горивото за отопление трябва да отговаря на Наредбата за изисквания за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, приета с ПМС № 156/15.07.2003 г. (ДВ, бр. 66 от 2003г.), изменена и допълнена с ПМС № 192/16.08.2005 г. (ДВ, бр. 69 от 2005г. и БДС. 3.Предаване на стоката: с приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Продавача и Купувача, чрез директора на съответното детско заведение. Доставките ще се извършват чрез периодично повтарящи се поръчки съобразно нуждите на Купувача, по писмени заявки от директора на съответното учебно или детско заведение. Транспортните средства, с които се извършва доставката да отговарят на условията за превоз на такива товари /норм.база/ и да бъдат оборудвани с измервателни уреди, одобрени и контролирани от Държавната агенция по стандартизация и метрология (ДАСМ), доказано с документ. 4.Рекламационен срок и начин на уреждане на рекламациите: Количествени – в момента на приемането. Рекламации за отклонения в качеството – до 2 дни след доставка; Споровете относно качеството ще се отнасят до независим стоков контрол. 5.Срок на доставка: До 3 /три/ дни след заявка. Цялото количество в срок от 5 /пет/ години, считано от 02.02.2020г. 6.Условия на цената: Цената при всяка конкретна доставка се определя на база цената на “Лукойл Нефтохим Бургас”АД без ДДС към датата на приемане на конкретна доставка плюс надбавка за доставка, без ДДС не по-висока от 10% /десет процента/ за 1000 литра гориво. Размерът на надбавката се определя от най-ниската котировка за продажба в деня на борсовата сесия и включва транспорти и всички разноски за доставката до складовете на съответното учебно или детско заведение. Надбавката се запазва еднаква през целия срок на договора. Цената включва акциз съгласно българското законодателство към момента на доставката. Промяната на цената на горивото се удостоверява с официален бюлетин за периодично изменение на цените. 7. Начин на плащане: по банковата сметка на Продавача до 30 /тридесет/ дни след представяне на фактура за извършена доставка. 8.Документация на стоката: Документи по ЗОП на изпълнителя, сертификат за качество и сертификат за произход на стоката, документ за внесена гаранция по изпълнението. 9.За неизпълнение на задължения по борсовия договор, включително за неоснователно прекратяване или разваляне на договора, неустойката е 20% от стойността на неизпълненото с ДДС. Неустойката за забава е равна на ОЛП плюс 10% от стойността на забавеното изпълнение. Всички спорове по повод права и задължения произтичащи от борсовия договор се решават от Борсовия арбитраж при ССБ АД съгласно неговия правилник. 10. Във връзка с изпълнението на чл. 65, ал. 2, изр. второ от ППЗОП, при подписване на борсовия договор (договора за изпълнение) определеният за изпълнител следва да представи: документите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 7 от ЗОП, както и декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличие на изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.5, б. "а" жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуване на решението за провеждане на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Тодор Славов Кръстев

VIII.2) Длъжност

кмет на СО-район "Сердика"