III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
В настощата процедура Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът трябва да е реализирал общ оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Съответствието с този критерий за подбор се доказва с представянето на един или няколко от документи съгласно чл. 62 от ЗОП. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП,а документите за доказване се представят в случаите по чл.67,ал.5 от ЗОП и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП.
Участникът трябва да е реализирал общ оборот в размер не по-малък от 1 700 000 лева без ДДС ,изчислен на базата на годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил услуга с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката. Съответствието с критерия за подбор се доказва с предоставянето на списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. 2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен. Съответствието с този критерий за подбор се доказва с представянето на копие на валиден сертификат съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на приложение сходен с предмета на поръчката, издаден от акредитирана институция. 3.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Съответствието с критерия за подбор се доказва с представянето на списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав,който ще отговаря за изпълнението,както и документи доказващи професионалната компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП,а документите за доказване се представят в случаите по чл.67,ал.5 от ЗОП и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП.
1. Услуга с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката да се разбира услуги по управление на проект, включващи дейности по разработване на правила и/или наръчници, отчитане и изготвяне на доклади при изпълнението на проекта, административни,технически и финансови дейности в управление на проекти.Няма изискване, свързано с обема. 2. Участникът да има внедрена с-ма за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на приложение - услуги по управление на проекти. 3. Участникът трябва да разполага със следния персонал: -Ръководител на проекта 1 бр. – висше образование степен Магистър в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” еквивалентно, както и опит като ръководител на проект в изпълнението на мин. 2 проекта, идентични или сходни с предмета на поръчката. - Координатор 1 бр.–с висше образование в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” или „Природни науки, математика и информатика” или „Технич. науки” или еквивалентно, както и опит като координатор на проект при изпълнението на мин. 1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Админ. сътрудник 1 бр.- висше образование, в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” или „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” ,или еквивалентно, както и опит като административен сътрудник при изпълнението на мин. 1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Лице с технич. експертиза 6 бр.– висше образование, в област „ВиК”/“ВиК мрежи и съоръжения“ или сходни в областта на строителството в професионално направление „Технически науки” или еквивалентно, както и опит като технически експерт - ВиК инженер при изпълнението на мин. 1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Лице с финансова експертиза 1 бр.- висше образование, в области „Финанси” или „Счетоводство” или други в областта на икономиката в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” , или еквивалентна и опит в изпълнението на мин. 1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Лице със счетоводна експертиза 1 бр. -висше образование, в области „Финанси” или „Счетоводство” или други в областта на икономиката в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентно, както и опит като счетоводител при изпълнението на мин. 1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. - Лице по комуникации 1 бр.- висше образование, в една от следните специалности: „Публична администрация“ или „Връзки с обществеността“ или „ПР“ или „Журналистика“ или „Филология“ или "Маркетинг“ или еквивалентно в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна, както и опит като лице по комуникации в изпълнението на мин.1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Юрист 1 бр-висше образование, в области „Социални, стопански и правни науки", професионално направление„Право" или еквивалентно както и опит като юрист в изпълнение на мин. 1 проект,идентичен или сходен с предмета на поръчката. -Лице с експертиза по ГИС 1 бр-висше техн. образование, в областта на географ. информационни с-ми и/или информационните технологии или еквивалентно както и опит в изпълнението на мин.1 проект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС /не се прилага, когато са налице изключенията по чл.4 от същия нормативен акт/,обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) При подписване на договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
|
III.1.7) Начините на плащане са уредени в проекта на договор.
|
III.1.8) Възложителят не поставя изискване за придобиване на определена правна форма.
|