Деловодна информация
01021
1996 26/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/08/2019 (дд/мм/гггг)
01021-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД Перник 823073638
ул. Средец 11
Перник BG414 2300 България
Десислава Йорданова +359 076649817
vik_pernik@abv.bg +359 076649831

Интернет адрес/и

https://www.vik-pernik.eu/

https://www.vik-pernik.eu/order.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.vik-pernik.eu/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организация и управление на проект: „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия обслужвана от “Водоснабдяване и канализация” ООД, гр. Перник“, финансиран по ОП „Околна среда 2014-2020"
71541000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставяне на консултантски услуги на “Водоснабдяване и канализация” ООД гр. Перник за управление на проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия обслужвана от “Водоснабдяване и канализация” ООД, гр. Перник“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71541000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Територията на общ. Перник и общ. Радомир, Р.България. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнит. и/или подизпълнит. и/или 3ти лица, ако това е целесъбр./налага се.

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставяне на консултантски услуги на “Водоснабдяване и канализация” ООД гр. Перник за управление на проект „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия обслужвана от “Водоснабдяване и канализация” ООД, гр. Перник“.
Обхватът на предмета на обществената поръчка включва следните групи дейности:
Дейност 1. Разработване на вътрешни правила и процедури за управление на проекта във „ВиК” ООД гр. Перник
Дейност 2. Разработване и поддържане на система за съхраняване и архивиране на всички документи във връзка с проекта
Дейност 3. Организация, общо управление и отчитане на напредъка на проекта
Дейност 4. Наблюдение, контрол и координация за изпълнение на договорите в рамките на проекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2790000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № Д-34-67/21.08.2019 г. по проект „BG161M1OP0002-1.016 – Изграждане на ВиК инфраструктура в рамките на проект „ВиК инфраструктура в обос. територия Перник” ОП "Околна среда" 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настощата процедура Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.1а) от ЕЕДОП.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за общия оборот за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или
- Копия на годишните отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди лева) лева. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Уточнение: Изискуемият оборот се изчислява на база годишните обороти по смисъла на § 2, т. 66 от ДР на ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1 чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП като предостави и информация за услугите, с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т. 2 чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответния сертификат.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще извършват услуги по управление на проекта, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 3 чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
- Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
- Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката);
Информацията за лицата се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).


1. През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил услуга с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под "услуга с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката" следва да се разбира услуга по управление на проект, финансиран по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти, в обхвата на която са включени кумулативно следните дейности:
- разработване на правила и/или наръчници;
- отчитане и изготвяне на доклади при изпълнението на проекта;
- дейности по административни, технически и финансови аспекти.
2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, включващ извършване на услуги по управление на проекти.
3. Участникът трябва да разполага с екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
1. Ръководител на проекта (1 бр.) – да притежава висше образование в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” съгл. Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. („Класификатора”)или еквивалентно, както и опит като ръководител на проект в изпълнението на мин. 2 услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката.
2. Кл. експерт „Координатор” (1 бр.) –да прит. висше образование в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” или „Природни науки, математика и информатика” или „Технич. науки” съгл. Класификатора или еквивалентно, както и опит като при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
3.Кл. експерт „Админ. сътрудник” (1 бр.) - да прит. средно образование или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
4. Кл. експерт „Лице с технич. експертиза – ВиК инженер” (3 бр.) – да прит. висше образование в област „В и К” / “ВиК мрежи и съоръжения“ или сходни в областта на строителството в профес. направление „Технич. науки” съгл. Класификатора или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
5. Кл. експерт „Лице с техническа експертиза” (1 бр.) - да притежава висше образование в област „Водоснабдяване и канализация” („Пречистване на води“) или сходни в областта на строителството в професионално направление „Технически науки” съгл. Класификатора или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
6. Кл. експерт „Лице с финансова експертиза” (1 бр.) - да прит. висше образование в област „Финанси” или „Счетоводство”, или други в областта на икономиката в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” съгл. Класификатора или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
7. Кл. експерт „Лице със счетоводна експертиза” (1 бр.) - да прит. висше образование в област „Счетоводство” или други в областта на икономиката в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” съгл. Класификатора или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
...продължава в поле VI.3) "Допълнителна информация"
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 2 и т. 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДСС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Предвижда се авансово плащане в размер на 10 %, обезпечено с гаранция за авансово предоставените средства.
III.1.7)
Съгласно приложения проект на договора.
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване за придобиване на определена правна форма.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на "ВиК" ООД гр. Перник, гр. Перник ул. "Средец" № 11, ет. 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, . 2 и т. 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира липсата или наличията на основанията за отстраняване чрез представяне на цифр. подписан ЕЕДОП. Информацията се посочва в прил. полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за: 1) лицата, които представляват участника и членовете на управит. и надзорни органи и за др. лица на участника, съгл. регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостов. правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юрид. лице, основанията се отнасят за физич. лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юрид. лице, ако има такъв, или документите, удостовер. правосубектността му, . 2) Физ. лица по пълномощие, когато участникът, или юрид. лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физ. лице по пълномощие.
3. При подаване на офертата участниците задълж. предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът, не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
...Продължава от поле III.1.3) "Технически и професионални възможности":
"8. Кл. експерт „Лице по комуникации” (1 бр.) - да прит. висше образование по една от следните специалности: „Връзки с обществеността“ или „PR/ПР“, или „Журналистика“, или „Филология“, или "Маркетинг“, или еквивалентно, както и опит при изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
"9. Кл. експерт „Лице с юридическа експертиза” (2 бр.) - да притежава висше образование в област на висше образование „Социални, стопански и правни науки", професионално направление „Право" съгласно Класификатора или еквивалентно, както и опит при изпълнението на минимум 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
10. Кл. експерт „Лице с експертиза по ГИС” (1 бр.) - да притежава висше образование в областта на „Географските информационни системи и/или Информационните технологии“ съгласно Класификатора или еквивалентно, както и минимум 1 година професионален опит в областта на географските информационни системи.
Под „услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката” следва да се разбира консултантски услуги във връзка с управление и/или отчитане на проекти, финансирани по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва