Версия за печат

02709-2019-0084

BG-Белоградчик:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 201 от дата 19.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760211

BG311, СЗДП ТП ДГС Белоградчик, ул. Христо Ботев № 2, За: Любослава Йорданова, България 3900, Белоградчик, Тел.: 0876 376615, E-mail: tpdgsbelogradchik@abv.bg, Факс: 0876 376615

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190819naKA11548605.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии-държавна собственост съгласно ЗГ


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Ремонт и поддръжка на МПС, включително и доставка на резервни части и консумативи за МПС" на ТП ДГС Белоградчик за срок от 36 месеца

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Услугите, предмет на поръчката, са за техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на ТП ДГС Белоградчик, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършването им. Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в сервизно обслужване на следните МПС : № Марка Модел Рег. № Рама Обем куб.см Вид ДВГ бензин/дизел Година 1. ВАЗ 21214 Нива ВН 4342 ВН XTA21214051772638 1690 газ/бензин 2005г. 2. ВАЗ 21214 Нива ВН 9293 ВН XTA21214061801655 1690 газ/бензин 2006г. 3. ВАЗ 21214 Нива ВН 7787 ВМ XTA21214081899932 1690 газ/бензин 2009г. 4. УАЗ 2206 ВН 4402 ВН XTT220606L0070301 2445 бензин 1991г. 5. ТОЙОТА Хайлукс ВН 8422 ВM MR0HR29G202027291 2494 дизел 2009г. 6. ТОЙОТА Хайлукс СВ 8096 КВ AHTKB3CDX02605718 2393 дизел 2017г. 7. ИЖ Планета 5 ВН 3502 В XTKM7107260003268 346 бензин 2006г. 8. ИЖ Планета 5 ВН 3236 В XTKM7107240008214 346 бензин 2005г. Изпълнителят се задължава да обслужва и автомобили, придобити от Възложителя по време на действие на сключения договор за изпълнение на поръчката, като спрямо тях се прилагат същите цени, както спрямо наличните към момента на подаване на офертата автомобили. 1. Предметът на поръчката включва: 1.1. Поддръжка и текущ ремонт - обхващат цялостното поддържане в изправност на МПС, проверка на ходовата част, спирачна система и кормилната уредба; проверка на съединител, скоростна кутия и диференциал; проверка и ремонт на ел. инсталацията, без радиоапаратите; проверка и смяна на консумативите при необходимост - масла, филтри, антифриз, спирачна течност и др.; диагностика на двигател; извършване на текущ ремонт на МПС, включително доставка и монтаж на гуми. 1.2. Доставка на резервни части и други консумативи за същите, необходими при правилната работа на МПС. Изпълнителят трябва да е в състояние и да има възможност за извършване ремонти на двигател, на ходова част, електрически системи, на агрегати и възли, да регулира геометрията на окачване на преден и заден мост на автомобилите, на климатици и климатроници и др. 2. На основание §3, ал. 3 от НАРЕДБА № 49 от 16.10.2014 г. за задължителното застраховане по чл. 249, т. 1 и 2 от Кодекса за застраховането и за методиката за уреждане на претенции за обезщетение на вреди, причинени на моторни превозни средства до приемането на методиката по наредбата се прилага методиката по чл. 15, ал. 4 от НАРЕДБА № 24 от 08.03.2006 г. на Комисията за финансов надзор (отм.), в конкретния случай Приложение № 5 към чл.15, ал.4 на отменената Наредба № 24 от 08.03.2006 - времето за извършване на отделните ремонтни дейности не трябва да превишава стойностите по приложението. 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извънгаранционната поддръжка и ремонта: Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за правилната експлоатация на служебните автомобили, за извършването на извънгаранционно техническо обслужване и текущ ремонт е за сметка на Изпълнителя. Доставените, вложени и монтирани резервни части, материали и консумативи трябва да са нови и да отговарят на изискванията на производителя на автомобила. Вложените резервни части, материали и консумативи се заплащат от Възложителя по цени, съобразно с предложената от участника отстъпка спрямо доставната им цена. Доставната цена на вложените части се доказва с представяне на копие от фактурата, с която Изпълнителят ги е закупил. Допустимо е използването на резервни части, предоставени от Възложителя. В тези случаи Изпълнителя не е обвързан с гаранционен срок. 4. Техническото обслужване и текущия ремонт (включително резервни части, материали и консумативи) се извършват в срок не по – дълъг от 10 работни дни от момента на предоставяне на автомобилите в сервизната база. 5. За извършените сервизни услуги се издава фактура, включваща: номер на договора, вид на извършените работи, вложените резервни части, материали, консумативи и тяхната цена и цената на вложения труд, образувана от времетраенето на извър

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена она обособени опзиции, тъй като изпълнението на предмета на същата не позволява разделянето на същата на обособени позиции.С оглед спестяване на време и средства ремонтите дейности следва да бъдат извършени и доставката на резервни части следва да бъдат извършени от един и същи изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 36000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на процедура е съобразнен с прогнозната стойност на обществената поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Илиян Георгиев Илиев

VIII.2) Длъжност

Директор