Деловодна информация
1666
 
да
да
07/08/2019 (дд/мм/гггг)
1666-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Национална сигурност 129009710
бул. Черни връх № 45
София BG411 1407 България
Иван Кръстев, Калина Кръстева +359 28147752/+359 28147751
dans@dans.bg +359 28147753

Интернет адрес/и

http://www.dans.bg

www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/1699-art-bul-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Национална сигурност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на материали, консумативи и резервни части за компютри и хардуерно оборудване – по спецификация
34913000      
Доставки

„Доставка на материали, консумативи и резервни части за компютри и хардуерно оборудване – по спецификация” разделена на 6 обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Захранване I”;
Обособена позиция № 2 „Захранване II”
Обособена позиция № 3 „Оптична мрежова карта”;
Обособена позиция № 4 „Твърд диск I”;
Обособена позиция № 5 „Твърд диск за вграждане в дисков масив”;
Обособена позиция № 6 „Други компоненти”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
73523.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Захранване I 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на Захранване за PC тип А1 – 200 бр. и Захранване за PC тип А2 – 10 бр. с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Захранване II 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на Захранване за компютър 30 бр. с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Оптична мрежова карта 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237135      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на оптична мрежова карта тип А1 – 100 бр. и Оптична мрежова карта тип А2– 100 бр. с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Твърд диск I 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на
1. Твърд диск тип 1 - 5 бр.
2. SSD дискове за мобилни компютри - 6 бр.
3. HDD тип А1 - 60 бр.
4. HDD тип А2 - 15 бр.
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Твърд диск за вграждане в дисков масив 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на дисков масив 600 GB 3.5’ SAS – 10 бр. и дисков масив 2.0 ТВ 3.5’ SAS – 10 бр. с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Други компоненти 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Държавна агенция Национална сигурност в гр. София, бул. Черни връх 45.

Доставка осъществявана чрез покупка на 1. Чекмедже (removable drive) за твърд диск 2.5" за монтаж в отвор 3,5" - 5 бр.
2. Преходник за HDD 2,5/3,5" - 51 бр.
3. Кутия за компютър - 31 бр.
4. Вентилатори със сачмени лагери 80x80x25 - 30 бр.
5. Вентилатори със сачмени лагери 120x120x25 - 30 бр.
6. Вентилатор, радиатор, закрепване за видеокарти - 20 бр.
7. Вентилатор и със сачмени лагери за switch - 5 бр.
8. Охладител с вентилатор за lga775 - 15 бр.
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в Приложение № 1 Технически спецификации от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4156.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по отношение на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване по отношение на икономическото и финансовото състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изискване по отношение на техническите и професионални възможности.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор за обществена поръчка, определеният за изпълнител предоставя документи по чл. 112, ал. 1 от ЗОП, с изключение на документите по чл. 112, ал. 9 от ЗОП, декларации по Закона за мерките срещу изпирането на пари, по образец. Възложителят изисква гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му без ДДС по съответната обособена позиция. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за обществена поръчка. Срокът за изпълнение на поръчката е до 40 календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора за обществената поръчка. Плащането може да бъде извършено и 100 % авансово съгласно условията на документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Черни връх 45, франко склада на ДАНС

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения пропускателен режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя посочени в документацията.
Възложителят отстранява участник, за когото са налице:
1. основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
2. обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП;
3. обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона. Участник в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане сроковете, посочени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
4. за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействията на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Към ЕЕДОП се прилагат документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо). Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Когато при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, те следва да отговарят на условията за допустимост. При изпълнението на обществената поръчка от обединение, участниците в обединението отговарят солидарно.
5. Участник в процедурата, представил ценовото предложение, в което е установено неточност и/или несъответствие, и/или пропуск, и/или аритметична грешка ще бъде отстранен от участие в процедурата за обособената позиция.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП при провеждане на процедурата, оценката на техническите и ценови предложения на участниците ще се извърши преди провеждането на предварителния подбор. При отварянето на опаковките и разглеждането на офертите, комисията по чл. 103, ал.1 от ЗОП ще извърши действия съгласно чл. 61 от ППЗОП. Съгласно чл. 47, ал.6 от ППЗОП във връзка с чл.104, ал.2 от ЗОП ценовите предложения на участниците могат да не се представят в запечатан плик.
6. Участник, който след покана от възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
Участникът, определен за изпълнител представя преди подписване на договора:
- Документи по чл. 112, ал. 1 от ЗОП (вкл. и за подизпълнителите и трети лица, ако има такива);
- Гаранция за изпълнение на договора;
- Декларации по ЗМИП по образци - Приложения № 6, 7 и 8 от документацията.
Участниците могат да подават оферта за една, за няколко и/или за всички обособени позиции в обществената поръчка.
При спазване на условията на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, доставката на „Други резервни части за компютри“ състояща се от 12 бр. твърди дискове, в размер на 5 160 лева без ДДС е възложена директно съобразно стойността й.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП в десетдневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП и при спазване на условията по чл. 199 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва