Деловодна информация
00053
04-00-269 24/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00053-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл.България
Средец BG341 8300 България
адв.Ирина Камбурова +359 55516996
info@sredets.bg +359 55517725

Интернет адрес/и

www.sredets.bg

http://sredets.bg/publicOrders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredets.bg/publicOrders.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа сезон 2019-2020 година“
90620000      
Услуги

Предмета на обществената поръчка включва дейности по зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа за сезон 2019-2020 година, подробно разписани в техническата спецификация и по посочените от Възложителя маршрутни разписания, които са неразделна част от документацията и са публикувани в ектронното досие на поръчката в раздел "Профил на купувача"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
110000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Средец

Предмета на обществената поръчка включва дейности по зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа за сезон 2019-2020 година, подробно разписани в техническата спецификация и по посочените от Възложителя маршрутни разписания, които са неразделна част от документацията и са публикувани в ектронното досие на поръчката в раздел "Профил на купувача". Дейностите са включени:1.Почистване от сняг и лед на пътната настилка ;2.Разчистване на снежни валове върху банкетите;3. Разчистване снегонавявания с деб. над 0.60м., еднократно за цялата ширина на настилката;4. Опесъчаване на пътната настилка;5. Обработка на пътната настилка с луга /лугиране/; 6.Обход на пътищата
Критериите по-долу
 
ДА ? Срок за излизане на техниката след започване на снеговалеж – К9    15т
? Срок за снегопочистване на общинската пътна мрежа при паднал сняг до 30 см – К10    10т
Цена
75т
II.2.6) Прогнозна стойност
110000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/10/2019 (дд/мм/гггг) / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Не се изискват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнявал дейности (услуги) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата
Участникът следва да декларира информацията по т.4.1. в Част IV: Критерии за подбор, буква В:"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема на извършеното;
2.Участникът да разполага с оборудване/техника за изпълнение на обществената поръчка;
Участникът следва да декларира информацията по т.4.1. в Част IV: Критерии за подбор, буква В:"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" от ЕЕДОП, с посочване на вида, марката, модела, както и дали техниката е собствена, наета и/или на лизинг;


1.Участникът да има опит в изпълнение на поне 1 (една) услуга/дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години назад, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ се разбират дейности, свързани със зимно поддържане, снегопочистване и опесъчаване на пътна и/или улична мрежа.
При участници - обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от един или повече от членовете в обединението.
За доказване на съответствие с този критерий за подбор, участниците представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите/количеството, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира с попълване на ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности“,
Преди, сключване на договора, участникът избран за ипълнител следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпъление, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема, както и дали те са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага със собствено и/или наето техническо оборудване/техника, предназначено за извършване на дейностите, предмет на настоящата поръчка по снегопочистване на общинската пътна мрежа на община Средец както следва:
Машини за снегопочистване от 90 к.с. до 150 к.с. - 4 /четири/;
• Машини за снегопочистване над 150 к.с. - 5 /пет/;
• Машини за опесъчаване /пясъкоразпръсквач/ - 2 /два/;
• Челен товарач - 1 /един/ бр.
При подаване на оферта, информацията се попълва в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности“
Преди, сключване на договора, участникът избран за ипълнител следва да представи списък на техниката, придружена с документи, удостоверяващи характеристиките й, както и документи, удостовервящи, че участникът разполага с тази техника, документ за собственост, договор за наем, д-р за лиизинг и др.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

община Средец, пл.България №8

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако представи оферта с по-кратък срок на валидност и/или откаже да го удължи, при последващо поискване от страна на Възложителя.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените минимални изисквания за технически и професионални способности, респ. на изискванията за лично състояние, някое от обстоятелствата по чл.107 от ЗОП и други посочени от възложителя.
Участник предложил цена, за който и да било компонент от ценовото предложение над пределните, определени от Възложителя и/или не е предложил цена, за който и да било компонент, участващ във формулата за оценка или е предложил стойност нула, се отстранява от процедурата.
Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри " елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея) или не представят към ценовото си предложение калкулации/анализи на цените за всички видове работи, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съглано сроковете посочени в ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва