Версия за печат

00254-2016-0014

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Павлина Боюклиева - гл. експерт ЗОП, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0014-izbor-na-izpalnitel-za-predostavyane-na-konsultan-170.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 358 от 12.07.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2016-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е: „Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по три обособени позиции”. Избраният изпълнител ще подготви заявления за подпомагане на проектно предложение, както следва: „Подобряване на материалната база в образователната инфраструктура на територията на община Рудозем“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 113 от 01.10.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ЕВРОПРОГРАМ КОНСУЛТ ЕООД, район Слатина, ж.к. Гео Милев, бл.255, вх.Г, ет.7, ап.67, България 1111, София, Тел.: 0879 213373, E-mail: evroprogram_consult@abv.bg, Факс: 0879 213373

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по три обособени позиции”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

18

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15300 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 90% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
15300 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по Договор №113/01.10.2016 г. е извършено на 30.05.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Недко Фиданов Кулевски
VII.2)
Длъжност: Заместник- кмет на Община Рудозем, упълномощен със заповед №208/03.07.2019 г. за заместване