Деловодна информация
00661Община Белене
15-00/120 14/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00661-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Белене 000413579
ул. България №35
Белене BG314 5930 България
Цветомир Цветанов - гл. експерт Икономическо развитие и обществени поръчки в Община Белене +359 658-34672
obshtinabl@gmail.com +359 658-31062/+359 658-34672

Интернет адрес/и

http://belene.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Община%20Белене,13127
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти на Община Белене по 4 обособени позиции.
71520000      DA40, FG16
Услуги

Упражняване на Строителен надзор съгласно чл.чл.168, 169б,176а и 176б от ЗУТ, координатор безопасност и здраве, изготвяне на технически паспорт и окончателен доклад, изготвяне на геодезическо заснемане на обхвата на обекта и необх. док-я съгласно изискванията на ЗКИР и подзак. норм. уредба, заверка на екзекутивна документация, извършване от името на възложителя на всички необходими действия за въвеждане на обектите в експлоатация съгл. чл.177 от ЗУТ, на обекти:
Об. п-я №1: „Закриване и рекултивация на съществуващото общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на община Белене“- ще се възлага съгласно чл.21, ал.6 ЗОП;
Об. п-я №2:„Изграждане на тротоари и междублокови пространства на територията на град Белене”;
Об. п-я №3:„Изграждане на канализация и подмяна на водопровод по ул. „Лозенец“, ул. „Пенчо Славейков“ и ул. „Сергей Румянцев“ в гр. Белене, община Белене“;
Об. п-я №4: „Изграждане на многофункционално игрище в СУ „Димчо Дебелянов“- гр. Белене“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
36000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

:  3
  Участниците могат да подават оферти само за Об. позиции №2, и/ли №3, и/ли №4, комбинация от тях, или за всички от тях заедно. За об. позиция №1 не следва да се подават оферти!

II.2) Описание 1

Строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: Закриване и рекултивация на съществуващото общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на община Белене 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      CA17, FC03
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Белене

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: Закриване и рекултивация на съществуващото общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на община Белене“ възлага се по чл.21, ал.6 ЗОП.
Изпълнителя ще осъществява: Строителен надзор по време на строителството по закриване и рекултивация на старо депо за твърди битови отпадъци (ТБО) на община Белене, област Плевен, разположено в имот 03366.98.136 в местността „Каракашева могила”, с площ 16176 кв. м., в землището на гр.Белене, община Белене, област Плевен, както и да осъществява функциите на координатор безопасност и здраве, да изготви технически паспорт и окончателен доклад.
Строежът е четвърта група, втора категория, съгласно издадено разрешение за строеж № 8 от 11.07.2017 г., Заповед № 8 от 10.07.2018г. и Заповед №5 от 23.04.2019 г. от главния архитект на Община Белене.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6150.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност не надхвърля 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане(по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП), и за нея не следва да се подават оферти.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти: „Изграждане на тротоари и междублокови пространства на територията на град Белене 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      FG10
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Белене

,,Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Изграждане на тротоари и междублокови пространства на територията на град Белене”:
Обект 1 : „Изграждане на тротоари и междублокови пространства от о.т.667 - през о.т.669 - о.т.672 - о.т.671 до о.т.670 в стр. кв. 15 гр. Белене“;
Обект 2: „Изграждане на тротоари и междублокови пространства от о.т.753 - о.т.798 - о.т.799 - о.т.801 - о.т.802 - о.т.800 - о.т.797 до о.т.796 в стр. кв. 73 гр. Белене“;
Строежите са втора група, четвърта категория, съгласно издадени разрешения за строеж № 03 от 06.02.2018 г. за Подобект 1 и № 02 от 06.02.2018 г. за Подобект 2 от главния архитект на Община Белене.
От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата процедура ще се проведе в съответствие с чл. 181, ал.2 от ЗОП, при условията на чл.47, ал.6 и 61 от ППЗОП- оценката на ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Изграждане на канализация и подмяна на водопровод по ул. „Лозенец“, ул. „Пенчо Славейков“ и ул. „Сергей Румянцев“ в гр. Белене 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      QB44
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Белене

Осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ на обект: „Изграждане на канализация и подмяна на водопровод по ул. „Лозенец“, ул. „Пенчо Славейков“ и ул. „Сергей Румянцев“ в гр. Белене, община Белене“, със следните канализационни профили и водопроводни клонове:
-Канализация - профили 140, 141, 142,143 147, 144 148
-Водопровод - ГЛАВЕН КЛОН V-ЧАСТИЧНО - ул."Пенчо Славейков";
-Водопроводни клонове 113, 116, 117, 118, 119, 120
Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши строителен надзор по време на строителството по изграждането на канализацията и подмяна на водопровода по ул. „Лозенец“, „Пенчо Славейков“ и „Сергей Румянцев“ в гр. Белене, община Белене, както и да осъществява функциите на координатор безопасност и здраве, да изготви технически паспорт и окончателен доклад.
Строежът е четвърта група, трета категория, съгласно издадено разрешение за строеж № 19 от 05.12.2017 г., Заповед №06 от 29.05.2018 г. от главния архитект на Община Белене.
От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19950.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата процедура ще се проведе в съответствие с чл. 181, ал.2 от ЗОП, при условията на чл.47, ал.6 и 61 от ППЗОП- оценката на ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Изграждане на многофункционално игрище в СУ „Димчо Дебелянов“- гр. Белене 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      FA03
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Белене

Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши строителен надзор по време на строителството по „Изграждане на многофункционално игрище в СУ „Димчо Дебелянов“- гр. Белене“, община Белене, както и да осъществява функциите на координатор безопасност и здраве, да изготви технически паспорт и окончателен доклад.
Строежът е първа група, четвърта категория, съгласно издадено разрешение за строеж № 17 от 31.07.2018 г. от Главния архитект на Община Белене.
От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата процедура ще се проведе в съответствие с чл. 181, ал.2 от ЗОП, при условията на чл.47, ал.6 и 61 от ППЗОП- оценката на ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Съгласно чл.60 от ЗОП, участникът да има право да осъществява консултантски дейности по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ, респ. съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ, a чуждестранните участници в процедурата - съгласно чл. 166, ал.7 от ЗУТ. При подаване на офертата участниците удостоверяват обстоятелствата по предходните изречения по отношение на годността си за упражняване на професионалната си дейност, като попълват Част IV, раздел А, т.1 на еЕЕДОП, като посочват информация, относно актуалното им вписване в съответен професионален или търговски регистър в държавата-членка в която са установени, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
При участие на обединение, което не е юридическо лице удостоверяването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в еЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които ще са ангажирани с изпълнението на консултантски дейности, съобразно документа за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители удостоверяването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в еЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват консултантски дейности.
Доказване: Съгласно чл.67, в случай по ал.5 и при чл.112,ал.1, т.2 ЗОП - преди сключване на договора за обществена поръчка, възложителят изисква от участника (определения за изпълнител), в т.ч. и подизпълнители и/ли трети лица, които са посочени от него, че ще изпълняват дейности по строителен надзор, да представят документи по смисъла на чл.60 от ЗОП удостоверяващи съответното право да осъществява дейност като консултант – копие от Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ, респ. Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, а чуждестранните участници в процедурата - валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, съгласно чл. 166, ал.7 от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

(за позиции№2,3 и 4)
Участникът в обществената поръчка да има застраховка професионална отговорност за консултант, извършващ строителен надзор. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа-дата на издаване, срок на валидност) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5 за наличие на Валидна застраховка за професионална отговорност. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на нова застрахователна полица. Съгласно чл.62, ал.2 ЗОП, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Чуждестранни участници(лица), могат да представят аналогични или еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.


(за позиции№2,3 и 4)
Участникът в обществената поръчка да има застраховка професионална отговорност за консултант, извършващ строителен надзор на обекти минимум:
- за обособена позиция №3 - трета категория;
- за обособени позиции №№2 и 4 – четвърта категория.
В случай на участие на обединение, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с изпълнение на строителен надзор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, да изпълняват дейности, свързани със строителен надзор.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

(за позиции№2,3 и 4)
1.Участникът, самостоятелно или съвместно, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Участниците удостоверяват съответствие с поставеното изискване при подаване на оферта, с попълване на съответната част от еЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и професионални способности, т.1б). Информацията да описва изпълнените от тях дейности през определения от възложителя период с описание на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на сумите, датите и получателите. В случаите на чл.67, ал.5 и при чл.112, ал.1, т.2 ЗОП се доказва с представяне на: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на сумите, датите и получателите, съобразно декларираната от участника в еЕЕДОП информация по този критерий за подбор, придружен с документи, които доказват извършената услуга. Забележка: Под „изпълнени дейност/-и“ ще се разбират такива, които независимо от датата на започването им, са приключили в посочения по-горе период.
2.Участникът следва да прилага следните системи:
а) за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент. При подаване на офертата, съответствие с изискването по т.а) се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП.В еЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат–посочва се интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване за обхвата на регистрацията и периода на валидност. В случаите на чл.67, ал.5 и при чл.112,ал.1, т.2 от ЗОП се доказва със заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството и за опазване околната среда,или еквивалент. Сертификатите да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП.В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители,за последните се прилага чл.66 от ЗОП.


(за позиции№2,3 и 4)
1.Участникът, самостоятелно или съвместно, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под изпълнени дейности „с предмет и обем, сходни с тези на поръчката“, следва да се разбира изпълнени консултантски дейности по упражняване на строителен надзор (на един или няколко обекта), свързани с (по съответните обособени позиции), както следва:
а). за обособена позиция №2: изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с обща сумарна площ минимум 1500 кв. м;
б). за обособена позиция №3: изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност, и/или ремонти/реконструкция, на ВиК мрежи или еквивалент, с обща сумарна дължина минимум, както следва:
Канализация – 1600 л.м.;
Водопровод – 1500 л.м.;
в). за обособена позиция №4: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на един или няколко обекта от първа група, четвърта категория, включващ/включващи площ/-и за обществено обслужване и/или вертикална планировка, с обща сумарна площ минимум 1 000 кв.м.
Важно!!!: Ако участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, посочените минимални изисквания за всяка от съответните позиции [т.т. а)., б). и в).] следва да се покрият.
2. Участниците да имат внедрена и да прилагат в дейността си: система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент. Обхватът на внедрената система, трябва да е за консултантски дейности по осъществяване на строителен надзор, или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


(за позиции№2,3 и 4)
Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение(ГИ) в размер от 3% от стойността на договора без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение. По отношение ГИ се прилага чл. 111 от ЗОП и усл-ята в документацията за участ-е . ГИ се представят в една от следните форми, по избор на Изпълнителя:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранция във форма по т.1 се внася по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN:BG61STSA93003359454700; BIC: STSA BGSF, банка ДСК; банковата гаранция на ГИ – да е оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на валидност- съгласно условията посочени в документацията за участие, а застраховката на ГИ - в оригинал, сключена със застраховател отговарящ на чл.12, ал.1 от Кодекса за застраховането, със срок на валидност –съгласно условията посочени в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на Община Белене – гр.Белене, ул. България №35, етаж последен, зала №26

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.61 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят и оповестяват на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Отстранява се участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, при условията на ал.5 от ЗОП, и чл.55, ал.1 т.1 и т.3,4,5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 и т.3,4,5 от ЗОП за отстраняване, може да представи доказателства съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
1.1.Отстраняват се участници в процедурата и:
а).при наличие на основание по чл.107 ЗОП;
б).в нарушение на чл.101, ал.8-ал.11 от ЗОП. Отсъствието на обст-ва по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от еЕЕДОП;
в).за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обст-ва по см. на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
г).за които са налице обст-ва по чл. 69 от ЗПКОНПИ - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
д).осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); -нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ и нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
е). при неизпълнение на чл.35а,ал.3,изр. последно от ППЗОП;
ж).чието ценово предложение не отговаря на предварително обявените условия на поръчката.
1.2. Липсата на обст-ва по нац. основания за отстраняване се декларират в eЕЕДОП в полето „Прилагат ли се спец. нац. осн-я за изключване“. Отговор „НЕ“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „ДА“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
2. Съгласно чл.67, ал.1 и следв. от ЗОП при подаване на оферта участникът(подизпълнител, трето лице, и член на обед-е) декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез попълване и представянe на еЕЕДОП само в електронен вид(с/но §29,т.5, б."а" от ПЗР на ЗОП). Документите,чрез които се доказва информацията посочена в еЕЕДОП може да бъдат изискани при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП, ако няма достъп до същата съгласно ал.8 . Преди сключването на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуални документи с/но чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, при условията на чл.112, ал.9 от ЗОП. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица,ако има такива, като и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Представено доказателство за технически и професионални способности, може да не бъде прието в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП. В настоящата обществена поръчка Възложителят се възползва от възможността предоставена от чл. 21, ал. 6 от ЗОП и ще възлага обособена позиция от №1 по реда валиден за индивидуалната й стойност, а именно чрез директно възлагане по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП. Предвид изложеното, чрез настоящата процедура ще бъдат възложени услугите, предмет на обособени позиции №2,№3 и №4, чиято обща прогнозна стойност е в размер на 29 850 лева без ДДС, и която се явява остатъчната стойност на поръчката. Процедурата ще се проведе по реда на чл.181, ал.2 от ЗОП. За неуредените в настоящото обявление положения се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документацията за участие, и действащото законодателство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва