00738-2019-0004
Технически редакции | ||
09.05.2019 13:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
09.05.2019 13:33 ч. : | 09/05/2019 12:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.05.2019 13:33 ч. : | 09/05/2019 12:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Патентно ведомство на Република България, бул. Г. М. Димитров № 52 Б, За: Ирина Николова, Яна Младенова, България 1040, София, Тел.: 00359 29701468, E-mail: inikolova@bpo.bg, Факс: 00359 28735258
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bpo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bpo.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=694&Itemid=420.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Софтуерна разработка по адаптиране, интегриране и внедряване на проект „Съществени подобрения на фронт офиса“ – Софтуерен пакет 2, Фаза 1 на Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (СЕСИС) в Патентно ведомство на Република България“.
Изпълнението на поръчката обхваща: Обновяване на интерфейсите за класификация на стоките и услугите в модула за електронно заявяване на марки, както и в тези модули за електронно заявяване на вторични действия, в които се изисква посочване на стоки и услуги; Добавяне на възможност за едновременно избиране на повече от един файл за прикачване изгледи на дизайни в модула за електронно заявяване на промишлени дизайни; Функционалност за генериране на доклад за сходство (similarity) при електронно заявяване на марки; Интеграция на модула за електронно заявяване на промишлени дизайни с инструментите на EUIPO DSClass; Подобряване на финалната страница на модула за електронно заявяване на промишлени дизайни с добавяне на възможност за показване на малки изображения; Общи подобрения, конфигуриране на полета и хармонизиране между отделните модули на фронт офис пакета; Адаптиране на предоставения от СЕСИС обновен софтуерен пакет към специфичните нужди на ведомството и реализиране на специфични интеграции с останалите компоненти на информационно-технологичната инфраструктура на ведомството и подсигуряване на пълноценното функциониране на фронт офиса като част от една цялостна система; Адаптиране на портала за електронни услуги и/или вътрешни системи на ведомството за целите на интеграциите в случай на необходимост. Миграция на данни и инсталиране на софтуерните разработки в тестовата и продукционната среда и внедряване в реална експлоатация; Взаимодействие с екипа на СЕСИС, координиране и участие в дейностите по внедряване на новата версия на фронт офис пакета на място във ведомството, участие в работни срещи с представители на СЕСИС, включително на място в седалището им в гр. Аликанте, Испания. Горният списък с промени следва да бъде проверен и допълнен при необходимост от Изпълнителя след анализ на предоставената проектна документация и програмни кодове. Изпълнението трябва да съответства на изискванията, дефинирани в техническото задание и приложената техническа документация на фронт офис пакета. Изпълнението трябва да е съобразено и с описаната съществуваща софтуерна инфраструктура, използвани технологии и принципи на сътрудничество със СЕСИС.
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции. Предвидените в рамките на настоящата обществена поръчка дейности за изпълнение са взаимосвързани и разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно. С оглед обстоятелството, че предвидените дейности са свързани и обусловени една от друга, изпълнението на поръчката от един изпълнител ще осигури синхронизирано реализиране на тези дейности и предотвратяване на проблеми и забавяне в изпълнението.
НЕ
V: Мотиви
Избраната процедура има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избор на изпълнител.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
09.05.2019 г.
VIII: Възложител
Д-Р ДАВИД ЛЮБЕНОВ СУКАЛИНСКИ
ЗАМЕСТНИК- ПРЕДСЕДАТЕЛ, УПЪЛНОМОЩЕН ВЪЗЛОЖИТЕЛ СЪС ЗАПОВЕД № 370/25.07.2018Г.