Деловодна информация
00797
93-ОП18-40 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37579


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37579
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗГРАЖДАНЕ И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ПРЕДСЕПАРИРАЩА ИНСТАЛАЦИЯ ЗА ОБРАБОТКА НА СМЕСЕНИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ”
45222110      
Строителство

Постъпващите от регион Бургас смесени битови отпадъци съдържат повече от 52% инертни и биоразградими отпадъци. Високото съдържание на тези фракции създава проблеми при отделянето на оползотворими компоненти, като хартия, картон, различни видове пластмаси, метали, стъкло и други. Доставката на предсепарираща инсталация има за цел, предварително, преди същинската сепарация, да се намали съдържанието на инертни и биоразградими материали, в резултат на което да се улесни процесът на сепарация и увеличи количество на отделените оползотворими компоненти.
Доставеното оборудване да бъде съвместимо и работи в синхрон със съществуващото сметообработващо оборудване и машини, като подобрява, допълва и увеличава капацитета и възможностите на съществуващата инсталация за сепариране на смесени битови отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45222110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

- Основна конструкция на оборудването, обшивки-корпус (стени) – метални профили, стоманена ламарина и др. материали с висока якост;
- Изисквания към материала на механизмите – висока износоустойчивост и повърхностна твърдост;
- Цвета на оборудването трябва да е с цветови код по RAL;
- Предсепариращата инсталация да е разработена така, че да позволява лесно обслужване, почистване и поддръжка;
- Предсепариращата инсталация да осигурява безопасна експлоатация и защита от достъп на персонала до движещите се части;
- Да осигурява горно подаване на отпадъка към секциите за предсепарация;
- Сепариращите устройства да позволяват отделянето на минимум две подситови фракции от преминаващото количество битови отпадъци с размер на частиците, както следва:
а.) фракция с едрина на частиците до 60мм
в.) фракция с едрина на частиците до 120 мм
- Да осигури минимални количества на сепарираните фракции от преминалия през предсепариращата инсталация отпадък , както следва:
а.) за фракция 1 с едрина на частиците до 60мм - мин. 15%
в.) за фракция 2 с едрина на частиците до 120 мм –мин. 10%
- Да осигури долно отвеждане на отделените подситови фракции.
Технически характеристики
-Тип - инсталация за предварително сепариране на смесени битови отпадъци;
- Конструкция - метална с висока износоустойчивост на елементите и
повърхностна твърдост;
- Ориентирана към характеристиките на третираният материал- смесени битови отпадъци;
- Минимален капацитет на предсепариращата инсталация - 45 тона/час
-Наличие на минимум две степени за регулиране скоростта на преминаване на отпадъците в секциите за сепариране.
Основни габаритни размери на предсепариращата инсталация за отпадъци:
-минимална обща дължина на сепариращите секции мин. 8000 мм
- широчина мин. 1200 мм
Инсталацията да бъде снабдена със индивидуално специализирано електро табло за управление.
Подситовите фракции да се отвеждат от инсталация лесно и удобно, без да създава пречки за нормалното й функциониране.
Максимално време за реакция и посещение на място за оказване на сервизна помощ – 24 ч от подаването на сигнала.
Изискване към придружаващата го документация
-Декларация за съответствие и инструкция за експлоатация с технически данни на български език
-Гаранционна карта и гаранционен срок мин.12 месеца
Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател: „Сумарна техническа оценка” - /Тсо/    40
Подпоказател: Капацитет на предсепариращата инсталация    15
Подпоказател: Възможност за отделяне на подситови фракции с различна едрина на частиците.    15
Подпоказател: Възможност за регулиране на скоростта на преминаване на отпадъците в секциите за сепариране    10
Показател: "Срок на доставка” /Сд/    5
Показател: „Срок за реакция” (Ср)    10
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за изпълнение на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Деклариране: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Деклариране: При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел „В“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочат подробни данни за екипа за изпълнение на поръчката, относно образованието, професионалната квалификация, притежаваните удостоверения, като номера, дати на издаване, валидност, издател и др.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3.Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Деклариране: При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват,аналогичен с обхвата на поръчката.
5.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
При подаване на офертатапо т.4 и 5,участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция,Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат по т.4 и 5,издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация.


1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: изграждане, доставка и монтаж на съоръжения/ инсталации за третиране на отпадъци с капацитет не по-малък от 30 000 тона/годишно.
2. Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител:
Квалификация – Висше образование в областта на техническите науки, професионално направление: Машинно инженерство, Електротехника, електроника и автоматика или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности.
Опит: минимум 3 години професионален опит и опит в управление на дейности в областта на изграждането/ управлението на системи за третиране на отпадъци.
2.2. Проектант по част „Технологична“:
Квалификация – Висше инженерно образование, пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация, съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалент.
Опит в изпълнение на дейности по изготвяне на инвестиционни проекти за депа за отпадъци и/или инсталации за третиране на отпадъците, в т.ч. инсталации за сепариране, компостиране и/или рециклиране на отпадъци.
2.3. Технически ръководител:
Квалификация – „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна.
3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно: сервизна база за извършване при необходимост на допълнителни настройки и гаранционно поддържане на доставеното и монтирано специализирано оборудване.
4. Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
5.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора,в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество,в допустимите отклонения и норми,в договорените срокове,с използване на качествени материали и изделия,при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя,при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници,специалисти и участници в проекта и на всички хора в района на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
При изпълнение на строителството, следва да се спазват всички други нормативни документи, приложими за изпълнение на съответната дейност.
При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва