Деловодна информация
02030
1925 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
02030-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Юлиян Шемширов, Димитър Петров, Венелин Великов +359 28139225/ +359 28139216/ +359 28139111
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/2ee7871b3100bc6c5b780f2f8805db87


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/2ee7871b3100bc6c5b780f2f8805db87
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на технически средства за самозащита и видеонаблюдение“, по обособени позиции
35000000      
Доставки

Обособена позиция № 1 - „Доставка на електропреносни пистолети и аксесоарите им и обучение на служители за безопасното им използване“;
Обособена позиция № 2 - „Доставка на видео-охранителна техника“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
165667.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на електропреносни пистолети и аксесоарите им и обучение на служители за безопасното им използване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35000000      
35321100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

стоките ще се доставят на адрес: гр. София 1309, бул. „Ген. Николай Г. Столетов” № 21, а обучението на служителите ще е на адрес: гр. Плевен 5800, Парк „Кайлъка“, Учебен център на ГДИН.

- Електропреносни пистолети – 28 броя;
- Батерия за електропреносен пистолет – 28 броя;
- Кобур за електропреносен пистолет – 28 броя;
- Бойни патрони – 56 броя;
- Инертен патрон /учебен/ за многократна употреба – 56 броя;
- Универсален USB модул за връзка с компютър -1 брой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
98291.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Модернизиране на пенитенциарната система в България“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BBG05SFOP001-3.001-0005-С01/14.12.2016 по Оперативна програма „Добро управление".

II.2) Описание 1

Доставка на видео-охранителна техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35000000      
35125300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

стоките ще се доставят до складовата база на ГДИН с адрес: гр. София, бул. „Ген. Николай Г. Столетов” № 21.

- 8-канален пентабриден HD-TVI/AHD/CVI/IP цифров рекордер – 29 броя;
- Твърд диск – 29 броя;
- Монитор – 29 броя;
- Куполна камера – 232 броя;
- UPS захранване – 29 броя;
- Захранващ блок 12V/5A – 29 броя;
- Захранващ блок 12V/1.0A – 58 броя;
- Коаксиален кабел – 58 броя;
- BNC конектор – 464 броя;
- Захранваща букса за свързване на видео камери – 232 броя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
67376.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Модернизиране на пенитенциарната система в България“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BBG05SFOP001-3.001-0005-С01/14.12.2016 по Оперативна програма „Добро управление".

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. По всяка обособена позиция, възложителят изисква, участниците да прилагат системи за управление на качеството, както следва (чл. 63, ал. 1 т. 10 от ЗОП).
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на поръчката по обособената позиция, за която е подадена офертата (чл. 64, ал. 3 от ЗОП).
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
2. По всяка обособена позиция, възложителят изисква, участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - списък на доставките изпълнени от участника през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част ІV, Раздел В от ЕЕДОП.


Изисквано минимално ниво за критерия по т. 1: участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката по обособената позиция, за която е подадена офертата.
Изисквано минимално ниво за критерия по т. 2:
По всяка обособена позиция от офертата, през последните три години от датата на подаване на офертата, самостоятелно или като участник в обединение, участникът трябва да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за която има доказателство за извършената доставка.
Под дейности с предмет и обем „идентични или сходни с предмета на поръчката” за обособена позиция № 1 следва да се разбира: доставки на електропреносни пистолети с общ обем 20 бр.
Под дейности с предмет и обем „идентични или сходни с предмета на поръчката” за обособена позиция № 2 следва да се разбира: доставки на 8-канален HD-TVI/IP цифров рекордер и HD-TVI видеокамери, с общ обем 20 бр. за рекордерите и 200 бр. за видеокамерите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, и участник попадащ в обхвата на приложното поле на чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация, свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от ЕЕДОП.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение по всяка обособена позиция ще се освобождава съобразно клаузите на проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, в административната сграда на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
На основание чл. 67, ал 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Когато един участник подава оферти и по двете обособени позиции, представя отделни заявления за участие по всяка една от тях.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП за настоящата обществена поръчка, чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Системата е достъпна чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на Европейската комисия, както и директно на адрес: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва