Деловодна информация
00797
93-ОП19-12 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907288
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37560


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37560
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за обучение на първокласници в общинските училища на Бургас“
39160000      
Доставки

Доставките включват: Едноместна учебна маса /Плот верзалитов или МДФ с форма правоъгълна или трапецовидна със заоблени ръбове, с място за багаж и място за окачване на ученическа чанта, препоръчителни размери на плота в см– дължина 47 - 70; широчина 39 - 50; височина 64–70/ Възможност за 3 различни цвята на плотовете. /Крака метални с овална форма, прахово боядисани, с приспособления срещу надраскване./Ученически стол/Основа метална конструкция с овална форма, прахово боядисана, с приспособления срещу надраскване/.Седалка и облегалка обемни, верзалитови или полипропиленови. Възможност за 3 различни цвята на седалките и облегалките. Учителско бюро/Бюро с шкаф и чекмедже с мин. размери 120х60 h76см, тръбна конструкция със заоблени ръбове, с челен предпазен панел/ Меки мебели тип „пуф“ Мека мебел тип „пуф“, модели „Топка“ или „Ябълка“, за деца до 10 години, Размери: Обем: 220 литра; Височина: 70 см.Ширина: 80 см.Възможности за 3 различни варианта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
383333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39160000      
39112000      
39121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

на територията на Община Бургас

Доставките включват: Едноместна учебна маса /Плот верзалитов или МДФ с форма правоъгълна или трапецовидна със заоблени ръбове, с място за багаж и място за окачване на ученическа чанта, препоръчителни размери на плота в см– дължина 47 - 70; широчина 39 - 50; височина 64–70/ Възможност за 3 различни цвята на плотовете. /Крака метални с овална форма, прахово боядисани, с приспособления срещу надраскване./Ученически стол/Основа метална конструкция с овална форма, прахово боядисана, с приспособления срещу надраскване/.Седалка и облегалка обемни, верзалитови или полипропиленови. Възможност за 3 различни цвята на седалките и облегалките. Учителско бюро/Бюро с шкаф и чекмедже с мин. размери 120х60 h76см, тръбна конструкция със заоблени ръбове, с челен предпазен панел/ Меки мебели тип „пуф“ Мека мебел тип „пуф“, модели „Топка“ или „Ябълка“, за деца до 10 години, Размери: Обем: 220 литра; Височина: 70 см.Ширина: 80 см.Възможности за 3 различни варианта.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Идеен проект“ (ИП)    20
Показател „Предложен срок” (ПС)    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
383333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/09/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената в Раздел II.2.6 прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се поставят минимални изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

по т.1. Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка; При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. по т.2. Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.

По т.1- Участниците следва да са изпълнили доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „идентични“ или „сходни“ доставки с предмета на настоящата поръчка се приема: Доставки на училищно и/или офис обзавеждане. по т.2. Участниците трябва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, а именно: проектиране и/или производство и/или търговия и/или доставка и/или монтаж на училищно и/или офис обзавеждане издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон; чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.2.Гаранцията за изпълнение е в размер 2 % от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с Техническата спецификация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Срокът за изпълнение на всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка е по предложение на участника, считано от датата на получаване от Възложителя на възлагателно писмо, която ще бъде обвързана с приключване на учебните занятия.
Крайният срок за изпълнение на доставките във всички училища не може да бъде по – късно от 1 септември 2019 г. Участниците следва да съобразят линеен график на доставките в отделните училища, както и времето за монтаж /ако е предвиден такъв/.
Линейния календарен план- график, който задължително придружава предложеният срок за изпълнение на поръчката и трябва да е съобразен с приключването на учебните занятия в различните училища- 30 май за началните училища, 15 юни за основните и 30 юни за средните училища.Участниците, които предложат срок за изпълнение на поръчката, след максимално определения срок ще бъдат отстранявани от по-нататъшно участие в процедурата.2.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци! 3.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Вануату
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва