Деловодна информация
00797
93-ОП19-15 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова -ст. юрисконсулт в Дирекция ОП +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37485


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37485
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на ново, неупотребявано спец. транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект "Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкре
34114400      
Доставки

Предмет на доставката е 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания, с технически параметри посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата обществена поръчка. Специализираният автомобил, следва да бъде предназначен за превоз на трудноподвижни лица, новопроизведен, в серийно производство, категория М2, отговарящ на Директива 2001/85/EC от 20 ноември 2001 г., притежаващ ЕО одобряване на типа за комплектовано или напълно комплектовано превозно средство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. „Александровска“ № 26.

Предмет на доставката е 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания, с технически параметри посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата обществена поръчка. Специализираният автомобил, следва да бъде предназначен за превоз на трудноподвижни лица, новопроизведен, в серийно производство, категория М2, отговарящ на Директива 2001/85/EC от 20 ноември 2001 г., притежаващ ЕО одобряване на типа за комплектовано или напълно комплектовано превозно средство. Схема на компановката: разположение на двигателя в предната част на автомобила.Габарити:Дължина: не по- малко от 5 500 мм;Ширина: не по- малко от 1800 mm без да се включват външните огледала за обратно виждане;Брой оси: 2 бр.Салон:Салонни врати:Дясна – плъзгаща се със степенка, отваряща се навън, разположена от дясната страна на автомобила по посока на движението. Помощна ръкохватка за качаване. Задни – остъклени, с отваряне на 1800 и с възможност за отваряне отвътре. Наличие на хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички.Пода в салона да е с грапаво трудноизтриващо се покритие.Устройство за закрепване на 2 бр. инвалидни колички и предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички.Стъкла: - страничните стъкла да са с възможност за отваряне. Прозорците със специално предназначение за използването им като аварийни изходи да бъдат обозначени и в непосредствена близост да са окомплектовани с чукчета за отваряне на авариен изход.Наличие на чистачки на предното стъкло с програмируем интервал, система за измиване на предното стъкло. Страничните външни огледала за обратно виждане да са сгъваеми в двете посоки, със зони за неутрализиране на мъртвия ъгъл и да са с подгревателни устройства.Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано;Надписите в салона да са на български език.Седящи места (без шофьора): 8 бр.;Разположение на седалките в салона – ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, относно разположението на отделните места за сядане, места за закрепване на инвалидни колички и съответните проходни места между тях.Осветление: LED или еквивалентен вид осветление, като има задължителна осветеност на вратитеСедалки: - да отговарят на изискванията на Директива 74/408/ЕО или Правило на ИКЕ на ООН № 80; - пластмасови с тапицерия, усилени с оребряване отдолу, ергономични с възможност за подмяна на тапицираната част. Да са устойчиви на износване, замърсяване и унищожаване, закрепването да позволява лесно почистване;Маневреност - външен габаритен диаметър на пълен завой – не повече от 13 м, Двигател: дизелов;- работен обем не по-малко от 2000 куб. см.,- максимална мощност: не по- малко от 100 кW;- охлаждане: водно;- гарантиран пробег на автомобила с едно зареждане - не по- малко от 750 км.;- минимум Евро 6.Скоростна кутия: - механична шестстепеннаОкачване:- отпред – независимо;- отзад – на амортисьори и рисьори.Спирачна система - независима двуконтурна, предни и задни дискови спирачки, задължително наличие на ABS антиблокираща система.Каросерията да е конструирана с възможност за изтегляне от друго превозно средство /и да може да изтегля други возила/.Каросерията и агрегатите да бъдат с антикорозионна защита и хидроустойчиви с цел гарантиране на разчетената дълготрайност на автомобила.Осигуряване на гаранционно и следгаранционно поддържане и резервни части. Осигуряване на необходими инструкции и схеми /при получаване на автомобила.
Критериите по-долу
 
ДА Показател (С) – Срок за изпълнение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектът е финансиран в рамките Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 -2020 г. по процедура „Подкрепа за лицата с увреждания“ № BG05M9OP001-2.008.

Срокът посочен в Раздел II.2.7 е в календарни дни.
Стойността, посочена в Раздел II.2.6 е максималният разполагаем ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на обществената поръчка. Участник, който представи Ценово предложение, което надхвърля стойността, посочена в Раздел II.2.6. ще бъде отстранен от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

Неприложимо!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По точка 1. При подаване на оферта участниците попълват раздел В „Технически и професионални способности“, в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, чрез посочване на препратка към публичния регистър, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни – с посочване на стойностите, датите и получателите. - Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, посочени в еЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП. По точка 2. При подаване на оферта участниците попълват раздел В „Технически и професионални способности“, в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, поле „Инструменти, съоражения, или техническо оборудване“, чрез посочване достъпна ли е декларираната информация, чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Декларация за инструментите, съораженията, техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката. При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.По точка 3.При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, чрез посочване на препратка към публичния регистър, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни - подробно описание на сертификата, в тази част номер, дата, валидност, издател, и др.- Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки. В случай, че валидността изтича преди датата на завършване на договора за общществента поръчка, следва да бъде представена декларация за подновяване на сертификата или представяне на нов сертификат.*При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.

1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Под доставки „идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: Доставка на фабрично ново специализирано транспортно средство (микробус), за хора с увреждания и/ или доставка на превозни средства.2. Участниците трябва да разполагат с поне един свой или нает оторизиран от производителя на предлаганият автомобил сервиз, на територията на област Бургас, оборудван с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване за извършване на гаранционното обслужване на автомобилите. 3.Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, а именно: доставка и/или продажба на автомобили или еквивалент/, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процент) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
3.Условията, размера и начина на плащане са уредени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
2. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства, както и за когото са налице ограниченията по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
3. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
4. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва