Деловодна информация
00797
93-ОП18-98 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Веселина Димитрова +359 56907430
vh.dimitrova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37537


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37537
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подготовка, организиране и провеждане на заключителна международна партньорска среща в град Бургас по проект YOUMIG 93-ОП19-17
79952000      
Услуги

Предоставяне на комплексна услуга за успешното организиране и провеждане на заключителното събитие по проект „Подобряване на институционалния капацитет и насърчаване на сътрудничеството за справяне с влиянието на транснационалната миграция на младежите“, финансиран от програма за транснационално сътрудничество „Дунав“ 2014 – 2020. Избраният изпълнител подготвя, координира и организира цялостното провеждане на партньорската среща. Комплексната услуга включва изработване на материали за участниците в заключителната партньорска среща, кетъринг и съпътстващи дейности съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
19558.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

град Бургас

Изработване на материали за участниците в заключителната партньорска среща, които включват: блокчета за писане - формат А5;бели листи, на корицата с изображение, емблематично за гр. Бургас (по избор на Изпълнителя и съгласувано с Възложителя), както и лого на проекта и Община Бургас, в пълноцветен печат;графитни моливи - обикновено дърво без лаково покритие, минимум HB;папки за участниците – текстил, естествени материали с цип (предоставя се снимков материал за изисквания модел и материали – памук, лен), с пришито лого на проекта в едноцветен печат, размери - 350х400 мм;книгоразделители - от текстил с апликация, естествени материали;самозалепващи се етикети с имената на участниците - на латиница и логото на проекта в едноцветен печат. 2. Кетъринг - изисквания:Подготовка, доставка и обслужване на общо 3 кафе-паузи за двата дни на провеждане на срещата. За всяка кафе-пауза се предвиждат кафе, чай, вода, дребни хапки и сладки. Водата се доставя в стъклени бутилки. Кетърингът се доставя в съдове за многократна употреба. Приборите и покривките са за многократна употреба. Допуска се чашите за кафе да са биоразградими. Важно: Изключена е употребата на каквато и да е пластмаса.
Осигуряване на два обяда и една вечеря за участниците. За всеки от тях следва да се предвиди 5-степенно меню, вода и безалкохолни напитки.При поискване следва да бъде осигурено вегетарианско или веган меню. 3. Съпътстващи дейности:
Осигуряване на експерти от екипа на Изпълнителя за регистрация на участниците, правене на снимки от срещата, провеждане на кафе-паузите и при необходимост предоставяне на информация във връзка с разположението на залите и местоположението на ключови места в града. Лицата трябва да владеят говоримо английски език. Предвиденият брой участници е 70 души.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19558.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подобряване на институционалния капацитет и насърчаване на сътрудничеството за справяне с влиянието на транснационалната миграция на младежите“ (YOUMIG) по програма Дунав 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Н/П
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Н/П

Н/П
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. По т.1 участниците попълват Част IV: Критерии за подбор в раздел В „ Технически и професионални способности“ от е-ЕЕДОП, чрез посочване на препратка към публичния регистър. В случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни – с посочване на стойностите, датите и получателите.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, посочена в е-ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. По т. 2 участниците попълват Част IV: Критерии за подбор в раздел В „ Технически и професионални способности“, поле 2 от е-ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, заедно с доказателства за опит в подготовката, организирането и провеждането на събития (участие в подготовка, организиране и провеждане на минимум едно сходно събитие), както и доказателство за владеене на английски език, минимум ниво В1 или еквивалент, съгласно общоевропейска референтна езикова рамка.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под дейности „идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги, извършвани в областта на организиране на събития.
Под дейности с обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира организиране на събития с брой участници над 50, включително осигуряване логистиката им.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката: минимум двама служители, притежаващи опит в подготовката, организирането и провеждането на събития (участие в подготовка, организиране и провеждане на минимум едно сходно събитие). Служителите трябва да владеят говоримо английски език, минимум ниво В1 или еквивалент, съгласно общоевропейска референтна езикова рамка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% /три на сто/ от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 /тридесет/ календарни дни. Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в т.7 от Указанията за изготвяне на офертите и проекта на договор. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП,преди предсключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Бургас, административна сграда на ул. Климент Охридски 3, заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government. bg, http://www.az.government.bg). 2. Пр изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци !

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП, срещу срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва