Версия за печат

00530-2019-0004

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

22. Системи за управление на трафика...


Решение номер РЦУ-22 от дата 19.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Р. Паунов, България 1000, София, Тел.: 02 98593129, E-mail: r.paunov@nra.bg, Факс: 02 98593348

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3879.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Закупуване на 100 бр. електронни носители и зареждане на 499 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 996 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в градски транспорт в гр. София за служители на НАП

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Закупуване на 100 бр. електронни носители и зареждане на 499 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 996 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в градски транспорт в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата не по-рано от 11.04.2019 г.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че обективно не подлежи на разделяне. Услугата може да бъде извършена само от един изпълнител, който притежава изключителни права за това.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 233698.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

1. Разпоредбата на чл. 79, ал. 1, т. 3, б."в" от Закона за обществените поръчки, предвижда възможност публичните възложители да провеждат процедура на договаряне без предварително обявление при наличие на изключителни права. Съгласно чл. 20, ал. 1 от Наредба за реда и условията на пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община (Приета с Решение № 520 по Протокол № 48 от 26.09.2013 г., изм. и доп. с Решение № 617 по Протокол № 52 от 21.11.2013 г., изм. и доп. - Решение № 270 по Протокол № 12 от 14.04.2016 г., в сила от 1.06.2016 г.), “Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК202218735, има изключителни права по силата на нормативен акт да издава, зарежда и продава превозни документи за пътуване по линиите на обществения градски транспорт на територията на Столична община /СО/. В столицата няма други лица, които да са упълномощени за издаването, зареждането и продажбата на превозни документи за пътуване по линиите на обществения градски транспорт в Столична община /СО/. Предмет на възлагане в настоящата процедура е именно осъществяването на дейностите, включени в текста на посочената разпоредба. Видно от описаната фактическа обстановка и съобразно действащата нормативна уредба, приета с решение на Столичния общински съвет, “Център за градска мобилност” ЕАД е носител на изключителни права за издаване, зареждане и продажба на превозни документи за пътуване с обществения градски транспорт в гр. София, което установява предпоставките за възлагане по реда на чл. 79, ал. 1, т. 3, б. "в" от ЗОП и мотивира избора на процедура на договаряне без предварително обявление за възлагане на обществената поръчка. 2.Редът за възлагане е договаряне без предварително обявление по чл.18, ал.1, т. 8, определен, съобразно общата стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година в размер на 361 065 лв. без ДДС.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

“Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК202218735, със седалище и адрес на управление в гр.София, р-н Сердика, бул."Кн.Мария Луиза" № 84

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Цената по поръчката вклщчва: -Сумата в размер на 166,67 лв. без ДДС, съответно 200 лв. с ДДС, представлява общата цена за закупуване на 100 бр. електронни носители, всеки от които в размер на 2,00 лв. с ДДС. -Сумата в размер на 233 532 лв. без ДДС, съответно 280 238,40 лв. с ДДС, представлява общата цена за 1 996 бр. тримесечни абонаментни документа, всеки от които в размер на 156 лв. с ДДС /130 лева без ДДС/, върху която обща стойност е изчислена 10 % отстъпка, при условията на § 4. от ПЗР от Наредбата за реда и условията за пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община на Столичния общински съвет

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

дир.над-я "Правна", упълномощена със Заповед №ЗЦУ-219/15.02.2019 г. на изпълнителния директор на НАП