Деловодна информация
00954
РД-25-1209 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00954-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златарица 000133778
Община Златарица, град Златарица, ул. Стефан Попстоянов №22
Златарица BG321 5090 България
Валентина Григорова +359 61535420
ob_zlatarica@mail.bg +359 61535478

Интернет адрес/и

www.zlataritsa.net

http://zlataritsa.net/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlataritsa.net/doc/op/00954-2019-0002/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на един брой втора употреба специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадък за нуждите на Община Златарица“
34144511      
Доставки

Доставка на един брой втора употреба специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадък за нуждите на Община Златарица
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34144511      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Златарица

Доставка на един брой втора употреба специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадък за нуждите на Община Златарица
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на доставката    30 точки
Цена
70 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на изпълнителя, но не повече от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо.Финансирането е осигурено от местни приходи с нецелеви характер от бюджета на Община Златарица за 2019г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По отношение на годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност на участниците Възложителят не поставя минимални изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците Възложителят не поставя минимални изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата - за доставка.
2. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания.
3. Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.


1. Участникът следва да е изпълнил една или повече дейности по доставка на идентично или сходно с предмета на обществената поръчка транспортно средство през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „изпълнена доставка” се разбира такава, която независимо от датата на сключването и, е приключила в последните три години.
Под „последните три години” следва да се разбира времето до датата на подаване на офертата за участие в поръчката.
Под „доставка с идентичен или сходен предмет“ следва да се разбира: доставка на сметосъбиращ автомобил.
Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнената доставка.
Съответствието с изискването се декларира в ЕЕЕДОП и се доказва със Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, съгласно чл. 64. ал. 1 т. 2 от ЗОП.
В случаите, в които Участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител се описва дела и частта от дейностите, които Участникът самостоятелно е изпълнил.
2. Участникът трябва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалентен или др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Доставка и сервиз на специализирани автомобили и/или комунална техника“ или еквивалент издадени от органи, установени в други държави членки. Съответствието се декларира в ЕЕДОП и се доказва с представяне на заверено копие на валиден Сертификат EN ISO 9001:2015 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с изискания предметен обхват.
3. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентен или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „Доставка и сервиз на специализирани автомобили и/или комунална техника“ или еквивалент издадени от органи, установени в други държави членки. Съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП и се доказва с представяне на заверено копие на валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с изискания предметен обхват.
Сертификатите по т.2 и 3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от ЗПКОНПИ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги по доставка на сметосъбирачни автомобили, съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания в документацията за участие. 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника, др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2. Възложителят ще отстрани участник или член на обединение,… продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоятонов" № 22, заседателна зала на Общински съвет Златарица.

Отварянето на получените оферти е публично и протича по реда на чл. 181, ал.2 от ЗОП, във връзка с чл. 61 от ППЗОП, като на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2: за когото са налице някое от основанията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; Участници, които са свързани лица; участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона; участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество; участник, който не отговаря на критерии за подбор или неизпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП; участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на: парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на възложителя,банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва