Деловодна информация
00954
РД-25-1092 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00954-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златарица 000133778
град Златарица, ул. Стефан Попстоянов №22
Златарица BG321 5090 България
Валентина Григорова +359 61535420
ob_zlatarica@mail.bg +359 61535478

Интернет адрес/и

www.zlataritsa.net

http://zlataritsa.net/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlataritsa.net/doc/op/00954-2019-0001/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ежедневно приготвяне и доставка на храна (кетъринг) за нуждите на Детски градини, ЦНСТ за деца/младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж на територията на община Златарица
55520000      
Услуги

Услугата по приготвяне и доставяне на готова храна, до крайни потребители, както следва: ДГ „Славейче“ гр.Златарица – 37 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Пролет“ с. Родина -15 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Слънце“ с. Горско Ново село - 15 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Детелина“ с. Средно село - 9 деца на възраст от 3 до 7 г., Центъра за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания „Вяра, Надежда и Любов", гр. Златарица – 15 потребители на възраст от 3 до 18 г. Дом за стари хора „Донка Паприкова“ гр. Златарица – 26 потребители, Домашен социален патронаж гр. Златарица – 10 потребители.Към момента на приготвяне и доставяне на готовата храна участниците следва да прилагат всички актуални приложими нормативни изисквания, действащи в РБългария, както и актуално утвърдени и приложими: Рецептурник за диетично хранене, Сборник рецепти за заведенията за обществено хранене, Сборници, рецепти и ръководства за здравословно хранене на деца от 3 до 7 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
224831.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Храната се приготвя в обекта на изпълнителя и се доставя по местонахождението посочено в документацията на обществената поръчка.

Услугата по приготвяне и доставяне на готова храна, до крайни потребители, както следва: ДГ „Славейче“ гр.Златарица – 37 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Пролет“ с. Родина -15 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Слънце“ с. Горско Ново село - 15 деца на възраст от 3 до 7 г., ДГ „Детелина“ с. Средно село - 9 деца на възраст от 3 до 7 г., Центъра за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания „Вяра, Надежда и Любов", гр. Златарица – 15 потребители на възраст от 3 до 18 г. Дом за стари хора „Донка Паприкова“ гр. Златарица – 26 потребители, Домашен социален патронаж гр. Златарица – 10 потребители.Към момента на приготвяне и доставяне на готовата храна участниците следва да прилагат всички актуални приложими нормативни изисквания, действащи в РБългария, както и актуално утвърдени и приложими: Рецептурник за диетично хранене, Сборник рецепти за заведенията за обществено хранене, Сборници, рецепти и ръководства за здравословно хранене на деца от 3 до 7 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
224831.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


2021 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценява се най-ниска средно дневна цена без ДДС за храна за един храноден, съгласно РАЗДЕЛ V. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА от документацията на обществената поръчка, публикувана в профила на купувача на Възложителя. Обществената поръчка се финансира от бюджета на всяка детска градина или социална услуги.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионални дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да разполага с обект/и, в който/които ще се приготвя храната. Обектът/ите следва да е/са с надлежна регистрация по реда на чл. 12 от Закона за храните или еквивалентна чуждестранна регистрация при условие за приложимост на територията на Република България.
2. При участие в обществената поръчка участникът трябва да разполага с превозно/и средство/а, отговарящо/и на санитарно-хигиенните изисквания за превоз на приготвена храна, вписано/и в списъка на транспортните средства в ОДБХ за превоз на храна или еквивалентен чуждестранен регистър при условие за приложимост на територията на Република България, което/които ще бъде/ат използвано/и при изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да разполага с минимум един обект, в който ще се приготвя храната. Обектът следва да е с надлежна регистрация по реда на чл. 12 от Закона за храните или еквивалентна чуждестранна регистрация при условие за приложимост на територията на Република България.
В случай на участие на обединение, изискването по т. 1 може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с доставка на храни.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т. 1 се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с доставка на храни.
Участникът следва да декларира информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията по т. 1, поставени от Възложителя, в Част ІV, Раздел В, т. 9) от еЕЕДОП.
Минималното изискване по т. 1 се доказва при подписване на договора за изпълнение със Списък на обекта/тите, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, придружен със заверено/и копие/я на валидно/и удостоверение/я за регистрация от БАБХ на обекта/тите, които участникът ще използва за изпълнениеизвършване на доставките, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните.
2. Участникът следва да разполага с минимум две превозни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за превоз на приготвена храна, вписани в списъка на транспортните средства в ОДБХ за превоз на храна или еквивалентен чуждестранен регистър при условие за приложимост на територията на Република България, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
В случай на участие на обединение, изискването по т. 2 може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с доставка на храни.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т. 2 се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с доставка на храни.
Участникът следва да представи информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията по т. 2, поставени от Възложителя, в Част ІV, Раздел В, т. 9) от еЕЕДОП.
Минималното изискване по т. 2 се доказва при подписване на договора за изпълнение с Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката, придружена със заверени копия на удостоверение за регистрация на транспортното средство / становище от ОДБХ, за превоз на приготвена храна от съответната група, регистрационен талон на превозното средство и документ, доказващ, че участникът разполага с изискваните транспортни средства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги по приготвяне и доставка на храна съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания в документацията за участие. 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника, др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2. Възложителят ще отстрани участник или член на обединение,… продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоятонов" № 22, заседателна зала на Общински съвет Златарица.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Действията на комисията ще се извършват съгласно чл.181, ал.2 от ЗОП и чл.61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2: за когото са налице някое от основанията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; Участници, които са свързани лица; участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,. освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона; участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, участник, който не отговаря на критерии за подбор или неизпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП; участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на: парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на възложителя,банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва