І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: 679 от 24.07.2018 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01547-2018-0002
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Авариен ремонт на мобилен кран 144 т./№1, за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: ОП-06-18 от 07.09.2018 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
AT34, МАК ПОРТ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГМБХ, ул. „Хаделдорфщрасе“ № 30, Австрия 6830, Ранквайл, Тел.: 00359 0877688674, E-mail: macportint@macportint.it, Факс: 00359 0877688674
Интернет адрес/и:
URL: http://macportint.it/.
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши Авариен ремонт на мобилен кран 144 т./№1, съгласно Техническа спецификация на Възложителя, Техническо и Ценово предложение към оферта рег. № 742/08.08.2018 г. на Изпълнителя.
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
186080.01 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни предмета на настоящия договор в срок до 15.12.2018 г.; Преди промяната: Изпълнителят се задължава да изпълни предмета на договора в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписването му.; След промяната: Изпълнителят се задължава да изпълни предмета на договора в срок до 100 (сто) календарни дни, считано от датата на подписването му.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП
Променено условие: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни предмета на настоящия договор в срок до 15.01.2019 г.; Преди промяната: Изпълнителят се задължава да изпълни предмета на договора в срок до 100 (сто) календарни дни, считано от датата на подписването му.; След промяната: Изпълнителят се задължава да изпълни предмета на договора в срок до 120 (сто и тридесет) календарни дни, считано от датата на подписването му.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП
Променено условие: Общата стойност на настоящия договор, съгласно Ценово предложение към оферта рег. № 742/08.08.2018 г. е 186 080,01 лв. (сто осемдесет и шест хиляди и осемдесет лева и една стотинка) без ДДС, което се увеличава със стойността на
50 435 лв. (петдесет хиляди четиристотин тридесет и пет лева), съгласно оферта
вх. № 13/08.01.2019 г. и Анекс № 3 от 14.01.2019 г.; Преди промяната: Общата стойност на договора, съгласно Ценово предложение към оферта рег. № 742/08.08.2018 г. е 186 080,01 лв. (сто осемдесет и шест хиляди и осемдесет лева и една стотинка) без ДДС.; След промяната: Общата стойност на договора, съгласно Ценово предложение към оферта рег. № 742/08.08.2018 г., оферта
вх. № 13/08.01.2019 г. и Анекс № 3 от 14.01.2019 г.
е 236 515.01 (двеста тридесет и шест хиляди петстотин и петнадесет лева и една стотинка) без ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
Причини за забавянето: Необходимост от допълнителни строителни работи, доставки или услуги от първоначалния изпълнител [чл. 72, параграф 1, буква б) от Директива 2014/24/ЕС, чл. 89, параграф 1, буква б) от Директива 2014/25/ЕС]: ДА
Описание на икономическите или техническите причини и на създаденото неудобство или удвояване на цената, възпрепятстващо промяната на изпълнителя:
1. поради непредвидени обстоятелства е възникнала необходимост от извършване на допълнителни услуги, които не са включени в първоначалната обществена поръчка, ако смяната на изпълнителя:
а) е невъзможна поради икономически или технически причини, включително изисквания за взаимозаменяемост или оперативна съвместимост със съществуващо оборудване, услуги или съоръжения, възложени с първоначалната поръчка, и
б) би предизвикала значителни затруднения, свързани с поддръжката, експлоатацията и обслужването или дублиране на разходи на възложителя;
2. поради обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа възложителят не е могъл да предвиди, е възникнала необходимост от изменение, което не води до промяна на предмета на договора.
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
236506.5 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Петър Ивов Сеферов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор