Деловодна информация
00797
93-ОП18-97 25/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00797-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907288
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36969


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36969
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ПРЕДОСТАВЯНЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА СЛУЖЕБНИ КОМАНДИРОВКИ В ЧУЖБИНА И/ИЛИ В СТРАНАТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ ВСИЧКИ СТРУКТУРНИ ЗВЕНА НА ОБЩИНА БУРГАС И ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - БУРГАС“
60440000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е предоставяне след предварителна заявка от Възложителя, на самолетни билети за служебни командировки в чужбина и/или в страната на служителите от всички структурни звена на Община Бургас, от Общински съвет – Бургас, както и на експерти по проекти, за които в съответния проект са предвидени средства за командироването им в България, в частност гр. Бургас. При условията на § 4 от Преходните и заключителните разпоредби на Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, Община Бургас може да командирова до град Бургас външни експерти с висока квалификация и доказан опит в съответната област.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Предмет на настоящата обществена поръчка е предоставяне след предварителна заявка от Възложителя, на самолетни билети за служебни командировки в чужбина и/или в страната на служителите от всички структурни звена на Община Бургас, от Общински съвет – Бургас, както и на експерти по проекти, за които в съответния проект са предвидени средства за командироването им в България, в частност гр. Бургас. При условията на § 4 от Преходните и заключителните разпоредби на Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, Община Бургас може да командирова до град Бургас външни експерти с висока квалификация и доказан опит в съответната област.
При необходимост, във връзка с конкретна заявка за самолетни билети, избраният изпълнител резервира и заплаща хотелско настаняване в чужбина, от името и за сметка на Възложителя, в съответствие със заявката, направена от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да са членове или акредитирани агенти на IATA, за продажба на самолетни билети.
- Деклариране: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), чрез посочване на препратка към публичния регистър.
- Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи IATA членство/акредитация.
В случай, че изпълнява посредническа дейност при осигуряване на самолетни билети, участникът следва да е вписан като туристически агент в Националния туристически регистър по чл.166, ал.1, т.1 от Закона за туризма (ЗТ) или вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
За чуждестранни лица – аналогични акредитации/лицензи, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискването се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, съгласно изискванията на ЗТ и съобразно разпределението на участието на партньорите при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. (чл. 59, ал. 6 от ЗОП) Изискването се прилага и за подизпълнителите и третите лица, които ще извършват дейности по издаване и продажба на самолетни билети.
Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако преди неговото подписване участникът, избран за изпълнител не представи документи, удостоверяващи, че същият е член или акредитиран агент на IATA и в случай, че изпълнява посредническа дейност при осигуряване на самолетни билети, е вписан като туристически агент в Националния туристически регистър по чл.166, ал.1, т.1 от Закона за туризма (ЗТ), или валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 360 000 лева, включително минимален оборот от 300 000 лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
- Деклариране: При подаване на оферта, участникът попълва поле 2а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), чрез посочване на препратка към публичния регистър. В случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни – справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, посочена в еЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участникът може да предложи и други експерти с оглед успешното изпълнение на поръчката.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Под услуги „идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги, извършвани в областта на предоставяне на самолетни билети за превоз на пътници и багаж по въздух. - Деклариране: При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, чрез посочване на препратка към публичния регистър. В случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни – с посочване на стойностите, датите и получателите.
2. Участникът да разполага с минимум двама служители с професионална компетентност необходими за резервация и продажба на самолетни билети, в съответствие с чл.7, ал.1 от НАРЕДБА № 16-1399 от 11.10.2013 г. за изискванията за местоположението, пригодността и оборудването на помещението за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност и за образованието, езиковата квалификация и стажа на персонала, който ще бъде зает в осъществяването на туристическата дейност. За чуждестранните лица аналогични изисквания към квалификацията на персонала, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Деклариране: При подаване на оферта участниците попълват раздел 2 в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Участник в процедурата за възлагане може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, отговарящо на изискванията, предвидени в ЗОП, ППЗОП и в др. нормативни актове, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията.
2.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,чл. 55, ал.1, т. 1, т. 3, 4 и т. 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
3.Условията, при които ще се реализира обществената поръчката, правата и задълженията на страните, финансовите условия и начин на плащане, са описани в проекта на договор.
4.Гаранция за изпълнение на всеки договор, сключен за изпълнение е 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията може да бъде под формата на: парична сума, банкова гаранция или застраховка. Всички условия на гаранцията за изпълнение са съгласно Раздел VIII от документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
2.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
3.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3, т.4 и т.5 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
4.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички изисквания на възложителя, съгласно техническата спецификация.
5.Срок за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка - 2 години, считано от сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс, посочен като прогнозна стойност, в случай, че това обстоятелство настъпи по-рано от посочения 2-годишен срок. Договорът с избрания изпълнител ще бъде подписан не по-рано от 11.03.2019 г., тъй като до 08.03.2019 г. е в сила договорът с избрания изпълнител по предходната обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки, крайният срок за обжалване на настоящето решение е десетдневен, считано от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва