01547-2017-0013

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103061301

BG331, Пристанище Варна ЕАД, пл. Славейков № 1, За: Ива Петкова, България 9000, Варна, Тел.: 052 692457, E-mail: zop@port-varna.com, Факс: 052 632953

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.port-varna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://port-varna.bg/bg/Profile/Public-orders.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 752 от 14.12.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01547-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ремонт на сгради - "Стара битова сграда - кегелбан" и "Митница Портал 2", Пристанище Варна – изток, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД по изпълнение на договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията за сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д(И)-45-17 от 21.02.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ДЗЗД „Интегрирани екологични системи”, ул. „Здравец“ № 4, България 9154, гр. Аксаково, Тел.: 052 638540, E-mail: odesos_ood@abv.bg, Факс: 052 638540

Интернет адрес/и:

URL: http://odesosstroy.com/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши срещу заплащане със собствени материали, техника и човешки ресурси изпълнение на обект: Ремонт на сгради - "Стара битова сграда - кегелбан" и "Митница Портал 2", Пристанище Варна – изток, съгласно Техническо задание на Възложителя, Техническо и Ценово предложение към оферта рег. № 37/11.01.2018 г. на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката тече от датата на писмено уведомяване за осигурени технически условия за работа.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

27.03.2018 г. 

Крайна дата

29.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
241141.83 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Съгласно подписани двустранни констативни протоколо в съответствие с клаузите на сключения първоначално договор - удължаване на срока на договора и изпълнение на допълнителни видове СМР. Промените са предвидени в документацията за обществената поръчка и в договора чрез ясни, точни и недвусмислени клаузи, включително клаузи за изменение на цената или опции; обхватът и естеството на възможните изменения или опции, както и условията, при които те могат да се използват, не трябва да води до промяна в предмета на поръчката.; Преди промяната: Срок на зипълнение - 60 кал.дни. Стойност на договора - 241141.83 лв. без ДДС ; След промяната: Срок на зипълнение - 70 кал.дни. Стойност на договора - 284783.26 лв. без ДДС; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
284783.26 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 8944.5 BGN

V: Допълнителна информация

Заменителна таблица. Протокол за спиране и пускане. Анекс от 15.11.2018 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Петър Ивов Сеферов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор