Версия за печат

02621-2018-0001

BG-Гоце Делчев:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

68. Хранително-вкусова промишленост


Решение номер 216 от дата 04.12.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000010902

BG413, Трето основно училище Братя Миладинови, ул. Полковник Дрангов № 17, За: Мариана Халачева, България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 00359 75160302, E-mail: tr_ou_gd@abv.bg, Факс: 00359 75160302

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.treto-gd.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/treto-gd-594/#h.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“Доставка на закуски и обяди за учениците от Трето основно училище "Братя Миладинови", гр. Гоце Делчев по две обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

“Доставка на закуски и обяди за учениците от Трето основно училище "Братя Миладинови", гр. Гоце Делчев по обособени позиции както следва: - Обособена позиция І - “Доставка на закуски за учениците от І до ІV клас” - Обособена позиция ІІ - “Доставка на обяди за учениците от І до VІ клас целодневно обучение” . Броят на закуските за всеки ден от изпълнението на договора се уточнява в заявка от Възложителя, подадена предния ден и варира според бройката на децата в горепосочените класове. Към настоящия момент те са 195, т.е. прогнозният брой закуски, които изпълнителят следва да осигурява са до 195 закуски дневно за приблизително 155 учебни дни. Изпълнителят на обществената поръчка следва да осигурява ежедневно, във всеки един учебен ден в периода на действие на договора обяди, включващи 2-ро и 3-то ядене, хляб и салата за ученици от І до VІ клас. Веднъж седмично се включва месна супа и веднъж седмично- постна супа. Броят на обядите за всеки ден от изпълнението на договора се уточнява в заявка от Възложителя и варира според бройката на децата в горепосочените класове. Към настоящия момент те са 200, т.е. прогнозният брой обяди, които изпълнителят следва да осигурява са до 200 обяда дневно за приблизително 155 учебни дни. В случай на увеличение на бройката на учениците изпълнителят, по заявка на възложителя следва да увеличи и броя на обядите, които ще доставя. При необходимост и след предварителна заявка от възложителя изпълнителят следва да доставя и храна за диабетно болни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 77176.75 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" гарантира в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката. Не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, както и обстоятелството, че прогнозната стойност на поръчката не попада в приложното поле на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка се възлага чрез "публично състезание".

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.196, вр. чл. 197, ал.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мариана Георгиева Халачева

VIII.2) Длъжност

директор на Трето основно училище Братя Миладинови