Деловодна информация
02030
11890 29/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/11/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Нина Главчовска, Симона Боянова +359 281389257/+359 28139122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/6131c7914802523c956a6435a8d4db2d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/6131c7914802523c956a6435a8d4db2d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби“ 113
64200000      
Услуги

Поръчката включва предоставяне на фиксирани телефонни услуги, заедно с всички включени в стандартите допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на входящи и изходящи, гласови и факс повиквания в мрежата на ГДИН, както и повиквания към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България и в чужбина, от и към абонати на Възложителя (363 бр. обикновени телефони постове и 38 бр. ISDN BRA). Възложителят има правото да ги променя съобразно потребностите на териториалните служби.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
659565.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
64200000      
64214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на Република България, чрез обществена електронна фиксирана мрежа с национално покритие.

Поръчката включва предоставяне на фиксирани телефонни услуги, заедно с всички включени в стандартите допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на входящи и изходящи, гласови и факс повиквания в мрежата на ГДИН, както и повиквания към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България и в чужбина, от и към абонати на Възложителя (363 бр. обикновени телефони постове и 38 бр. ISDN BRA). Възложителят има правото да ги променя съобразно потребностите на териториалните служби.
Критериите по-долу
 
ДА Т1 – Енергонезависимост на услугата за обикновен телефонен пост    28%
Т2 – Поддръжка на телефакс Група 4    12%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ф1 – Цена на месечна абонаментна такса за 1 (един) прав телефонен пост    6%
Ф2 – Цена на минута за разговор с абонати на фиксирани мрежи в РБ от прав телефонен пост    9%
Ф3 – Включени безплатни минути за разговори с абонати на фиксирани мрежи в РБ за 1 (един) прав телефонен пост в рамките на един календарен месец    9%
Ф4 – Цена на месечна абонаментна такса за 1 (една) ISDN BRI линия    6%
Ф5 – Цена на минута за разговор с абонати на фиксирани мрежи в РБ oт ISDN BRI линия    9%
Ф6 – Включени безплатни минути за разговори с абонати на фиксирани мрежи в РБ за 1 (една) ISDN BRI линия в рамките на един календарен месец    9%
Ф7 – Цена на минута за международни разговори с абонати на фиксирани мрежи в държави от ЕС за всички линии    3%
Ф8 – Включени безплатни минути за международни разговори с абонати на фиксирани мрежи в държави от ЕС, общо за всички линии в рамките на един календарен месец    6%
Ф9 – Цена на минута за разговор към абонати на всички мобилни мрежи в Република България за всички линии    3%
II.2.6) Прогнозна стойност
659565.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

да


Ако след 36-я месец сумата на опцията не е изчерпана, договорът се подновява в обем съответен на неусвоения остатък, със сключване на анекс за удължаване на срока му до усвояване на цялата сума или до сключване на нов договор със същия предмет с изпълнител определен чрез провеждане на процедура по реда на ЗОП, и за общ срок не по-дълъг от 60 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни услуги”, с обща стойност до 219 855,02 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни услуги” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира допълнително ползване на фиксирани телефонни услуги в рамките на до 50% от първоначално определената прогнозна стойност на обществената поръчка.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащия договор и актуализирани изисквания на възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения, издадено от Комисия за регулиране на съобщенията
Участниците чуждестранни лица следва да притежават разрешение или друг документ, доказващ че участникът притежава разрешение или членство в определена организация за изпълнение на услугата, предмет на обществената поръчка, съгласно законодателството на държавата членка, в която участникът е установен.
Документи за доказване: заверени копия на валидни Разрешения за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна съобщителна мрежа и предоставяне на фиксирана телефонна услуга.
При подаване на оферта участникът декларира съответствието си с този критерий за подбор чрез представения единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в чиято Част ІV, в Раздел А се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Ако съответния документ е на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. При точното позоваване на документа, моля да индивидуализирате същия чрез вписване на номер, издател, валидност, ако е приложимо. Чуждестранен участник може да се позове на разрешение/документ от друга държава при попълването на информацията в ЕЕДОП, както и по време на процедурата, при поискване от комисията (хипотезата на чл. 67, ал. 5 ЗОП).
При подписване на договора определеният изпълнител следва да представи заверено копие на посочените по-горе документи за доказване. Когато чуждестранен участник, позовал се по време на процедурата за доказване на съответстието си с това изискеване на документи от друга държава, бъде определен за изпълнител на поръчката, преди сключването на договор той трябва да докаже, че има право да изпълнява услугата в Република България, включително да извърши съответна регистрация или да получи разрешение, ако е необходимо (вж. чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочват информация за стойностите, датите и получателите на услугите, както и друга информация, необходима за установяване на съответствието на участника с поставените критерии за подбор.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. (чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
2. Участниците следва да прилагат системи за управление на качеството, както следва (чл. 63, ал. 1 т. 10 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват предоставяне на електронни съобщителни услуги. (чл. 64, ал. 3 от ЗОП).
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


Минимално изискване по критерия от т. 1: участникът трябва да е изпълнил минимум една услуга с предмет и обем идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуга с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, следва да се разбира предоставянето на фиксирана телефонна услуга, предоставена чрез обикновен телефонен пост и/или ISDN BRA/PRA свързаност или еквивалент за корпоративна група (Корпоративната група, за която е предоставяна фиксирана телефонна услуга трябва да включват като минимум 400 поста, предоставени чрез обикновен телефон пост и/или ISDN BRA или еквивалент.
Под изпълнени услуги следва да се разбира такива, чието изпълнение е приключило в посочения период от 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Минимално изискване по критерия от т. 2: участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват предоставяне на електронни съобщителни услуги по предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услугите съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация, свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от ЕЕДОП.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, в административната сграда на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


след 30-я месец от публикуването на настоящото обявление.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната обща стойност посочена по-горе в поле II.1.5) включва предвидената опциия и подновяване на поръчката.
На основание чл. 67, ал 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП за настоящата обществена поръчка, чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Системата е достъпна чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на Европейската комисия, както и директно на адрес: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва