Деловодна информация
00010УМБАЛ „Света Екатерина" ЕАД
РД-25-114 22/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00010-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ СВЕТА ЕКАТЕРИНА ЕАД 831605845
бул. Пенчо Славейков № 52А
София BG411 1431 България
Ваня Чорбаджийска +359 29159-450
vchorbadjiiska@uhsek.com +359 29159-443

Интернет адрес/и

http://svetaekaterina.eu

http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/?id=355&version=new


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://svetaekaterina.eu
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, с осем обособени позиции
24455000      
Доставки

Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД
Периодични доставки на дезинфектанти, извършвани по предварителни писмени заявки, необходими за осигуряване лечебния процес в УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, в рамките на прогнозните количества от техническата спецификация към документацията за участие в откритата процедура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
260000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за повърхности за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Aптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки- 1.Дезинфектант за повърхности с алдехиди (без формалдехид) и четвъртични амониеви соли – комбиниран препарат - 3000 л; 2.Дезинфектант за повърхности без алдехиди – на основата на четвъртични амониеви соли или алкиламини-1000 л; 3.Препарат за дезинфекция чрез аерозолно прилагане, готов за употреба – на алкохолна основа-700 л; 4.Препарат за дезинфекция на повърхности в кухненски офиси-600 л/кг; 5.Препарат за дезинфекция на санитарни възли, бани и изливни помещения и др. на базата на натриев дихлоризоцианурат-400 л/кг; 6.Препарат за дезинфекция във високо-рискови зони-100 кг.
Подробно изискванията към всеки препарат са описани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите. С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за инструменти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки - 1. Препарат за ръчно почистване и дезинфекция на хирургичен (метален) инструментариум, термолабилни материали и инструменти - 2000 л/кг; 2. Дезинфектант от висок клас (по Spaulding) за студена химическа стерилизация на ендоскопска апаратура на базата на окислители - 800 л/кг; 3.Дезинфектант от висок клас (по Spaulding) за студена хиимическа стерилизация на ендоскопска и анестезиологична апаратура на базата на Глутаров алдехид /готов разтвор/ - 500 л/кг; 4. Предварително напоени кърпички, предназначени за почистване и дезинфекция на малки повърхности, вкл. вътрешни и външни повърхности на кувьози, хемодиализна апаратура, ехографски сонди, други медицински изделия и апаратура - 400 бр; 5. Препарат за ръчно почистване на ензимна основа - 100 л. Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
67000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за кожа и оперативно поле за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1.Готов за употреба препарат за кожа и оперативно поле – безцветен - 400 л; 2.Готов за употреба препарат за кожа и оперативно поле – оцветен - 1500 л.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за кожа и оперативно поле на йодна основа за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1. Дезинфектант за оперативно поле, кожа и лигавица съдържащ йод комплекс с йод и алкохол - 500 л.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за почистване на медицински инструменти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1. Готов за употреба алкален препарат за машинно почистване - течен концентрат - 400 л;2. Неутрализиращ препарат за машинно почистване - течен концентрат - 400 л; 3.Препарат за ръчно почистване и неутрализация при смяна на дезинфектанти с различни АДВ на инструменти и повърхности - 500 л; 4.Препарат подходящ за третиране на чувствителни материали - 300 л.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за почистващ апарат за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1. Препарат за аерозолна дезинфекция на повърхности посресдством апарат - готов разтвор - 300 л.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за ръце за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1. Дезинфектанти за ръце - гел - 3500 л; 2.Дезинфектанти за ръце - на базата на алкохол - 2500 л; 3. Дезинфектанти за ръце - на базата на алкохол - 1000 л;
4. Дезинфектанти за ръце - на основата на хлорхексидинглюкона - 1000 л; 5. Дезинфектанти за ръце - на основата на хлорхексидинглюкона - 500 бр; 6.Дезинфектанти за цяло тяло с фунгицидно действие - 500 л; 7. Дезинфектанти с фунгицидно действие - 1000 фл.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
68000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на дезинфектанти за почистване на малки повърхности за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Аптека и/или стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.

Периодични доставки на дезинфектанти по предварителни писмени заявки: 1.За трудно достъпни повърхности и бърза дезинфекция на апаратура (готов разтвор под формата на пяна) - 1000 бр; 2.Готов за употреба препарат под формата на пяна за почистване и дезинфекция на малки повърхности, вкл. вътрешни и външни повърхности на кувьози,хемодиализна апаратура, ехографски сонди,други медицински изделия и апаратура - 100 бр; 3.Гранулат с бързо вирусоцидно действие 2% до 10 мин.-250 кг; 4.Концентриран препарат без алдехиди-500 л.
Поради обема на изискванията същите са подробно разписани в документацията и в техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от настоящето обявление. Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет - доставки на дезинфектанти, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Учасникът следва да представи копия на разрешение за пускане на пазара на биоцид или удостоверение за регистрация на биоциден препарат, издадено от министъра на здравеопазването по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) и/или в списък на доставките и услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.Списъкът се попълва в приложения към документацията за обществената поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1 б), като при провеждане на процедурата ще бъдат спазвани условията и изискванията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Участникът трябва да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, като под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира - "доставки на дезинфектантни продукти", за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Поради обема на информацията същата подробно е разипсана в документацията на Възложителя - неразделна част от настоящето обявление.


- Участникът следва да представи документ, издаден на негово име, удостоверяващ правата му за представителство на територията на цялата страна или за конкретната процедура, за срока на договора. Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
При изпълнение на посочените изисквания участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, като декларират съответствието си с критериите за подбор в представения от тях ЕЕДОП. спазвани условията и изискванията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките да се извършват в срок от 24 часа след подадена писмена заявка от Възложителя по е-mail или факс, до склада на Болничната аптека на Възложителя. Избраният изпълнител на обществената поръчка предоставя гаранция, която да обезпечава изпълнението на договора. Гаранцията е в размер на 5 % от стойността на договора. Условията за представяне на гаранцията, както и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, гр. София – 1431, етаж Партер

Съгласно разпоредбите на ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Получените оферти ще бъдат отворени по реда на тяхното постъпване при спазване разпоредбите на ЗОП и ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м. април 2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник следва да представи мостри по 1 /един/ брой на всеки от артикулите по съответната обособена позиция, за които се подава офертата. Мострите следва да отговарят на техническите изисквания на възложителя. Мострите на избрания за изпълнител на поръчката участник, не подлежат на връщане и ще бъдат използвани като еталон за бъдещите доставки. Останалите участници ще получат обратно мострите, в срок до 10 дни от сключването на договор с избрания изпълнител или от прекратяването на процедурата.. Участникът следва да постави мострите в подходяща опаковка, отделно от плика с офертата. Върху опаковката с мострите да се запише: „Мостри”; данни за участника; предмета на процедурата. За предаването на мострите се съставя приемателно – предавателен протокол, който участникът следва да представи извън плика с мострите.
С мострите ще бъдат извършени проби в работни условия. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания на Възложителя, се отстранява от по – нататъшно участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок по реда на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва