Деловодна информация
02030
11791 27/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Изпълнение на наказанията 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Нина Главчовска, Николай Димитров +359 28139257/+359 28139220
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg/b815d9353e48a7f4683771137a67cc19


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/b815d9353e48a7f4683771137a67cc19
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на строителни материали за срок от 24 месеца за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби
44110000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка на строителни материали за срок от 24 месеца за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби“. Доставките ще се извършват на три пъти, по шестмесечия, след предварителна заявка от страна на представител на Възложителя или представител на съответната териториална служба на ГД „Изпълнение на наказанията“. Подробно описание на видовете строителни материали, които ще се доставят за нуждите на териториалните служби на ГДИН (19 броя) са посочени в Техническата спецификация към документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” при необходимост от доставка на други видове строителни материали, различни от изброените в Техническите спецификации от настоящата документация, с прогнозна стойност на „опцията за допълнителни доставки“ до 660 500,00 лева без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3963500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313
BG314
BG315
BG321
BG331
BG341
BG342
BG344
BG411
BG413
BG421
BG423

Белене , Бобов дол, Бургас , Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик , Плевен, Пловдив, Сливен , София, Стара Загора ,Благоевград, Велико Търново

Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка на строителни материали за срок от 24 месеца за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби“. Доставките ще се извършват на четири пъти, по шестмесечия, след предварителна заявка от страна на представител на Възложителя или представител на съответната териториална служба на ГД „Изпълнение на наказанията“. Подробно описание на видовете строителни материали, които ще се доставят за нуждите на териториалните служби на ГДИН (19 броя) са посочени в Техническата спецификация към документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” при необходимост от доставка на други видове строителни материали, различни от изброените в Техническите спецификации от настоящата документация, с прогнозна стойност на „опцията за допълнителни доставки“ до 660 500,00 лева без ДДС.
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора на други видове строителни материали от предоставения от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3963500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” в размер до в размер до 660 500,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката, при необходимост от доставка на други видове строителни материали от предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени, с отстъпка оферирана и приета от възложителя с ценовото му предложение от офертата по тази процедура, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия, подробно описани в проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Наличие и условие за упражняване на опцията:
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове строителни материали в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си. Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита оборотът от продажба на строителни материали.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Участникът следва да разполага със съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката. Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 9 ЗОП – Декларация за съоръженията, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката с посочване на местонахождението на складовете и точните им адреси.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 9 ЗОП – Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката с посочване на вид, марка, модел на транспортното средство, неговия регистрационен номер, собственост, категория и технически допустимата му максимална маса.
4. Участникът следва да има внедрени и да прилага:
a. система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности..
b. система за управление на здравословни и безопасни условия на труд съгласно стандарта BS OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
c. система за опазване на околната среда — съгласно стандарти EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентно/и с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП . Участникът, определен за изпълнител, представя сертификат (заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Участникът, определен за изпълнител, представя документите по т. 1 - 4 преди сключване на договор за обществена поръчка. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в еЕЕДОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Под дейност „идентична или сходна с предмета на поръчката” следва да се разбира доставка на материали за изпълнение на строително монтажи и ремонтни дейности; материали за В и К системи и материали за електрически мрежи и системи в обем съответстващ на една втора от обема на обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с поне един склад за строителни материали на територията на всеки един от областните градове, в чийто обхват попадат териториални служби на ГДИН, където ще се доставят строителни материали.
3. Участникът следва да разполага с минимум 4 /четири/ броя транспортни средства за превоз на материалите, предмет на доставката. Транспортните средства могат да бъдат собствени, наети или с право на ползване.
4. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
5. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на здравословни и безопасни условия на труд съгласно стандарта BS OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
6. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентно/и с обхват предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, административната сграда на ГДИН

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Определеният изпълнител предоставя гаранция в размер на 3% от стойността на договора,която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранциите за изпълнение се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Доставките се изпълняват периодично по предварителна заявка на Възложителя. Заплащането на всяка доставка се извършва на база на документ, удостоверяващ приемането на стоката (протокол за доставка, търговски документ или друг съотносим документ), подписан от оправомощени представители на Изпълнителя и Възложителя и съдържащ видовете, количеството, партидните номера на доставените продукти, тяхната единична и обща цена, както и срещу издадена фактура, съдържаща данни за доставката, както и всички необходими законови реквизити. Гаранцията за изпълнение на договора ще се освобождава поетапно съобразно клаузите на проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва