Деловодна информация
00797
93-ОП18-73 14/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/11/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36053


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36053
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Комплексно ежедневно почистване, хигиенизиране с препарати и техника и зареждане със санитарни консумативи на сградите, ползвани от администрацията на Община Бургас по обособени позиции: 93-ОП18-73
90911200      
Услуги

По ОП 1 - Обект – административни сгради Община Бургас:1. Почистването да е, както следва: Годишно основно почистване – четири пъти в годината;Ежедневнопоичистване;Ежеседмично почистване; Осигуряване на ежедневно дежурство в рамките на работното време на администрацията в сградата на ул. „Александровска“ № 26;ОП 2 - Младежки културен център Бургас със следните обособени кабинети, зали и общи помещения- ул. „Гладстон“ 39: Три пъти в годината основно почистване;Ежедневно почистване; Ежеседмично почистване. За извършване на ежедневните дейности по почистване следва да се осигури ежедневно дежурство в рамките на раб. вр. на център от 7:00-22:00 ОП 3 - Обект: Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“: Четири пъти в годината основно почистване; Ежедневно почистване; Ежеседмично почистване; За извършване на ежедневните дейности по почистване да се осигури ежедневно дежурство в рамките на раб. вр. от 8:00 до 20:00ч.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
214000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Обекти ползвани от администрацията на Община Бургас" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на община Бургас

Почистването да е, както следва: 1. Годишно основно почистване – четири пъти в годината при следните дейности: измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; почистване и полиране на паркет; изпиране на мека мебел, столове, килими, пътеки, мокети; измиване на прозорци, дограми и почистване на щори; полиране на дървените мебели и ламперия; обезпрашаване на архивните фондове в архивните помещения. 2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо: измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс; почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели; дезинфекция на сервизните помещения; зареждане на сервизните помещения целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи); почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли; отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки; почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки; събиране и изхвърляне на отпадъците; избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини); дезодориране на санитарно-хигиенните помещения; 3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
2. Архивохранилищата по т. 15 от раздел ОБЕКТИ – административни сгради да се почистват минимум на 3 месеца веднъж и не повече от веднъж месечно при повикване и осигуряване на достъп.
3. Осигуряване на ежедневно дежурство в рамките на работното време на администрацията в сградата на ул. „Александровска“ № 26;
4. Почистване на залите към административните сгради в кв. „Лозово“ и кв. „Крайморие“ при провеждане на мероприятия.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
168000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 3 месеца, и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка обос. позиция, а именно: за ОП1- в размер до 16 800.00 лв. (шестнадесет хиляди и осемстотин лева) без вкл. ДДС; Посоченият размер на подновяванията са включени в прогнозната стойност на ОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Младежки културен център Бургас“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на община Бургас.

Почистването трябва да се извърши, както следва: 1. Три пъти в годината основно почистване, както следва: почистване и полиране на паркет; измиване на прозорци, дограми и почистване на щори; 2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо:
измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс; дезинфекция на сервизните помещения и зареждането им целодневно с консумативи (тоалетна хартия и кърпи); почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли; почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки; събиране и изхвърляне на отпадъците;
дезодориране на санитарно-хигиенните помещения; 3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
За извършване на ежедневните дейности по почистване следва да се осигури ежедневно дежурство в рамките на работното време на център от 7:00-22:00
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗОП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 3 месеца, и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на поръчката. За ОП2 сумата е 3000.00лв./три хиляди/ без вкл. ДДС.Посоченият размер на подновяванията са включени в прогнозната стойност на обособената позиция.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Културен център „Морско казино“ и открита сцена „Охлюва“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на община Бургас.

Почистването на помещенията, следва да се изпълнят, както следва: 1. Четири пъти в годината основно почистване, което включва: измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; изпиране на пердетата; изпиране на пътека и подиум покрит с мокет; измиване на прозорци, дограми; почистване на щори; измиване на стъкла на парапети; измиване на други повърхности при необходимост по преценка на ръководството; 2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо: измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс; почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели; дезинфекция на сервизните помещения и зареждането им целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи); почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли; отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки; почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки; събиране и изхвърляне на отпадъците; избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини);
дезодориране на санитарно-хигиенните помещения; 3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи;
За извършване на ежедневните дейности по почистване да се осигури ежедневно дежурство в рамките на работното време от 8:00 до 20:00 часа
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗОП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 3 месеца, и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на поръчката. За ОП3 сумата е в размер на 1600.00лв ./хиляда и шестстотин/ без вкл. ДДС.Посоченият размер на подновяванията са включени в прогнозната стойност на обособената позиция.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Посоченият критерий за подбор се отнася за всички обособени позиции.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор само като попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.


Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: услуги по извършване на комплексно ежедневно почистване с препарати и техника на сгради.
Посоченият критерий за подбор се отнася за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 /тридесет/ календарни дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП,преди предсключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
3. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
4. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на обособената позиция, която не надвишава съответната посочена в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.
6. С оглед на обстоятелството, че критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие.
7. Възложителят, предвижда подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, в следните случаи:
7.1. При възникване на необходимост от допълнителни услуги по почистване, свързани с експлоатацията на обектите;
7.2.При забава в процеса на възлагане или провеждане на процедурата от страна на Възложителя, поради технически причини.
7.3. В случай на обжалване на Решението за избор на изпълнител на следваща обществена поръчка, със същия предмет по реда на чл. 196 - 199 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията.
7.3. Подновяванията по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 3 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции.
8.В прогнозната стойност, посочена в Раздел II.1.5), са включени подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП които Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 3 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, както следва:
За Обособена позиция 1 - в размер до 16 800.00 лв. (шестнадесет хиляди и осемстотин лева) без включен ДДС;
За Обособена позиция 2 - в размер до 3 000.00 лв. (три хиляди) без включен ДДС;
За Обособена позиция 3 - в размер до 1 600.00 лв. (хиляда и шестстотин) без включен ДДС;
9.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 /тридесет/ календарни дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
10. В изпълнение на чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, считано от 01.04.2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия. Участниците задължително представят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва