Деловодна информация
00797
93-ОП18-86 09/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/11/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36407
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР за обект: „Водоснабдяване и канализация на Лесопарк „Росенец“ – Зона Хижи – Eтап 2 и ЛПСОВ 1 от Етап 1“ – Подобект 1: Водоснабдяване и канализация на Лесопарк „Росенец“–Зона Хижи " 93-ОП18-86
45231300      
Строителство

Строежът е ІІ-ра категория по смисъла на чл.4,ал.2,т.2 и т.3 от НАРЕДБА №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.Дейности по ОП1:Водоснабдителна мрежа,Битова канализационна мрежа,Дъждовна канализационна мрежа,КПС1,КПС2,Канализационен тласкател 1 и 2.Дейности по ОП2:Предвижда се изграждане на 2 етапа.ЛПОВ 1 е с капацитет 1500ЕЖ. Имотът е с обща площ 4 217 m2= 4.217 dca, от които са усвоени целите на изграждане на ЛПСОВ 1- 1.226 dca.ЛПСОВ 2 е с капацитет 1500 ЕЖ. Имотът е с обща площ 3 966 m2 = 3.966 dca.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по процерурата са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации-Приложение 10 към Документацията за поръчка,достъпна на профила на купувача.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6809791.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

Подобект 1: Водоснабдяване и канализация на Лесопарк „Росенец“ – Зона Хижи – Eтап 2 . 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

лесопарк „Росенец“, общ. Бургас

Строежът е ІІ-ра /втора/ категория по смисъла на чл. 4, ал. 2, т. 2 и т. 3 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.Предвидени СМР:ОП1:ВОДОСНАБДИТЕЛНА МРЕЖА, състояща се от:Главен клон I с ПЕВП тръби с дължина 1575 м-предвижда се новия водопровод да се изпълни от полиетиленови тръби PN 10 с диаметър Ф 160,Ф110,Ф90 mm. По дължина на главен клон I се предвиждат сградни водопроводни отклонения (СВО) 16бр.х15м и 1бр.х60м полиетиленови тръби PN 10 с диаметър Ф90 mm.Второстепенен клон 3 с ПЕВП тръби с дължина 200 м и Второстепенен клон 4 с ПЕВП тръби с дължина 515 м-новите водопроводи да са изпълнени от полиетиленови тръби PN 10 с диаметър Ф110,Ф90 mm.По дължина второстепенни клон 3 и 4 се предвиждат сградни водопроводни отклонения (СВО) 8бр.х15м;1бр.х120м;1бр.х45м полиетиленови тръби PN 10 с диаметър Ф90 mm.БИТОВА КАНАЛИЗАЦИОННА МРЕЖА, състояща се от:Главен колектор III–битов с ПП тръби с дължина 434 м- предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250 mm,SN 8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 3 бр.х15м и 1 бр.х50 м DN 200 mm от гофриран полипропилен,SN 8.Главен колектор IV с ПП тръби с дълж.872 м-предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250mm,SN8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 12 бр.х15 м DN 200 mm от гофриран полипропилен, SN8.Второстепенен колектор 3 с ПП тръби с дълж.198 м-предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250 mm, SN 8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 3бр.х15,1бр.х120м DN 200 mm от гофриран полипропилен,SN 8.Второстепенен колектор 4 с ПП тръби с дълж.157 м-предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250 mm, SN 8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 3бр.х15, 1бр.х120м DN 200 mm от гофриран полипропилен, SN 8.Второстепенен колектор 5 с ПП тръби с дълж.229 м-предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250 mm, SN 8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 2бр.х15м DN 200 mm от гофриран полипропилен,SN 8.Второстепенен колектор 6 с ПП тръби с дълж.217 м-предвижда се колекторът да се изпълни от гофрирани полипропиленови тръби DN 250 mm, SN 8.По дължина на главен клон I се предвиждат сградни канализационни отклонения (СКО) 2бр.х15м DN 200 mm от гофриран полипропилен, SN 8.ДЪЖДОВНА КАНАЛИЗАЦИОННА МРЕЖА,състояща се от:Главен колектор IV – дъждовен с ПП тръби с дълж.449 м.Главен колектор V – дъждовен с ПП тръби с дължина 326 м.Главен колектор VI-дъждовен с ПП тръби с дължина 379 м.Второстепенен колектор 2-дъждовен с ПП тръби с дължина 44 м.Съоръжения за заустване на дъждовни води 4 и 5. Главен колектор VI и второстепенен колектор 2 заустват в Главен колектор V и от там в заустване 5 в дере. Главен колектор IV в заустване 4 в дере. Координатите на точките на заустване са отразени в проекта.КПС 1 и ограда в ПИ 07079.831.139,УПИ I-139 в кв.3,по плана на парк „Росенец”, зона „Хижи”- трикамерно стоманобетоново съоръжение със светли размери в план: Камера за дробилка: 2.00x2.60m, дълбочината 3.13m;Мокра камера: 2.60x1.80m, дълбочината 4.30m. Кранова камера: 1.40х 1.95m, дълбочината 2.84m.Канализационен тласкател 1 с ПЕВП тръби с дължина 360 м.КПС 2 и ограда в ПИ 07079.831.143,УПИ ІI-143,кв.9, по плана на парк „Росенец”, зона „Хижи”-представлява трикамерно стоманобетоново съоръжение със светли размери в план:Камера за дробилка:2.00x2.60m, дълбочината 2.40m;Мокра камера: 2.60x1.80m, дълбочината 4.30m;Кранова камера: 1.40x1.95m, дълбочината 1.40m.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по процерурата са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации-Приложение 10 към Документацията за поръчка,достъпна на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
Показател „Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3326674.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
450

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Във връзка с възможността,която чл.114 от ЗОП предвижда,Възложителят посочва,че към датата на откриване на процедурата няма осигурено финансиране за целия обем на поръчката.Предвидените в обхвата на поръчката дейности се финансират на етапи със средства,осигурени от Предприятие за управление на дейностите по околна среда и други източници.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.

II.2) Описание 1

Подобект 2: ЛПСОВ 1; Подобект 3: ЛПСОВ 2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232411      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

лесопарк „Росенец“, общ. Бургас

- ПОДОБЕКТ 2: ЛПСОВ 1
Канализацията в лесопарк „Росенец“ е предвидена за изграждане на два етапа – Етап 1 и Етап 2.
В Етап 1 са изградени-канализационна мрежа, канализационна помпена станция (КПС4) и тласкател до ЛПСОВ 1, които отвеждат битовите отпадъчни води, генерирани на територията на лесопарк „Росенец“ до ЛПСОВ 1.
ЛПОВ 1 е с капацитет 1 500ЕЖ.
Обектът е ситуиран в УПИ I-141 отреден за ПСОВ, кв. 6, по регулационен план на лесопарк „Росенец“, общ. Бургас. Теренът определен за строителство е залесен и незастроен. Достъпът до него е осигурен от път с осови точки 187 и 188 по регулационен план на лесопарк „Росенец“. Имотът е с обща площ 4 217 m2= 4.217 dca, от които са усвоени целите на изграждане на ЛПСОВ 1- 1.226 dca. Теренът е в близост до водоприемника (сухо дере) на пречистените отпадъчни води.
Община Бургас има издадено Разрешително за заустване на пречистени битово – фекални отпадъчни води в сухо дере, вливащо се в Черно море, поречие Южнобургаски реки, след ЛПСОВ 1, с емисионни норми, издадено от Басейнова дирекция Черноморски район с център гр. Варна.
- ПОДОБЕКТ 3: ЛПСОВ 2
Канализацията в лесопарк „Росенец“ е предвидена за изграждане на два етапа – Етап 1 и Етап 2.
Етап 2 включва отвеждане на част от битовите отпадъчни води, генерирани на територията на лесопарк „Росенец“ чрез второстепенни канализационни клонове за битови води в Главен колектор III и Главен колектор IV - битов. Като в участъка между О.К. 12 и О.К. 18 отпадъчните води трябва да се препомпват чрез локална канално – помпена станция ЛКПС 1 и от там по гравитачен път чрез Гл. колектор IV да стигат до ЛПСОВ 2 за 1 500 ЕЖ.
Отпадъчните води от обекти 56, 57, 58, 59 се отвеждат към ЛКПС 2. Тласкател 2 от ЛКПС 2 се зауства в Главен колектор III и битовите отпадъчни води гравитачно се отвеждат до ЛПСОВ 2.
ЛПСОВ 2 е с капацитет 1 500 ЕЖ.
За разполагане на ЛПСОВ 2 е избран имот в югозападната част на лесопарк „Росенец“ в близост до сухо дере. За същия има изготвен и влязъл в сила ПУП от 07.2014 г.
Имотът е с обща площ 3 966 m2 = 3.966 dca. Теренът граничи с път, съгласно утвърден ПУП от 2014 г., който ще бъде ползван за достъп до станцията.
Теренът също така е в близост до водоприемника (сухо дере) на пречистените отпадъчни води.
Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по процерурата са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации-Приложение 10 към Документацията за поръчка,достъпна на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
Показател „Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3483116.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Във връзка с възможността,която чл.114 от ЗОП предвижда,Възложителят посочва,че към датата на откриване на процедурата няма осигурено финансиране за целия обем на поръчката.Предвидените в обхвата на поръчката дейности се финансират на етапи със средства,осигурени от Предприятие за управление на дейностите по околна среда и други източници.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Условието важи и за двете обособени позиции!
1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по настоящата обществена поръчка, а именно:
- IV-та (четвърта) група, минимум II-ра (втора) категория.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
*При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, а именно:
- IV-та (четвърта) група, минимум II-ра (втора) категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък за изпълнен/и обект/и, сходни с предмета на поръчката, посочена в еЕЕДОП, който следва да бъде придружена с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката – в областта на строителство, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието (Условието важи и за двете обособени позиции!).
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката – в областта на строителство.
За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема:
По Обособена позиция № 1 – Подобект 1: Водоснабдяване и канализация на Лесопарк „Росенец“ – Зона Хижи – Eтап 2 - строителство, свързано с изграждане на ВиК съоръжения, втора категория, съгласно Наредба №1/30.07.2003 г. в това число, главни и довеждащи водопроводни и канализационни клонове, напорни тръбопроводи и съоръжения към тях и помпени станции.
По Обособена позиция № 2 – Подобект 2: ЛПСОВ 1; Подобект 3: ЛПСОВ 2 - строителство, свързано с изграждане на ПСОВ и/или ЛПСОВ, съгласно Наредба №1/30.07.2003 г. в това число, главни и довеждащи водопроводни и канализационни клонове, напорни тръбопроводи и съоръжения към тях и помпени станции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията важат и за двете обособени позиции.
1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 2 % от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта и на всички хора в района на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Условията важат и за двете обособени позиции.
1. Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
2.1.За Обособена позиция № 1 – не по-кратък от 240 календарни дни, като този срок се явява минимален срок за офериране от участниците при подаване на офертата и не по-дълъг от 450 календарни дни, като този срок се явява минимален срок за офериране от участниците при подаване на офертата.
Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число!
2.2.За Обособена позиция № 2 – не по-кратък от 240 календарни дни, като този срок се явява минимален срок за офериране от участниците при подаване на офертата и не по-дълъг от 360 календарни дни, като този срок се явява минимален срок за офериране от участниците при подаване на офертата.
Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число!
Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр. 2 и 2 а по Наредба №3/31.07.2013 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
3.Минимално предложеният от участника срок, следва да съответства на минимално предвиденият в чл. 20, ал. 4, т. 7 и т. 11 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Предложеният от участника гаранционен срок за строителните дейности следва да бъде цяло число!
За възстановените пътни конструкции и настилки следва да важат минималните гаранционни срокове регламентирани в чл. 20, ал. 4, т. 8 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
4.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
5.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
6.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител;
3. получаването на решението за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва