Деловодна информация
01021
2501 06/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
01021-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД Перник 823073638
Ул.Средец №11
Перник BG414 2300 България
Теменужка Малинова +359 0882966647
vik_pernik@abv.bg +359 076649831

Интернет адрес/и

www.vik-pernik.eu

http://vik-pernik.eu/order.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vik-pernik.eu/order.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството разпределени в 4 обособени позиции
45233252      
Строителство

Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 /четири/ самостоятелно обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

II.2) Описание 1

Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 обособени позиции 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

Обособена позиция №1:
Район Мошино включващ: кв.”Изток”, кв.”Мошино” кв.”Тева”, кв.”Стара Тева”, кв.”Димова махала”, кв.”Твърди ливади”, кв.”Проучване”, кв.”Байкушева махала”, кв.”Клепало”, кв.”Рудничар” и селата:Дивотино, Люлин и Големо Бучино.
Район Църква включващ: кварталите кв.Църква, с.Драгичево, с.Рударци,
с.Кладница, с.Кралев дол, с.Студена и с.Боснек.
Критериите по-долу
 
ДА срок за възстановяване на настилките    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 обособени позиции 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

II.Обособена позииця №2: „Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, за райони:
Район Могиличе включващ: кв.”Христо Ботев”, кв.”Могиличе”, кв.”Ралица”, кв.”Каменина”, кв.”Селото”, кв.”Табана”, кв.”Варош”, кв.”Рено”, кв.”Монте Карло”, кв.Христо Смирненски”, кв.Красно село, кв.”Драгановец”, кв.”Радина чешма” и кв.”Калкас”.
Район Батановци включващ: гр.Батановци, кв.”Бела вода” и селата: Черна гора, Богданов дол, Ярджиловци, Зидарци, Витановци, Мещица, Расник и Радуй.
Критериите по-долу
 
ДА срок за възстановяване на настилките    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 обособени позиции 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

III. Обособена позиция №3: „Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, за райони:
Район Радомир включващ: гр.Радомир и останалите населени места в Община Радомир.
Район Земен включващ: гр.Земен и останалите населени места в Община Земен.
Район Ковачевци, включващ: гр.Ковачевци и останалите населени места в Община Ковачевци.
Критериите по-долу
 
ДА срок за възстановяване на настилките    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
95000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на улични асфалтови, тротоарни и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 обособени позиции 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

IV. Обособена позиция№ 4
Район Брезник включващ: гр.Брезник и останалите населени места в Община Брезник
Район Трън включващ: гр.Трън и останалите населени места в Община Трън.
Критериите по-долу
 
ДА срок за възстановяване на настилките    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите, а именно: Втора група, минимум втора категория;
Участниците следва да представят Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС, или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице, съгласно националното му законодателство (при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката на територията на Република България.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва.
Участниците следва да представят един или няколко от следните документи:
- Копия на годишни финансови отчети, или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
- Справка за общия оборот за последните три приключили финансови години/2015, 2016, 2017 г./ в зависимост от датата, на коята участника е създаден или е започнал дейността си.
3.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж: Втора група, минимум II-ра категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, в размер на не по-малко от 400 000 лв. съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Копие от застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ (или еквивалентен документ) с изискуемото покритие.


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва.
Участниците следва да представят един или няколко от следните документи:
- Копия на годишни финансови отчети, или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
- Справка за общия оборот за последните три приключили финансови години/2015, 2016, 2017 г./ в зависимост от датата, на коята участника е създаден или е започнал дейността си.
3.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж: Втора група, минимум II-ра категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, в размер на не по-малко от 400 000 лв. съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Копие от застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ (или еквивалентен документ) с изискуемото покритие.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.(1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите; (2) Удостоверение за добро изпълнение за всяко съответно строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащо данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството (СМР/СРР), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
3).Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4).Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Забележка: Едно лице не може да изпълнява дейностите на повече от един експерт съобразно изискванията на Възложителя за съответната дейност.
5.Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана
система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на
6.Участниците трябва да имат разработена, внедрена и сертифицирана
интегрирана система за управление на околната среда по Стандарт EN ISO 14001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката.
7.Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура“ или еквивалент;


Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.(1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите; (2) Удостоверение за добро изпълнение за всяко съответно строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащо данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството (СМР/СРР), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
3).Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4).Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Забележка: Едно лице не може да изпълнява дейностите на повече от един експерт съобразно изискванията на Възложителя за съответната дейност.
5.Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана
система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на
6.Участниците трябва да имат разработена, внедрена и сертифицирана
интегрирана система за управление на околната среда по Стандарт EN ISO 14001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката.
7.Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура“ или еквивалент;
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

На основание чл.70, ал.2, т.3 от ЗОП критерия за оценка на офертите в настоящата обществена поръчка,избран от Възложителя е "икномически най-изгодната оферта", въз основа на оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената или нивото на разходите, както и на показатели, включващи качествени, екологични и /или социални аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка при следните показатели за оценка:
1.Срок за възстановяване на настилките-50 т.
2.Предлагана цена-50 т.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция преведена по сметка на Водоснабдяване и канализация ООД, гр.Перник, Банка: Юробанк България АД
Банков код (BIC): BPBIBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG 60 BPBI 7947 10 87205801
III.1.7)
Съгласно приложения проект на Договора.
III.1.8)
Възложителят няма изискване за придобиване на конкретна правна форма.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/12/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/12/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Гр.Перник, ул.Средец №11, административна сграда ВиК Перник, ет.1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представители на участниците, както и упълномощени от тях лица и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва