Деловодна информация
00797
93-ОП18-74 01/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/11/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0048 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36218


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36218
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на строително - ремонтни работи - преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана н 93-ОП18-74
45210000      
Строителство

Проектът предвижда ремонт и преустройство на съществуваща двуетажна сграда със сутерен /ПИ 07079.618.123.1/ в „Център за обществена подкрепа”, находяща се в УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас и ограда на УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21. В рамките на проектното решение се предвижда: Промяна на функционалното разпределение на съществуващата сградата; Ремонт на сградата; Благоустрояване на двора на сградата; Изграждане на ограда по регулационните граници на урегулираният имот.
Промяната на функционалното разпределение на съществуващата сградата е във връзка новата функция, която тя ще изпълнява, като „Център за обществена подкрепа“ с капацитет 100 места.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264463.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Строежът е V-та /пета/ категория, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 и чл.7 ал.1 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3, б. „в“ и „ж“ от ЗУТ. Имотът, предмет на преустройство, е сграда с идентификатор поземлен имот /ПИ/ - ПИ 07079.618.123.1, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/, УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв. 21, по плана на централна градска част /ЦГЧ/ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11, с площ на имота 183 кв. м, ведно с изградената в същия имот масивна двуетажна сграда, отразена с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, със застроена площ 98 кв. м. и с разгъната застроена площ от 196 кв. м., за които има съставен Акт за частна общинска собственост № 2594 от 05.07.2000г. Проектът предвижда ремонт и преустройство на съществуваща двуетажна сграда със сутерен /ПИ 07079.618.123.1/ в „Център за обществена подкрепа”, находяща се в УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас и ограда на УПИ VІ /ПИ 07079.618.123/, кв.21. В рамките на проектното решение се предвижда: Промяна на функционалното разпределение на съществуващата сградата; Ремонт на сградата; Благоустрояване на двора на сградата; Изграждане на ограда по регулационните граници на урегулираният имот. Промяната на функционалното разпределение на съществуващата сградата е във връзка новата функция, която тя ще изпълнява, като „Център за обществена подкрепа“ с капацитет 100 места, като предвижданията на проекта са както следва: Първи етаж – Първият етаж функционално е разделен на две зони - зона за работа с деца и родители от която има достъп до сутерена, където е административна част на центъра с офис помещения за екипа и зона за спешен прием. Зоната за работа с деца и родители се състои от - приемна, две зали за индивидуална и семейна работа, зала за групова работа с деца и родители и санитарен възел. Зоната на спешният прием се състои от – вход, стълбищна клетка и мокро помещение.
• Втори етаж – Етажа се използва за спешен прием и за административна част на центъра. Спешния прием се състои от фоайе с кът за хранене, две стаи за настаняване на 4 души, санитарен възел и кухненски бокс. Административната част се състои от едно офис помещение, предназначено за ръководителя на Центъра и санитарен възел за посетители.
• Сутерен – Сутерена има две обособени зони – помещение което се ползва от входа за спешен прием и представлява техническо помещение и зона за дежурен екип представляваща две помещения, които се ползват от зоната за работа с деца и родители.
В рамките на проекта се предвижда извършване на ремонтни дейности по възстановяване и замяна на конструктивни елементи /частично изгнили греди на съществуващите подови и покривна конструкция/, съоръжения и инсталации на обекта, както и на износени материали по стени, тавани и под. Всички те се заменят с нови и се извършват строително - монтажни работи, с които се удължава експлоатационната годност на сградата. Предвижда се подмяна на дограмата на сградата, измазване и шпакловане на стените, окачени тавани за монтиране на осветление, възстановяване на изгнило дюшеме и нова настилка от ламинат, подмяна на санитарен фаянс, частична подмяна на изгнили покривни греди, нов покрив /дъсчена обшивка, керемиди и улуци/ и възстановяване на декоративни елементи по фасадата.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    20
Показател „Срок за изпълнение на поръчката“ (СИ)    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
264463.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-5.001-0026-C01 по приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, „Подкрепа на деинституционализация" по ОПРР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта, а именно: Първа група, минимум V-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в е-ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор" от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.
62, ал. 1, т. 2 от ЗОП - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност", в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж: Първа група, минимум V-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
- Документ, с който се доказва: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от е-ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът попълва от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
По т.1: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2: Участникът попълва от раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. Преди сключване на договор възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на валидни сертификати: EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и БДС EN ISO 14001:2015 - система за опазване на околната среда или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема: дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено - обслужващо или смесено предназначение.
2. Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При УНП: 3de1e658-5e0f-4450-ab26-66c3258f0c76 7 Партида: ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА (версия 7) изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.4.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените
критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Финансирането ще се осъществява от Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, по приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва