Деловодна информация
00971
ОП-84 29/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00971-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опан 000817917
с.Опан, община Опан, област Стара Загора
с.Опан BG344 6078 България
Дафинка Господинова +359 41012260
opan@mail.bg +359 42603044

Интернет адрес/и

www.opan.bg

http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.opan.bg/bg/profil-na-kopuvacha/proceduri-po-zop
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд"
15000000      
Доставки

Община Опан ще доставя хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан и Обществена трапезария "Топъл обяд по четири обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
114384.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд

Доставка на хляб и хлебни изделия за домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за реакция (П с)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
10437.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

МЕСО, МЕСНИ ПРОДУКТИ И РИБА 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария" Топъл обяд

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за реакция (П с)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
34224.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЗЕЛЕНЧУЦИ, ПЛОДОВЕ, КОНСЕРВИ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд"

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за реакция (П с)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
34136.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

РАЗЛИЧНИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд"

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж с.Опан, ДГ с.Бял извор и ОбУ "Христо Ботев" с.Опан, Обществена трапезария "Топъл обяд"
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за реакция (П с)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
35586.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава удостоверение за регистрация по чл, 12 от Закона за храните за производство и/или търговия с храни, с обхват на регистрацията, включваш всички групи храни от предмета на поръчката, издадено от съответната Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ), а за участник чуждестранно лице - да има регистрация в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум една доставка, която е еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Заб.: Под сходни доставки/дейности на предмета на настоящата поръчка се разбират дейности, с предмет доставка на хранителни продукти.
Участникът следва да предостави (декларира) в част IV, буква „В", буква 16 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. В случаите
на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, за която участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки.
*Доказателството за извършена доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя/ползвателя или от компетентен орган. Представя се оригинал или заверено от участника копие на съответния документ. Възложителят допуска и посочването на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка, като за целта се представя декларация в свободен текст с посочване на конкретен уеб адрес.
2) Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти.
Транспортирането следва да е съобразено с изискванията, посочени в Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно хигиената на храните. Транспортните средства следва да могат да поддържат подходящи за храните температури и да има възможност тези температури да бъдат наблюдавани. Транспортирането на особено бързоразвалящите се хранителни продукти се извършва съгласно изискванията на БДС 12545-74 "Транспорт на хранителните продукти. Общи хигиенни норми и изисквания", съгласно чл. 6 Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарните изисквания за съхраняване и използване на особено бързоразвалящите се хранителни продукти. Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти, включени в обема на настоящата поръчка. Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А: ГОДНОСТ, т. 1 от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (Образец № 2.1.), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. Товарните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1) Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум една доставка, която е еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Заб.: Под сходни доставки/дейности на предмета на настоящата поръчка се разбират дейности, с предмет доставка на хранителни продукти.
2) Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/11/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 2

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №15 , ет.2 на Общинска администрация Опан, с.Опан, община Опан, област Стара Загора

Комисията отваря по реда на тяхното постъпване запечатаните непрозрачни опаковки и оповестява тяхното съдържание. Най-малко трима от членовете на комисията подписват техническото предложение и плика с надпис „Предлагани ценови параметри”. Комисията предлага по един от присъстващите представители на другите участници да подпише техническото предложение и плика с надпис „Предлагани ценови параметри"
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгласно чл. 111, ал. 1 от ЗОП. възложителят определя гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер 3 % от стойността на договора. Съгласно чл. 111, ал. 5 - 9 от ЗОП. гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от Закона за обществени поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва