Деловодна информация
02030
10457 23/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/10/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Нина Главчовска, Симона Боянова +359 281389257/+359 28139122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/e6931a634c482cb9da891443ff202a35


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/e6931a634c482cb9da891443ff202a35
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на настолни компютри и монитори за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби“ 114
30213000      
Доставки

Поръчката включва доставката и гаранционното сервизно обслужване на общо 240 броя настолни компютри с инсталирана операционна система, клавиатура, мишка и свързващи кабели, и 250 броя 2 (два) вида монитори – 240 броя от единия вид и 10 броя от другия вид.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
450000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
50320000      
50324200      
32323100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

складовата база на ГДИН с адрес: гр. София 1309, бул. „Ген. Николай Г. Столетов“ № 21.

Поръчката включва доставката и гаранционното сервизно обслужване на общо 240 броя настолни компютри с инсталирана операционна система, клавиатура, мишка и свързващи кабели, и 250 броя 2 (два) вида монитори – 240 броя от единия вид и 10 броя от другия вид.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, с обща стойност до 150 000 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да заяви допълнително до 2 (две) доставки на настолни компютри и монитори при същите технически спецификации и по договорените единични цени в рамките на до 50% от първоначално определената прогнозна стойност на обществената поръчка (300 000 лв. без ДДС). Първата заявка ще бъде направена до края на първия месец от подписването на договора, втората – до края на втория месец от подписването му. Реализирането на опцията се стартира с подаването на първата заявка от страна на Възложителя без сключване на анекс. Доставките по заявките от опцията следва да се изпълнят в рамките на 60 (шестдесет) календарни дни от получаването от Изпълнителя на всяка отделна заявка.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочват информация за стойностите, датите и получателите на доставките, както и друга информация, необходима за установяване на съответствието на участника с поставените критерии за подбор.
2. Участниците следва да прилагат системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1 т. 10 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
3. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочват информация за персонала, който ще изпълнява поръчката.
4. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочват информация за сервизите, с които разполагат.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документите за доказване на съответствието с поставените критерии за подбор са съответно:
1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. (чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
2. Заверено от участника, с „вярно с оригинала, подпис и печат“, копие на валидни и издадени от акредитирани лица сертификати по стандарт EN ISO 9001, или еквиваленти, или доказателства за внедрени еквивалентни мерки за осигуряване управление на качеството. Обхватът на сертификатите следва да съответства на предмета на поръчката (чл. 64, ал. 3 от ЗОП).
3. Доказва се със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. В списъка се посочват поне две лица, притежаващи издаден от производителя на предлаганите компютърни конфигурации сертификат/свидетелство/удостоверение, както и номер, серия и/или дата, срок/дата на валидност, издател и предмет на посочения сертификат/свидетелство/удостоверение, по силата на който лицата имат право да извършват сервизна дейност за предлаганите компютърни конфигурации.
4. Доказва се с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, в която е посочена информацията, съгласно минималните изисквания на Възложителя.


Минимално изискване по критерия от т. 1: участникът трябва да е изпълнил минимум една доставка с предмет и обем идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под доставка с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, следва да се разбира доставка на 200 бр. настолни или преносими компютри и 200 броя монитори.
Под изпълнени доставки следва да се разбира такива, чието изпълнение е приключило в посочения период от 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата..
Минимално изискване по критерия от т. 2: да прилага системи за управление на качеството съответни на следната серия европейски стандарти или еквивалентни, с обхват на сертификатите съответстващ на предмета на поръчката: EN ISO 9001 – Системи за управление на качеството. Изисквания.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по посочената серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Минимално изискване по критерия от т. 3: участникът да разполага с минимум двама обучени специалисти, притежаващи валиден сертификат/свидетелство/удостоверение от производителя за извършване на сервизна дейност за предлаганите компютри и монитори.
Минимално изискване по критерия от т. 4: участникът да има на разположение минимум една сервизна база на територията на Република България, оборудвана с необходимата техника, с която да може да изпълни дейностите от поръчката, гаранционното и извънгаранционно обслужване, и профилактика на компютрите и мониторите на производителя на предложената техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дпставкитсъгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Информация, свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от ЕЕДОП.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС, половината от която е за обезпечаване на гаранционното обслужване, и 100% гаранция за авансовото плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, в административната сграда на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
На основание чл. 67, ал 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП за настоящата обществена поръчка, чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Системата е достъпна чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на Европейската комисия, както и директно на адрес: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва