Деловодна информация
00051
ОП-02-49 17/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00051-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
инж.Цветан Асенов - Зам.-Кмет УТРИ при община Видин +359 94609414
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg//pages/0005120180018-Izbor-na-izpylnitel-za-izvyrshvane-n-3214
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи на общински сгради, по обособени позиции“
45200000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща извършването на строително-монтажни работи на общински сгради на територията община Видин по четири обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Ремонт на покриви на общински сгради“;
Обособена позиция № 2: „СМР на Спортна зала „Фестивална” и ОП „Пазари“;
Обособена позиция № 3: „Подмяна на дограма на общински сгради, ремонт на помещения и ВиК инсталации на общински сгради“;
Обособена позиция № 4: „Ремонт на ОВ инсталации на общински сгради“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
382083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонт на покриви на общински сгради“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин и населените места на територията на община Видин

Обектите, включени в предмета на Обособена позиция № 1 са, както следва:
1. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Отец Паисий"№27
2. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Горазд"№ 37А
3. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Отец Паисий"№11
4. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Отец Паисий"№11А
5. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Отец Паисий"№13
6. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Марин Дринов" №24
7. Основен ремонт покрив на сграда, общински жилищен фонд на ул."Ильо Войвода"№56
8. Основен ремонт покрив на сграда кметство с. Ботево, общ. Видин
9. Основен ремонт покрив на сграда кметство с. Търняне, общ. Видин
10. Основен ремонт сграда "Полуподземен турски барутен склад"
Описанието на видовете строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция се съдържа в част V.1 „Техническа спецификация по обособена позиция № 1“, която е неразделна част от Документацията за участие. Количествата на предвидените видове строително-монтажни работи, включени в предмета на пбпспбената позиция са посочени в част VI. „Количествени сметки по обособени позиции“, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
70000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„СМР на Спортна зала „Фестивална” и ОП „Пазари“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин

Обектите, които са включени в предмета на Обособена позиция № 2 са, както следва:
1. Основен ремонт покрив "Спортна зала", гр. Видин
2. Основен ремонт навеси на ОП „Пазари“, гр. Видин
Описанието на видовете строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция се съдържа в част V.2 „Техническа спецификация по обособена позиция № 2“, която е неразделна част от Документацията за участие. Количествата на предвидените видове строително-монтажни работи, включени в предмета на обособената позиция са посочени в част VI. „Количествени сметки по обособени позиции“, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
75833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Подмяна на дограма на общински сгради, ремонт на помещения и ВиК инсталации на общински сгради“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин и населените места на територията на община Видин

Обектите, които са включени в предмета на Обособена позиция № 3 са, както следва:
1. Доставка и монтаж на ПВЦ дограма /подмяна на стара дограма/ - 2 бр. прозорци за кметство гр. Дунавци, общ. Видин
2. Доставка и монтаж на Алуминиева дограма /подмяна на стара дограма/ - 2 бр. врати за кметство с. Покрайна, общ. Видин
3. Доставка и монтаж на ПВЦ дограма /подмяна на стара дограма/ - 3 бр. прозорци с метални решетки за кметство с. Антимово, общ. Видин
4. Доставка и монтаж на ПВЦ дограма /подмяна на стара дограма/ - 4 бр. прозорци с метални решетки за кметство с. Динковица, общ. Видин
5. Доставка и монтаж на Алуминиева дограма /подмяна на стара дограма/ - 1 бр. врата и ПВЦ дограма /подмяна на стара дограма/ - 2 бр. прозорци с метални решетки за кметство с. Динковица, общ. Видин
6. Основен ремонт на "Обредна зала"
7. Основен ремонт общи помещения СУ "П.Р.Славейков", гр. Видин
8. Основен ремонт санитарни възли ОУ "Свети Климент Охридски", гр. Видин
9. Основен ремонт туристически информационен център
10. Основен ремонт градска тоалетна "Баба Вида"
Описанието на видовете строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция се съдържа в част V.3 „Техническа спецификация по обособена позиция № 3“, която е неразделна част от Документацията за участие. Количествата на предвидените видове строително-монтажни работи, включени в предмета на обособената позиция са посочени в част VI. „Количествени сметки по обособени позиции“, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
87916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на ОВ инсталации на общински сгради“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин и населените места на територията на община Видин

Обектите, които са включени в предмета на Обособена позиция № 4 са, както следва:
1. Основен ремонт котелно ОУ "Св.св. Кирил и Методий", гр. Видин
2. Основен ремонт вертикални щрангове на инсталации в сграда на ученическо общежитие, гр. Видин
3. Основен ремонт бойлер "Дом за стари хора с. Кутово, общ. Видин"
Описанието на видовете строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция се съдържа в част V.4 „Техническа спецификация по обособена позиция № 4“, която е неразделна част от Документацията за участие. Количествата на предвидените видове строително-монтажни работи, включени в предмета на обособената позиция са посочени в част VI. „Количествени сметки по обособени позиции“, неразделна част от Документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
148333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнението на строежи от първа група, минимум 4-та категория, или в съответен регистър съгласно законодателството на държава членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която е установен, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на посочения вид строежи (чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите).
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиция на обществената поръчка!
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от членовете на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП. Попълва се част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“ от ЕЕДОП като се посочват данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, ЕИК или идентификационен код за проверка, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посоченото изискване: В случай, че участникът е вписан в ЦПРС и е декларирал съответните обстоятелства в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП, същият не е задължен да представи копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg/.
В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС той представя валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в аналогичен регистър на тази държава - в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни предоставени или не са ни служебно известни. Когато за изпълнението на съответната дейност, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е необходимо специално разрешение или членство в определена организация, възложителят изисква от него да докаже наличието на такова разрешение или членство.
В съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от Закона за обществените поръчки и чл.3, ал.1 и ал.2 от Закона за камарата на строителите, при сключването на договор по настоящата обществена поръчка, чуждестранното лице следва да декларира документ за вписване в ЦПРС или издадено удостоверение съгласно чл.25а, ал.4 от Закона за камарата на строителите /в приложимите случаи/ на негово име.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа - предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство (обектите на обособените позиции на поръчката са четвърта категория строеж).
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиция на обществената поръчка!
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Доказване на посоченото изискване: За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договор, участникът, определен за изпълнител представя: Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа - предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни предоставени или не са ни служебно известни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа - предмет на съответната обособена позиция, за която участва или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство (обектите на обособените позиции на поръчката са четвърта категория строеж).
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиция на обществената поръчка!
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП. Попълва се част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа, акогато е приложимо се посочват публични регистри.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция, за която подава оферта.
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиция на обществената поръчка!
Доказване на посоченото изискване: За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора. участникът, определен за изпълнител представя Списък на строителството, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обособената позиция, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП), които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни предоставени или не са ни служебно известни.
2. Участникът следва да има на разположение минимум екип за изпълнението на предмета на обособената позиция на поръчката, /отнася се за всички обособени позиции/. Доказване на посоченото изискване: За доказване съответствието с това изискване, преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя Списък на ключовите експерти, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Обстоятелствата по т.1 и т.2 се удостоверяват в Част IV: "Критерии за подбор", Раздел"В": „Технически и професионални способности" от ЕЕДОП, както е указано в Документацията за обществената поръчка.
Забележка:Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция, за която подава оферта.
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиция на обществената поръчка!
Под „дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на обособената позиция, за която подава оферта“ се разбира:
За Обособени позиции № 1 и 2 – извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или СМР на сграда/и, включващо/и изпълнение на покривни работи и строителни работи по полагане на хидроизолация
За Обособени позиции № 3 – извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или СМР на сграда/и, включващо/и изпълнение на строителни работи по поставяне на дограма на сграда/и за въвеждане на енергоефективни мерки, вътрешно ремонтни работи и подмяна или изграждане на водопроводна и канализационна инсталация
За Обособена позиция № 4 – извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или СМР на сграда/и, включващо/и подмяна или изграждане на отоплителна и вентилационна инсталация
Забележки:
-Възложителят ще приеме изискването за изпълнено, независимо дали дейностите са изпълнени в рамките на един или няколко ремонта/СМР/договора
-Строителството/СМР се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя
-При използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
2. Участникът следва да има на разположение минимум следния екип за изпълнението на предмета на обособената позиция на поръчката, а именно /отнася се за всички обособени позиции/:
1)Технически ръководител: да притежава висше образование с квалификация "строителен инженер" или "архитект" или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентни, професионален опит: минимум 5 /пет/ години стаж по специалността и специфичен опит: на такава длъжност/ позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство или ремонт на сграда.
2)Специалист по контрол на качеството/отговорник по качеството: да притежава валидно Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, и специфичен опит: на такава длъжност/ позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство или ремонт на сграда.
3)Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ. Професионална област (квалификация): инженер или професионална квалификация строителен техник или еквивалентно. и специфичен опит на такава длъжност/ позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство или ремонт на сграда.
Забележки:
-Под „еквивалентна специалност” освен в случаите когато е придобита в чужбина следва да се разбира и придобити специалности приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност.
-Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % (две на сто) от общата стойност за изпълнение на договора по съответната обособена позиция, без ДДС. Изпълнителят представя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 100 % (сто процента) от стойността на Договора по съответната обособена позиция, с включен ДДС. Гаранциите се представят в една от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Видин , община Видин, пл. Бдинци № 2, етаж 6 Заседателна зала

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгласно чл. 101, ал. 11 от ЗОП свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата за възлагане на обществена поръчка, в това число и като участници в обединения.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелства, посочени в чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, както и когато същият е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен при изключенията, предвидени в чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ).
Преди подписване на договора, участникът представя и актуални документи за доказване на липсата за отстраняване съгласно чл.58 от ЗОП, в случай че обстоятелствата в тях не са достъпни чрез публичен безплатен регистър или достъпът до тях не се предоставя на Община Видин по служебен път, участникът представя и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
Забележка: Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва