Деловодна информация
00797
93-ОП18-65 09/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/10/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36103


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36103
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Събиране и транспортиране на отпадъци; Доставка, експлоатация, поддръжка и подмяна на контейнери за отпадъци и улични кошчета; Почистване и поддържане на чистотата на места за обществено ползване на 93-ОП18-65
90000000      
Услуги

Събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери и други съдове за отпадъци до съоръжение за третиране;Ръчно почистване и транспортиране на отпадъци от улични кошчета;Събиране и транспортиране на едрогабаритни отпадъци и строителни отпадъци /образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата/ до съоръжение за третиранe;Събиране и транспортиране на пепел и сгурия до съоръжение за третиране;Събиране и транспортиране на биоотпадъци до съоръжение за третиране;Събиране и транспортиране на зелени отпадъци до съоръжение за третиране;Събиране и транспортиране на други разделно събрани фракции до съоръжение за третиране;Доставка,експлоатация и поддръжка на контейнери за отпадъци и улични кошчета;Дейности по поддържане на чистотата на места за обществено ползване (почистване на улици,тротоари,площади,спирки на интегриран градски транспорт,велоалеи,подлези,надлези и др.места за обществено ползване);Дейности по зимно поддържане на улици и други територии за обществено полаване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
65250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90500000      
90511000      
90511400      
90513000      
90610000      
90611000      
90620000      
90630000      
90918000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Цялата територия на община Бургас с всички населени места.

Събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери и други съдове за отпадъци до съоръжение за третиране;Ръчно почистване и транспортиране на отпадъци от улични кошчета;Събиране и транспортиране на ЕГО (едрогабаритни отпадъци) и строителни отпадъци /образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата/ до съоръжение за третиранe;Събиране и транспортиране на пепел и сгурия до съоръжение за третиране;Събиране и транспортиране на биоотпадъци до съоръжение за третиране; Събиране и транспортиране на зелени отпадъци до съоръжение за третиране;Събиране и транспортиране на други разделно събрани фракции до съоръжение за третиране;Доставка, експлоатация и поддръжка на контейнери за отпадъци и улични кошчета;Доставка на съдове за отпадъци;Подмяна и ремонт на съдове за отпадъци;Измиване и дезинфекция на съдове за отпадъци;Дейности по поддържане на чистотата на места за обществено ползване (почистване на улици, тротоари, площади, спирки на интегриран градски транспорт (ИГТ), велоалеи, подлези, надлези, и др. места за обществено ползване):Механизирано метене на улични платна и площади;Механизирано метене на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;Ръчно метене и почистване на тротоари, регули на улични платна, спирки на ИГТ и др.;Тесане и почистване на прораснала трева по тротоари, регули на улични платна, площади и други места за обществено ползване;Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на ИГТ, велоалеи в обхвата на тротоарите и др. места за обществено ползване;Миене с автоцистерна с дюзи на улици и площади;Оросяване на улици и площади;Почистване, поддържане проводимостта на вертикалната част на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;Почистване на пътни принадлежности - пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети, еластични предпазни огради /мантинели/, изолационни стени и др.;Почистване на улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии /разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания;Почистване на подлези и надлези;Почистване на рекламни и агитационни материали;Почистване на графити;Почистване на други специфични замърсявания в т.ч. (бои, химикали, дъвки, мазнини и др.) от паметници и общинска инфраструктура;Почистване на пейки и др. елементи на градското обзавеждане;Почистване на плажни ивици, предоставени в управление на община Бургас;Почистване на отпадъци край пътни отсечки собственост на общината;Дейности по зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване;Механизирано обработване на уличните платна, чрез разпръскване на снеготопящи и ледоразмразяващи материали;Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади;Механизирано почистване на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;Ръчно обработване на тротоари, пасарелки, надлези, спирки на ИГТ, подходи към подлези и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на снеготопящи и ледоразмразяващи материали;Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед;Товарене и извозване на сняг.Обобщени количества:Съдове за общо ползване-4678 м3(за бит.отпадъци);275м3(за биоотпадъжи);1376м3(за ЕГО и строит.отпадъци);386м3(за растит.отпадъци);89м3(за пепел и сгурия);Съдове за еднофамилно ползване-2415м3(за бит.отпадъци); 896м3(за ЕГО и строит.отпадъци);896м3(за растит.отпадъци);303м3(за пепел и сгурия).
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 – „ Сумарна техническа оценка”    40
Подпоказател 1: Допълнителен обем от съдове за общо ползване    5
Подпоказател 2: Допълнителен обем от съдове за еднофамилно ползване    5
Подпоказател 3: Честота на извозване на битовите отпадъци от съставни селища и квартали    5
Подпоказател 4: Честота на извозване на биоотпадъци от пазари, тържища, хранит. магазини и др.    5
Подпоказател 5: Честота на извозване на биоотпадъци( растителни) от дворове и градини на домакинства    5
Подпоказател 6: Изпълнение на заявка за извозване на ЕГО и строителни отпадъци    5
Подпоказател 7: Честота на измиване на съдовете за битови отпадъци    5
Подпоказател 8: Съдържание на % CaCl2 в ледоразмразяващите смеси    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
65250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за обществената поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валидна регистрация за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, раздел II от ЗУО, или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: За наличие на упражняване на професионална дейност участникът попълва съответната част от ЕЕДОП: част IV, раздел А „Годност“, в който описва посочените обстоятелства и документи: посочва номер, дата на издаване и издател на регистрационния документ, сайт за достъп до публичен регистър на издателя на документа (ако е приложимо) или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен или посочва номер, дата, орган-издател на съответното разрешение или членство в определена организация, когато за осъществяване на дейността се изисква разрешение или членство в определена организация.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено от участника копие от валиден документ за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, раздел II от ЗУО или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство.
При сключването на договора избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо (виж чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП), в случай, че същият не може да бъде видян в публично достъпен регистър.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние!

Възложителят не поставя минимално изискване за икономическо и финансово състояние!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
- При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
- Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва технически параметри на разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, стандарт за екологичност, отговарящ на стандарт минимум ЕВРО 6 /за специализираните автомобили/, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а за материално - техническата база – адрес, местонахождение, идентификатор № /при наличност/, правно основание за ползването на имота. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 9 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Забележки: Съоръженията и техническото оборудване могат да бъдат собствени, наети или на друго основание за ползване.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител документите по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
3.Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки) с обхват,аналогичен с обхвата на поръчката).
4.Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката).
Пот.3 и 4:При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител документ по чл. 64, ал. 1, т. 10 ЗОП, съобразно ал. 2-8.
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
За услуги „сходни“ с предмета на обществената поръчка се приемат: дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване.
Под сходен обем на поръчката следва да се разбира извършване на дейности: - по събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери до съоръжение за третиране, с обем общо за последните три години, не по-малък от 60 000 тона/годишно.
- по почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване в градска среда.
2.Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката,а именно:2.1.Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране:- Сметоизвозващи автомобили вариопреса от 8 до 24 куб. м.,съобразени с вида на събираните отпадъци, респ. вида на обслужваните съдове (включително предоставените от Възложителя подземни контейнери)–20 бр.;-Самосвали 8-12 куб. м.–10 бр.;-Самосвали от 2-5 куб. м.–8 бр.;- Сметоизвозващи малогабаритни автомобили за обслужване на улични кошчета-4 бр.-Машина за дезинфекция и измиване на съдове-2 бр.2.2.Почистване на места за обществено ползване;-Специализирани машини за механизирано метене и почистване на леви и десни регули-10 бр.;-Тротоарни автометачки-5 броя;-Мултифункционални машини за миене автоцистерна 8-12 куб. м,които се преоборудват за зимно поддържане-10 бр.;- Мултифунк.машини за миене,автоцистерна 5 куб.м,които се преоборудват за зимно поддържане-5 бр.;- Мултифунк.машина за дезинфекция и измиване на съдове,оборудвана с пароструйка и пясъкоструйка за почистване на дъвки, мазнини графити и др.-2 бр.;-Машина за дробене на клони-1 бр.;-Челни товарачи-6 бр.;-Миничелни товарачи (тип бобкат)-2 бр.;- Специализирана машина за почистване на дъждоприемни шахти и специфични отводнителни системи,тип Вома- бр.;2.3.Зимно поддържане и снегопочистване:-Мултифунк.автомобили за зимно поддържане 8-12 куб.м-10 бр.;- Мултифункционални машини за зимно поддържане до 5-куб.м-5 бр.;-Малогабаритен роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг-2 бр.;2.4.Материално-техническа база,предназначена за гариране,престой и ремонт на автомобилния и контейнерен парк.
3.Прилагане на система за управление на качеството: БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
4. Прилагане насистема за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
Забележки: Съоръженията и техническото оборудване могат да бъдат собствени, наети или на друго основание за ползване.
Всички транспортни и технически средства, предназначени за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, следва при изпълнението й, да отговарят на следните изисквания:
- да бъдат регистрирани съгласно изискванията на българското законодателство;
- да отговарят на стандарт минимум ЕURO 6;
- да бъдат оборудвани с уреди за комуникация;
- техниката за събиране и транспортиране на отпадъци да бъде оборудвана със система за измерване на теглото на отпадъците.
- да бъдат оборудвани със система за автоматизирано управление на превозните средства в реално време;
- да носят отличителни надписи и сигнализация, обозначаващи принадлежността и предназначението им;
- да се поддържат в техническа изправност в срока на изпълнение на договора;
- да имат добър външен вид и хигиена;
- да се гарират в базата за престой и гариране
- своевременно да бъдат ремонтирани в случай на повреда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят извършва услугите в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя.Възложителят съвместно с Изпълнителя, работят по изпълнение на мерките от „Програмата за управление на дейностите по отпадъците”.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Срок за изпълнение на поръчката: 60 (шестдесет) месеца, считано от датата на подписан двустранен констативен протокол за осигурено оборудване и инфраструктура за извършване на дейностите по договора, съгласно Техническо предложение на Изпълнителя.Срокът за изпълнение на поръчката може да се удължи, ако до 1 (един) месец преди изтичането му, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е възложил обществена поръчка със същия или сходен предмет. Срокът се удължава до определянето на изпълнител и сключването на договор за възлагане на услугите от предмета на Договора, но с не повече от 6 (шест) месеца.
ВАЖНО! Периодът на мобилизация и осигуряване на необходимото оборудване и инфраструктура за извършването на планираните дейности на територията на Община Бургас не следва да бъде по-дълъг от 150 дни.
2.Възложителят си запазва правото при необходимост да включва нови райони на обслужване към обхвата на поръчката. В този случай Изпълнителят е длъжен да осигури необходимия брой и вид съдове за своя сметка,без да изисква заплащане от Възложителя.При организиране на масови мероприятия, Възложителят има право да възлага на Изпълнителя, със заявка, да разположи допълнителен брой контейнери за отпадъци и да изпълни допълнително някои дейности по почистване.Обемът на изпълнените допълнителни дейности се документира в двустранен Констативен протокол, подписан между представители на Възложителя и Изпълнителя.Заплащането на извършените допълнителни дейности, отразени в двустранния протокол, се извършва на база договорените единични цени на Изпълнителя.
3.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на районите и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
5.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
6.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност, при условията на чл. 65, ал. 1-5 и ал. 7 от ЗОП.
7.Всеки участник има право да представи само една оферта за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител;
3. получаването на решението за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва