Деловодна информация
00602
РД-15-08-3 25/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/09/2018 (дд/мм/гггг)
00602-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мирково 000777248
ул. Александър Стамболийски №35
с. Мирково BG412 2086 България
Нели Кенанова +359 71822286
info@mirkovo.bg +359 71822550

Интернет адрес/и

http://www.mirkovo.bg/

http://www.mirkovo.bg/obshtestveni-poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mirkovo.bg/obshtestveni-poruchki
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на строителни работи по проекти за рехабилитация на пътища на територията на Община Мирково
45233120      
Строителство

В предмета на поръчката са включени строително-ремонтни дейности, чиято цел е подобряване на част от пътната межа на територията на община Мирково с обща дължина около 11,991 км.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5679427.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Република България, Община Мирково

1. В предмета на поръчката са включени строително-ремонтни дейности, чиято цел е подобряване на част от пътната межа на територията на община Мирково с обща дължина около 11,991 км. Строително - монтажните работи ще се извършват по отношение на следните подобекти:
- Подобект №1: „Рехабилитация на общински път 60037 (SFO 1431) I-6/ Долно камарци – Пирдоп/ - Мирково – Граница община/ Мирково – Челопеч/ от км 3+710 до км 7+400, с. Мирково, община Мирково, находящ се в ПИ 000504, 000505, 000561, 059048 в землището на село Мирково” с дължина 3,690 км.
- Подобект №2: „Рехабилитация на общински път SOF 3304 от км 5+081.87 до км 8+702“ с дължина 3,620 км.
- Подобект №3: „ Рехабилитация и възстановяване на пътен участък SFO 3434 IV 80137 /III- 6006/, с. Бенковски, община Мирково” с дължина 1,350 км.
- Подобект №4: „Рехабилитация на общински път 60037 (SFO 1431) I-6/ Долно камарци – Пирдоп/ - Мирково - Граница Община/ Мирково – Челопеч/ от км 0+000 до км 1+660, с. Мирково, община Мирково, находящ се в ПИ 000508 в землището на село Мирково” с дължина 1,660 км.
- Подобект №5: „Рехабилитация на ул. „Александър Стамболийски” от ОТ 1 до ОТ 96 и ул. „Г.М. Димитров” от ОТ 96 до ОТ 124, с. Мирково, част от рехабилитация на общински път 60037 (SFO 1431) I-6/ Долно камарци – Пирдоп/ - Мирково - Граница Община/ Мирково – Челопеч/ от км 0+000 до км 7+400, с. Мирково, община Мирково” с обща дължина дължина 1,671 км.
2. Срокът за изпълнение на всеки подобект е по предложение на участника, но не повече от 90 (деветдесет) календарни дни.
3. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора ще се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране. Строително монтажните работи ще се извършват поетапно, съобразно отпуснатото финансиране, по конкретно възлагане от Възложителя за определен/и подобект/и. В случай, че в срок от две календарни години, считано от датата на сключване на договора не бъде осигурено финансиране за целия и/или за част от предмета на обществената поръчка, същият се счита за прекратен. Подобектът/подобектите за който/които не е осигурено финансиране няма да се изпълняват. В такъв случай никоя от страните (Община Мирково и Изпълнителя) не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение (Т = П1 + П2)    50
Подпоказател П1 - Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    30
Подпоказател П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5679427.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора ще се счита за възложено под отлагателното условие. Строително монтажните работи ще се извършват поетапно, съобразно отпуснатото финансиране, по конкретно възлагане от Възложителя за определен/и подобект/и.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертатаучастникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертатаучастникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или
- Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. При подаване на офертатаучастникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5)от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, оборот от строително-монтажни работи в размер на минимум 5 600 000.00 лева без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лицесъгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема (дължината на изпълнената мрежа) на строителството.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема/дължината, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
Информацията за лицата, който не са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 2) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т.3, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ смр.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив.мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА БСА или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕО за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа с обща дължина минимум 11 км.
2. Участникът трябва разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
1). Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше строително образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалент, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие, като „експерт по контрол на качеството” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент и участие, като „експерт по безопасност и здраве” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира следва да се разбира строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
3. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността на възложеният подобект/възложените подобекти, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица.
Гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово предоставени средства, представена като парична сума, се превежда по следната банкова сметка на Община Мирково:
Банка: УниКредит Булбанк,
Банков код (BIC): UNCRBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR75273359158836
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

обл. Софийска, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Александър Стамболийски" № 35, Сграда на Общинска администрация - Мирково, етаж 2, Конферентна зала № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
6. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, по отношение на критериите, свързани с икономическото и/или финансово състояние и/или техническите способности и/или професионалната компетентност, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
7. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
8. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
9. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва