Версия за печат

05397-2018-0017

BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген.Й.В.Гурко № 6, За: Диляна Найденова - главен експерт в отдел ПМОП, дирекция Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9492316, E-mail: dnaydenova@e-gov.bg, Факс: 02 9492158

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки- ДАЕУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://e-gov.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016.

Електронен достъп до информация: https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/230.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на извънгаранционна сервизна поддръжка на елементите от SDH преносната система“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (Услуги по поддръжка и ремонт)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на извънгаранционна сервизна поддръжка на елементите от SDH преносната система, системата за наблюдение и профилактични дейности с цел постигане на висока надеждност и непрекъсваемост на Единната електронна съобщителна мрежа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50332000

Описание:

Услуги по поддържане на далекосъобщителна инфраструктура (мрежи и съоръжения)

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

SDH преносна система на ДАЕУ е реализирана на базата на multi- ring топология със следните градове с повече от две съседни връзки: Враца, Велико Търново, Стара Загора, Пазарджик и София. Кръговата топология на ядрото на мрежата предоставя резервираност /между всеки две точки съществуват поне два различни пътя за пренос/. При отпадане на една от връзките или устройство по единия от пътищата, мрежата запазва своята работоспособност и автономност.Основни дейности и време за реакция на Изпълнителя. 1. За периода на поддръжката да бъде включено минимум две профилактики за: 1.1. Системи за наблюдение и управление: проверка на хардуерното оборудване; състояние и натоварване на сървърите; тестване на SDH преносната система; преглед на log файловете на системите; състояние на базата данни; преглед на алармите, генерирани в системата; преглед на изпълнението на автоматизираните задачи в системата; отстраняване на възникнали грешки при функционирането на системата и компонентите; анализ и препоръки за подобряване състоянието и работата на системата; Забележка: При профилактиката и тестването на системата не трябва да се допуска прекъсване на предоставяните услуги. 1.2. Опорна SDH преносната мрежа- проверка на състоянието хардуерното оборудване;проверка на захранващите напрежения; проверка на клиентските интерфейси;проверка на оптичното ниво на инфраструктурните интерфейси;преглед на промените по мрежата; при констатиране на повредени модули или елементи, Изпълнителят ремонтира или подменя повредените модули;анализ и препоръки за подобряване състоянието и работата на устройствата; 2. Ремонт или подмяна на дефектирало оборудване (съгласно Приложение 1.1): Време за реакция - до 4 (четири) час след постъпване на заявката; Време за ремонт или подмяна - до 10 (десет) работни дни след регистрирането на заявката. 3. Оказване на техническа помощ и консултации (на място и по телефона). 4.Извършване на диагностика (на място или отдалечена от Центъра за управление на мрежата, съвместно с експерти на Възложителя) на активното оборудване или софтуер при аварийни ситуации.Забележка: В стойността за абонаментната месечна такса за извънгаранционна поддръжка да са включени и всички разходи свързани с ремонта и/или подмяната на дефектиралото оборудване (цена на оборудването/резервни части, модули и др./, доставката им, труд и други подобни).

Стойност, без да се включва ДДС
480000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни, след представяне на двустранно подписан от определените представители на възложителя и изпълнителя приемо – предавателен протокол за отчитане и приемане на работата за съответния месец, отчет за извършената работа и срещу представена от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за дължимата сума.Отчитането на изпълнението на дейностите, се извършва до 5 – то число на всеки един календарен месец следващ отчетния.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява кандидат/участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2, т. 1, 2, 5 и 6 от ЗОП а именно: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен; 4. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност или в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 5. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила; 6. установено е, че е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване на липсата на основания за отстраняване или на изпълнението на критериите за подбор; 7. установено е от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, поради което е налице риск от заплаха за националната сигурност. 8. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключение по чл. 4 от този закон. За участник, който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон се прилага чл. 5, ал. 1, т. 3 от същия. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати/участници, които са свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнител, последният следва да попълни Декларация за съгласие от подизпълнител - съгласно Образец № 11 от документацията. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Когато е приложимо вида и дела на работите, които ще бъдат възложени на подизпълнители, и/или предложените подизпълнители и документи, с които се доказва спазването на изискванията за подбор за всеки от тях се представят в офертата на участника. Подизпълнителят следва да представи: 1. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП – съгласно Образец № 2 от документацията. 2. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1, 2 и 6 от ЗОП – съгласно Образец № 3 от документация. 3. Декларация по чл. 3, т. 8 и по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) – съгласно Образец № 15 от документацията. 4. Декларация по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество– съгласно образец № 14 от документацията. При подизпълнители обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява подизпълнителите в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника съгласно чл.106, ал.2, т.2, буква "б" от Правилника за прилагане на закона за обществените поръчки (ППЗОП).

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Неприложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Неприложимо

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът следва да прилага внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 (или еквивалентен) , чийто обхват да е относим към предмета на обществената поръчка. За доказване на посоченото изискване участникът следва да представи заверено копие на издаден валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни. Обхвата на стандарта трябва да е относим към вида на услугите в настоящата поръчка. Възложителят приема и други доказателства за екв.мерки за осигуряване на качеството с обхват, отговарящ на предмета на поръчката. 2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението за участие да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тази на поръчката. Доказва се от кандидата с представяне на: Списък на услугите, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Определяне на понятието „сходни дейности“: Изграждане и/или поддръжка и профилактика на комуникационните системи и мрежи. 3. За изпълнение на дейностите включени в обхвата на изпълнение на услугата участниците следва да разполагат с екип от минимум 3 експерта.За доказване на посоченото изискване кандидатът следва да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена информация за професионалната им компетентност. Членовете на екипа, ангажирани с изпълнението на договора да притежават валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), ниво “Секретно“. За доказване на посоченото изискване кандидатът следва да представи копия на разрешенията за достъп до класифицирана информация на членовете на екипа, ангажирани с изпълнението на договора с ниво “Секретно“ към Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението. 4. Кандидатът трябва да има работеща регистратура за класифицирана информация, ниво „Секретно“ за обмен на класифицирана информация (при необходимост). За доказване на посоченото изискване кандидатът следва да представи: Сертификат за Регистратура за класифицирана информация и разрешения за достъп до класифицирана информация на служителите в регистратурата до ниво „Секретно”. Продължава в Раздел VI.3 - Допълнителна информация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По т.1 и 4 минималното ниво е съгласно описаното в предходния ред на раздел III.2.3. т. 2. Минимално ниво: участникът следва да е изпълнил услуги с предмет и обем не по-малък от: да е изградил или поддържал опорна мрежа с най- малко 20 (двадесет) комуникационни възела т. 3. Минимално ниво: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на комуникационните технологии, информационни технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентна съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) - минимум 2 години общ професионален опит; - минимум 1 година специфичен професионален опит в областта на поддържане, изграждане и конфигурации на комуникационни мрежи; *Под области, сходни с предмета на поръчката, следва да се разбират области, свързани с поддържката, изграждането и конфигурацията на комуникационни системи и мрежи.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
30.10.2018 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Публикуване на следващо обявление ще се извърши не по-рано от 15 месеца от сключването на договор по настоящата процедура.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.3 - 4.1 Кандидатът трябва да притежава валидно Удостоверение за сигурност (УС) с ниво „Секретно“ по реда на Закона за защита на класифицираната информация /ЗЗКИ/. Валидността на УС да е най-малко 6 месеца от датата на подаване на заявлението за участие от кандидата, а ако е по-кратка да бъде приложена декларация (Образец № 6), че ще бъдат предприети необходимите действия за подновяване на УС.За доказване на посоченото изискване кандидатът трябва да представи към заявлението за участие копие на Удостоверението за сигурност, придружено от декларация в случай, че валидността на УС е със срок по-кратък от 6 месеца от подаване на заявлението. Възложителят признава Удостоверение за сигурност или екв. документ за достъп до класифицирана информация, издаден в съответствие със законодателството на държавата членка, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. При условията и по реда на ЗЗКИ възложителят може да поиска извършване на допълнителни проучвания в съответната държава членка.4.2 Лицата, подробно описани в чл. 40 от ППЗОП, трябва да притежават валидни РДКИ или Потвърждения с ниво „секретно“ издадени по реда на ЗЗКИ. Валидността на РДКИ да е най-малко 6 месеца от датата на подаване на заявлението за участие от кандидата, а ако е по-кратка да бъде приложена декларация, че ще бъдат предприети необходимите действия за подновяване на РДКИ.За доказване на посоченото изискване кандидатът трябва да представи към заявлението за участие копие на РДКИ или Потвърждения на лицата, придружено от декларация, в случай, че валидността на РДКИ е със срок по-кратък от 6 месеца от подаване на заявлението.Възложителят признава РДКИ или еквивалент, издадени в съответствие със законодателството на държавата членка, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. При условията и по реда на ЗЗКИ възложителят може да поиска извършване на допълнителни проучвания в съответната държава членка. Възложителят ще оповести датата и часа на отваряне на заявленията/офертите чрез съобщение, публикувано на интернет страницата на ДАЕУ, в Профила на купувача – в електронната преписка на процедурата. Отварянето на заявленията ще се извърши в сградата на Държавна агенция „Електронно управление“, гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1,т. 1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2018 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ