Деловодна информация
00797
93-ОП18-32 14/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/09/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35928


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35928
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, съгласно Приложения № 1,2,3 и 4, неразделна част от документацията” 93-ОП18-32
30192000      
Доставки

Доставки на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, по заявки на Възложителя.Видовете канцеларски материали и оборудване са подробно описани в Приложение № 10.1. към Техническата спецификация.Посочените количества отразяват приблизителното потребление на Община Бургас и на второстепенните разпоредители с бюджети,за период от една година.Заявените въз основа на договора количества за всяка година могат да варират.Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване.При възникнала необходимост,Възложителят може да заявява и други видове канцеларски материали и оборудване,извън номенклатурата–Приложение №10.1.,съдържащи се в актуалния фирмен каталог на Изпълнителя на обществената поръчка,с предложения от него % отстъпка от каталожната цена.Канцеларските материали и консумативи следва да бъдат фабрично нови,оригинални,неупотребявани,нерециклирани,от известен произход и да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
487800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Канцеларски материали и оборудване по вид и количества, отразявщи приблизително потребление на Община Бургас и на второстепенните разпоредители с бюджети, за период от една година: Пликове за писма – С6 -162/114mm със самозалепваща лента, изработени от висококачествена офсетова хартия 50бр в опаковка-1 пакет-763бр.;Течно лепило с тампон-50мл-1бр.-1047бр.; Безцветна самозалепваща лента-19mm/33m- бр.-1081бр.;Пликове за писма-С5-229/162mm със самозалепваща лента,изработени от висококачествена офсетова хартия-50бр. в опаковка-1 пакет-439бр.;Химикали обикн. с несменяем пълнител с дължина на писане минимум 2500м-1 бр.-6010бр.;Самозалепващи листчета-76/76мм,100листа-1бр.-1596бр.;Папка с машинка картон-брой-6520бр.;Ножица 21см,изработена от закалена стомана-брой-375бр.;CD-R 80 min 700 МB за еднократен запис-25бр.-1 шпиндел-145бр.;Коректор лента, 4.2 мм /минимална дължина 8м.Качествена коригираща лента.За бърза и трайна корекция.Подходящ за всички видове хартии и мастила-1 бр.-1062бр.;Самозалепващи индекси от PVC - 5 цвята х мин.20 листа /45мм. x 12 мм/-1 пакет-1001бр.;Хартиена самозалепваща лента 38мм/45м-1бр.-715бр.;Класьори А4 РVС–5 см здрав метален механизъм, прозрачен джоб на гърба с възможност за смяна на етикета-1 бр.-1297 бр.;Джоб с перфорация ,дебелина 40микр.,опаковка 100бр.-1 бр.-1086 бр.;Папка Дело,пресован картон с връзки-А4,гръб от плат-опаковка 5бр.за архивиране на документи-1 пакет-653 бр.;Химикалка със самозалепваща поставка-1 бр.-743 бр.;Хартия принт. офсет 240/11/2 бяла по 2000 листа-1 кашон-218 бр.;Класьори А4 РVС – 7.5 см здрав метален механизъм, прозрачен джоб на гърба с възможност за смяна на етикета-1 бр.-2208 бр.;Папки РVС с машинка и перфорация,цветен гръб и прозрачно лице,капацитет 170 листа и сменяема бяла лента за надписване 50бр.в опаковка-1 пакет-604 бр.;Хартия А4 клас А 500 л.,80 гр.,белота 169 +,подходяща за всички видове копирни машини,лазерен печат и факс апарати-1 пакет-7562 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    2
Критерий, свързан с разходи 1 20
Твърдо договорени единични цени на посочените от Възложителя артикули    78
Предлагана отстъпка от цените на всички останали артикули, описани в предложен каталог    20
II.2.6) Прогнозна стойност
487800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за участие. Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

Неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1, б. "Б" от ЗОП).
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора,участникът определен за изпълнител представя документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
2.Участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
- При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител представя документите по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
3. Да прилага системи за управление на качеството.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, във връзка с ал. 3-8 на същия член.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.


1.Опит в изпълнението на доставки с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, най-малко за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставки на канцеларски материали, офис-оборудване, офис-консумативи.
2. Участникът следва да разполага с минимум един собствен или нает лекотоварен автомобил, за доставка на канцеларските материали, предмет на поръчката.
3. Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, от който да е видно, че в обхвата на серитифициране попада дейността на участника да доставя продукт с постоянно качество, в съответствие с приложимите нормативни изисквания, с цел по-голямо доверие към продукта, който се доставя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на всеки договор без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извършва всички дейности предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в договорените срокове. Доставките следва да бъдат нови, оригинални и нерециклирани от известен произход;произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им;да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
2. Срокът за изпълнение на доставката при заявка от Възложителя се оферира в цели работни часове и следва да е в границите от 6 работни часа до 8 работни часа. За работни часове се приема интервалът между 08:30 и 17:15 ч. в официално обявените работни дни. При офериране на срок по-малък от 6 работни часа, за целите на оценяването същият ще бъде приравнен на 6 работни часа. При офериране на срок по-голям от 8 работни часа, възложителят отстранява участника, поради несъответствие на офертата с изискванията от документацията за участие.
3.Всеки участник да предостави актуален фирмен каталог на целия асортимент от канцеларски материали и оборудване. Каталогът да е заверен ( „Вярно с оригинала“), като на всяка страница се полага подпис и печат. Посочените в каталога цени да са валидни за целия срок на договора. Изпълнителят да поддържа наличност на всички, включени в каталога канцеларски материали и оборудване.
4.Възложителят си запазва правото да заявява доставка на всички материали от предложения каталог на фирмата-изпълнител, като ползва отстъпка. Предлаганата отстъпка на цените от каталога да се оферира в цяло число.
5.В предложената от участника цена да бъдат включени транспортни разходи, разходи за доставка и разтоварване в склада на възложителя, съответните общински предприятия, социални и културни заведения.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП, срещу срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва