Деловодна информация
00797
93-ОП18-70 14/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/09/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова - ст. юрисконсулт в Дирекция ОП +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 59860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35907


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35907
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на услуга за електронно наблюдение“
32323500      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва предоставяне на услуга за електронно наблюдение, на избрани локации в град Бургас, съгласно Приложение А, която ще бъде изградена от избрания за изпълнител, с цел осигуряване на сигурността и безопасността на гражданите. Пряк ползвател на услугата ще бъде ОП „Транспорт“ при Община Бургас. Внедрената система, чрез която следва да се осъществява предоставянето на услугата следва да се разглежда като съвкупност от необходимото оборудване, софтуерни компоненти и комуникационна свързаност, позволяващи наблюдението, анализа, записа и съхранението за период от 60 дни на данните за събитията на определени възлови за наблюдение места в град Бургас. Поддържането на нейната работоспособност следва да е осигурена за целия период на договора (5 години) от избрания за изпълнител, като се гарантира надеждност и качество, според минимално заложените от Възложителя технически изисквания за предоставяне на услугата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас, Съгласно Приложение А.

Предметът на обществената поръчка включва предоставяне на услуга за електронно наблюдение, на избрани локации в град Бургас, която ще бъде изградена от избрания за изпълнител, с цел осигуряване на сигурността и безопасността на гражданите. Пряк ползвател на услугата ще бъде ОП „Транспорт“ при Община Бургас. Внедрената система, чрез която следва да се осъществява предоставянето на услугата следва да се разглежда като съвкупност от необходимото оборудване, софтуерни компоненти и комуникационна свързаност, позволяващи наблюдението, анализа, записа и съхранението за период от 60 дни на данните за събитията на определени възлови за наблюдение места в град Бургас. Поддържането на нейната работоспособност следва да е осигурена за целия период на договора (5 години) от избрания за изпълнител, като се гарантира надеждност и качество, според минимално заложените от Възложителя технически изисквания за предоставяне на услугата. Възложителят възнамерява да ползва услугите за електронно наблюдение на локациите, описани по-долу, като е определил и препоръчителен брой камери за осигуряване на желания периметър на наблюдението на всяка от тях: Адрес и описание на точката в гр. Бургас Брой и тип камери:К1 бул. Захари Стоянов -изход за Средец2 стац. (2MP, куполна)+4ANPR;К2 бул. Захари Стоянов/ул.Въстаническа 4 стац. (2MP, куполна);К3 бул. Захари Стоянов / ул Миньорска 2 стац. (2MP x, куполна);К4 бул. Захари Стоянов / ул Слънчеви хълмове 3 стац. (2MP, куполна);К5 до бензиностанция Петрол 2 стац. (2MP, куполна)+4ANPR;К6 ул. Въстаническа / ул Петрова нива 2 стац. (2MP, куполна);К7 ул. Въстаническа 2 стац. (2MP, куполна);К8 бул. Коджакафалията - изход за Твърдица 2 стац. (2MP x, куполна)+2ANPR;К9 ул. Петрова нива / ул Константин Петканов 3 стац. (2MP, куполна);К10 бул. Коджакафалията 2 стац. (2MP, куполна);К11 бул. Коджакафалията / ул Тракиец 3 стац. (2MP, куполна);К12 бул. Коджакафалията / ул Петко Росен 3 стац. (2MP, куполна);К13 ул. Тракиец / ул Ален Мак 3 стац. (2MP, куполна);К14 ул. Тракиец / ул Капитан Петко Войвода2 стац.( 2MP, куполна);К15 ул. Капитан Петко Войвода 2 стац.(2MP,куполна);К16ул.Въстаническа,бл.100 3стац.(2MPx,куполна);К17ОУКПетканов Север 1 стац. (2MP, куполна);К18 ОУ К. Петканов Юг 2 стац. (2MP, куполна);К19 ОУ Петко Росен 2стац.(2MP, куполна);К20 ул. Въстаническа бл 101 4 стац. (5MP, булет);K21 Изход към Горно езерово4стац. (2MP, куполна)+2ANPR;K22 До бл.404 гледа входа на училището 1стац.(2MP,куполна);K23 ул. Петрова нива и ул. Въстаническа 2стац. (2MP, куполна);K 24 Лакомата спирка 2 стац. (2MP куполна)
Критериите по-долу
 
ДА К2.Оценка на качеството и надеждността за предлагане на услугата и гарантираните параметри на обслужване    40
К2.1. Оценка на предложената система за електронно наблюдение, чрез която ще бъде предоставена услугата    20
К2.2.Оценка на предложението за гарантирани параметри за обслужване    50
К2.3. План за непрекъсваемост на работа    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

Неприложимо!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата, участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.2.Участникът в процедурата следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015, (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Доказване:Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки).
Съгласно чл.67, ал.5 ЗОП:Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП:Преди сключването на договор за обществена поръчка,възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.


1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, с предмет идентичен или сходен, с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: извършване на услуги по изграждане и осигуряване на системи за градско видеонаблюдение.2.Участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015,(или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
3.Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел I от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
4. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.
7. Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.
8. Избраният за изпълнител следва да осигурява предоставяне на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка за целия срок на договора, а след приключването му да предаде в собственост на Възложителя хардуерните и софтуерните компоненти, изграждащи системата, в пълната си работеща функционалност.Преди предаването на системата за експлоатация от Възложителя, с цел ползване на описаната в Техническата спецификация услуга, Изпълнителят следва да осигури обучение на персонала и писмени инструкции за работа, както и процедури за осигуряване достъпа до информацията от системата.
9.Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва