Деловодна информация
00797
93-ОП18-48 31/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/08/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова - ст. щрисконсулт в Дирекция ОП +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 59860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35319


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35319
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка на рекламни материали (печат и доставка) по предварително зададена визия за представителни цели, събития от програма „Култура“, дейността на общинските предприятия, проекти финансирани със
22462000      
Услуги

Настоящата общ. поръчка има за цел сключване на рамково споразумение с един изпълнител, с което да се определят условията на поръчките, които ще се възложат за период от 2 год. от сключване на договор, включ. относно цените, в съответствие с чл.81, ал.1 от ЗОП, с предмет: Изработка на рекламни материали (печат и доставка) по предварително зададена визия за представителни цели, събития от програма „Култура“, дейността на общ. предприятия, проекти финансирани със средства на Общ. Бургас и от външни фин. инструменти и за всички други събития и кампании по инициатива на Общ. Бургас. Основните дейности в предмета на настоящата поръчка са свързани с изработка на рекл. материали (печат и доставка), по предварително зададена визия, необходими за представителни цели, събития от Програма „Култура“, дейността на общ. предприятия, по проекти на Общ. Бургас,които се финансират със средства на Общ. Бургас и от външни фин. инструменти и за всички др. събития и кампании по инициатива на Общ.Бургас.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Включва:1.Бадж,PVC,джоб,90/60мм.2.Бадж,PVC,джоб105/78мм.;3.Бадж, PVC джоб 85/130 мм.;4.Бележник, индивид. корица 5.Бележник,твърда корица.6.Бележник,размер А5, индивид. корица.7.Бележник - корк, рец. хартия, 8. Бележник,спирала, А5, 100 стр., 300 гр.9.Бележник,10/15 см; спирала10.Брошура,32 стр.11.Брошура,24 стр., 200/100 мм.12.Брошура,24 стр. 235/165мм.13.Брошура – 24 стр. А5. 14.Брошура – 12 стр. А4. 15.Брошура,8 страници.16.Брошура - A4.17.Билборд – временен- 80x50 см.18.Визит. картички по детайли, посочени от Възлож-я.19.Визитник с лого.20.Визитник-рециклирани авт. гуми.21.Визитник – рецикл. кожа.22.Винил за билборд – 2 x 1 м. 23.Винил за билборд – 4 х 3 м.;24.Винил за билборд – 8 х 4 м. 25.Винил за билборд – 12 х 4 м.26.Винил за ограда – 4 х 2 м.27.Винил малък 1/0,70 м. 28.Винил с размер 1,00/1,50 м., капси на 24 см;29.Винил с размер 1,00/1,50 м., капси на 24 см, шиене.30.Грамота-А4 с паспарту и рамка от полистирен 310/400 мм. 31.Грамота – А4, хартия 250 гр., ламинат. 32.Грамота – А4, хартия 170 гр.33.Дипляни – А4, с две прегъвания, 130 г. гланц, 34.Дипляна – 210/200мм.35.Дипляна–600/200мм.36.Дипляна–300/150мм.37.Дипляна–450/150мм.38.Дипляна–300/210мм.39.Дипляна–900/150мм. .40.Дипляна-100/130мм.41.Дипляни А4.42.Календар работен.43.Календар,трисекционен с лого.44.Календар-бележници.45.Календар,джобен.46.Калъф за карти,визитки.47.Калъф за док-ти.48.Настолен календар-бележник с лого.49.Каталог – 32 стр. 50.Каталог-32 стр.51.Каталог–60 стр.52.Каталог- 40 стр. 53.Ключ-тел с логото на Общ. Бургас–пластмасов.54.Ключ-тел с лого.55.Лукс. подаръчнa торба.56.Лукс. календар Общ. Бургас - 12 листа, формат 500/700мм., гланц лак.57. Луксозен календар Общ. Бургас - ламинат и парцелен лак;58.Мет.значка тип„Копче“.59.Мрежов винил.60.Памучна торба с лого.61.Плакат700/1000 мм.62.Плакат 700/1000 мм.63.Плакат 500/700 мм. 64.Плакат 500/700мм.65.Плакат A3.66.Пост. инф. табела - 80х50 см.67.Пост. инф.табела – 60x70 см.68.Плакат А2.69.Плик– бял с лога.70.Подаръчни торбички 71.Покана– 210/100 мм.72.Покана–410/100мм.73.Подложка за чаша.74.Папка-плик.75.Папки с джоб.76.Пано за авт. спирка, хартия за печат 1200/1800.77.Пано за авт. спирка – винил.1200/1800.78.Пано за авт. спирка, хартия за печат с размер 1100/1960 мм. 79. Пано за авт. спирка, винил 1100/1960 мм 80.Рекл.-указ. табела – размер 4/2 м., материал коматекс 6 мм.81.Рекл.-указ. табела – размер 1/0,70 м.82.Рекламно-указ. табела – размер 0,6/0,3 м.83.Рекл.-указ.табела-размер 2/1,2 м.84.Рекламно-указ. табела, размер 0,8/1,2 м.85.Рекл. торбичка-бяла.86.Рекл.торбичка–цветна.87.Ролбанер на стойка, винил.88.Самоз-що фолио. 89.Стикер за дреха от самозал. фолио, кръгъл, ф 6 см.90. Стикери - 9см х 5см.91.Стикери–10x5,5 см.92.Стикери за прозорец,85 см.х 60 см.93.Стикери за прозорец, 85 см. х 22 см.94.Стикери за прозорец, 85 см.х 85 см.95.Стикери за прозорец, 90 см. х 180 см.96.Стикери за автомобил, 222см х81см.97.Стикери за авт.,164см.х159см.98.Стикери за авт., 133смх 159см.99.Туристич. карта на града.100.Тениска бяла,отпеч. на лицето до 210х297мм.101.Тениска бяла,отпеч. на лицето до 100х100мм.102.Тениска бяла,отп. на лицето до 100х100 мм. и гръб 210х297мм.103.Тениска цв.,отпеч. на лицето до 210 х 297 мм.104.Тениска, цв., отпечатък на лицето до 100 х 100 мм.105.Тениска, бяла,отпечатък на лицето до 100х100 мм. 106.Транспарант, 6х0,8м.107.Транспарант,6х0,8.108.Фасадна хоругва. 109.Фризби с лого.110.Флаер–210/100 мм.111.Флаер–148/70 мм.112.Флаер–А5, 130 г. 113.Флаш памет, 4 Gb,114.Флаш памет, 8 GB 115.Флаш памет 16 GB 116.Флаш памет 32 GB.117.Хенгер–размерА5.118.Химикал–пластмасов.119.Химикал–метален.120.Чадър,тип бастун.121.Чадър,с права дръжка ,бял. 122.Чадър,с права дръж.,цв.123.Чадър, тип бастун цв.124.Чадър с дървена дръжка,тъмно син.125.Чадър с телескопич. дръжка.126.Чаша.127.Чанта за докум.-корк.128.Чанта за док.129.Шапка,бейзбол.,бяла.130.Шапка бейзб.цветна.Продължава в поле II.2.14.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


При изпълнението на договора на основание чл. 5, ал. 1 от ППЗОП, се предвижда следната опция: Възложителят си запазва правото да изиска от избрания изпълнител по рамковото споразумение да допълни офертата си с други видове артикули, извън описаните в техническата спецификация, в случай, че това е необходимо във връзка с определено конкретно възлагане и съответният артикул не е предвиден в техническата спецификация по настоящата обществена поръчка. Стойността на опциите е включена в общата прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка и общата стойност на така заявените и изработени артикули не може да надхвърля 40 000 лева без ДДС за срока на изпълнение на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Не е възможно да бъдат посочени количества на рекламните материали, които ще бъдат поръчвани по време на действие на договора, тъй като община Бургас подписва споразумения и договори за изпълнение на разнообразни проекти, организира различни инициативи и не е възможно да бъде предвидено какви и колко рекламни материали ще бъдат необходими във връзка с различните кампании и събития.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

Неприложимо!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

При подаване на офертата, участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги, с предмет идентичен или сходен, с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: извършване на печатарски услуги и/или отпечатване на рекламни материали.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
3.Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел I от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
4. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.
ВАЖНО!!!!: На основание Чл. 80. (1) от ППЗОП, обществената поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като този вид услуги, са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.В процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица.Когато в процедура за възлагане на запазена поръчка са подадени заявления за участие и/или оферти както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо се разглеждат заявленията за участие и/или офертите на лицата, за които поръчката е запазена. Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка.Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.
7.Не е възможно да бъдат посочени количества на рекламните материали, които ще бъдат поръчвани по време на действие на договора, тъй като община Бургас подписва споразумения и договори за изпълнение на разнообразни проекти, организира различни инициативи и не е възможно да бъде предвидено какви и колко рекламни материали ще бъдат необходими във връзка с различните кампании и събития.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва