Деловодна информация
02030
7903 07/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/08/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Изпълнение на наказанията 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов №21
София BG411 1309 България
Васил Василев, Младен Наумов +359 28139257/ +359 2839193
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/43f463aae681992e4373f0fe89e8f30e


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/43f463aae681992e4373f0fe89e8f30e
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обувни артикули за нуждите на служителите от ГД Изпълнение на наказанията
18800000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка на различни видове обувни артикули: обувки цели /полеви/, обувки топли /боти/, обувки половинки /пролетно-есенни/ и обувки половинки /летен артикул/, за нуждите на служителите от ГД "Изпълнение на наказанията". Подробно описание на видовете обувни артикули, които ще се доставят, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Раздел ІV. от документацията за обществената поръчка – „Техническа спецификация”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
868500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18813000      
18830000      
18815200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете на затворите в градовете:Белене, Бобов дол, Бургас, Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Сливен, София,Стара Загора и складовата база на ГДИН в гр.София,бул.Ген.Н.Г.Столетов 21

Предметът на обществената поръчка включва:доставка на обувни артикули за срок до 24 месеца за нуждите на служителите на ГДИН. Вид и прогнозни количества на обувните артикули, които ще се доставят:1.Обувки цели(полеви): 4000 чф, в т.ч. до 100 чф дамски; 2.Обувки топли(боти): 3500 чф., в т.ч. до 100 чф. дамски; 3.Обувки половинки (летен артикул): 3000чф., в т.ч. до 100 чф дамски; 4.Обувки половинки (пролетно-есенен артикул): 3000чф., в т.ч. до 100 чф. дамски. Обувките се доставят по заявка на Възложителя. Изпълнителят ще доставя извънстандартни размери обувки при заявка от страна на Възложителя. Доставката на извънстандартните размери обувки са част от сключения договор и се изпълняват в 15-дневен срок след датата на заявката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
868500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания, относно годността за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си. Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малък от една втора от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита оборотът от изработка и/или доставки на обувни артикули от кожа/ обувки от кожа.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на поръчката.
2.Участникът да прилага системи за управление на качество(чл.63, ал.1, т.10 ЗОП)
За изскването по т.1 - списък на доставките,които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП-поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор.За изискването по т.2-валидни сертификати, издадени съгл.чл.64, ал.5 ЗОП.Участникът попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – участникът посочва стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват - предмета на обществената поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Уч-кът избран за из-л трябва да има валиден сертификат за целия срок на изпълнение на договора, а когато е прил-мо да прилага еквивалентни мерки. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в част IV-та, раздели В и Г на ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Под дейност „идентична или сходна с предмета на поръчката” следва да се разбира доставка, чийто предмет е свързан с изработка и/или доставки на обувни артикули от кожа/ обувки от кожа в обем съответстващ на 1/2 от обема на обществената поръчка.
Дейности, сходни с предмета на поръчката са изработка и/или доставки на обувни артикули от кожа/ обувки от кожа.
2.Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на обществената поръчка.Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, съгл. чл.64, ал.5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 и чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, ал.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

ГД"Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Николай Г.Скобелев" 21, административната сграда на ГДИН.

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на поръчката.
Изпълнителят избира формата на гаранцията измежду една от следните: 1.парична сума внесена по банковата сметка на Възложителя; 2.банкова гаранция; или 3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.Гаранцията по т.1 и т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Доставките се изпълняват периодично по предварителна заявка от страна на Възложителя.Заплащането се извършва след всяка доставка по банков път, с платежно нареждане, в български лева, в срок до 30 (тридесет) дни от представянето от страна на Из-ля на фактура, приемо-предавателен протокол, сертификат за качество, произход и гаранционна карта в счетоводството на ГД ,,Изпълнение на наказанията”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва